Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Heb ook een sprongetje gedaan met dr aan de longeerlijn
Zal zo nog een paar foto's plaatsen.Manon_S schreef:Vannochtend heb ik gewerkt aan een filmpje over Izzy.
Een memoriam filmpje van haar. Was lastig om het in elkaar te zetten aangezien je alle foto's dan weer ziet..
Ik had het nog niet gezegt, maar heel veel sterkte met het verlies! 
Romana01 schreef:Een vraagje, wij zijn nog op zoek naar paarden/pony's voor de samenloop voor Hoop. Heeft iemand zin om mee te doen? de bedoeling is dat er ponyritjes op gedaan kunnen worden of evt. bijv. ritjes op de wagen. Het geld wat er mee wordt opgehaald gaat naar de kwf kankerbestrijding!

xDeena_ schreef:Romana01 schreef:Een vraagje, wij zijn nog op zoek naar paarden/pony's voor de samenloop voor Hoop. Heeft iemand zin om mee te doen? de bedoeling is dat er ponyritjes op gedaan kunnen worden of evt. bijv. ritjes op de wagen. Het geld wat er mee wordt opgehaald gaat naar de kwf kankerbestrijding!
Ik zou met daiske eventueel wel kunnen helpen ? Schrikt nergens van, en er zouden best ponyritjes op haar gedaan kunnen worden? Laat maar weten als je het wat vind, dan vraag ik het de eigenaar even!
Romana01 schreef:xDeena_ schreef:Ik zou met daiske eventueel wel kunnen helpen ? Schrikt nergens van, en er zouden best ponyritjes op haar gedaan kunnen worden? Laat maar weten als je het wat vind, dan vraag ik het de eigenaar even!
Als het zou kunnen, zou het heel fijn zijn!! zou je het wilen vragen? de samenloop vind plaats op 2 en 3 juni op de kemphaan
Zal zaterdag aan Marieke vragen of zij dan jullie zou willen oppikken
haha XD
Maar eh, hoelang duurt het? En kan het zadel en hoofdstel enzo gewoon mee in de auto dan?