Ik begin al langzaam met inpakken steeds komt er weer wat bij de stapel en ga nu even foto's van mn camera afgooien zodat er weer ruimte is. Mn eten voorraad is heel bescheiden 1 zakje tumtum 1 zakje zoet-zuur snoepjes ofzo, 1 pak koekjes en een flesje aquarius
ik las gister op de voorpagina van bokt dat ze beslag hebben gelegd op Eurocommerce Londen en dat ie verkocht gaat worden om schulden af te lossen, dus ik zei tegen ons pap: ik weet eindelijk een verjaardagskado! (ik ben volgende week jarig en ik weet echt neit wat ik moet vragen) maar hij vind het een beetje buiten het budget vallen..
Ik heb het nummer van ruth en eef, dus die sms ik sowieso wel een keer, en ik geloof dat liza internet heeft Maar je kan je nummer pb'en dan sms ik jou ook wel een keer
hooi haha ik moet vandaag ook maar eens gaan inpakken. me opa en oma komen ook vandaag omdat papa jarig as maandag dus denk dat t inpakken savonds wordt haha. heb dr zondag iig geen tijd voor eersf uitslapen en dan zoefff naar stal
redbutton
Geplaatst: 11-08-12 12:41
xSannee schreef:
OOOOH ik heb nog een paard van papa tegoed! (met EK voetbal weddenschap haha)
15 miljoen toch?
ons pap kwam gister binnen, dus ik zei: pap, ik, weet HET verjaardagskado zegt ie: welk paard wil je weer?
xSannee
Geplaatst: 11-08-12 12:44
loesje166 schreef:
xSannee schreef:
OOOOH ik heb nog een paard van papa tegoed! (met EK voetbal weddenschap haha)
15 miljoen toch?
ons pap kwam gister binnen, dus ik zei: pap, ik, weet HET verjaardagskado zegt ie: welk paard wil je weer?
Haha die pap van jou Loes! 10 miljoen krijgt dat paard denk ik niet meer terug verdiend in zijn leven, zal dus echt een gek zijn die het paard overneemt.
Marit, rustig blijven ademhalen hoor, anders ga je dood
haha ons papa kent mij al wel een beetje haha mm ik denk dat er toch best gekken zijn die het over hebben, het paard is in vorm en is erg goed.. er zijn gekken zat daar richting het midden-oosten
Maar 10 miljoen krijgt dat paard niet meer bij elkaar gesprongen gok ik. En dan nog maar de juiste ruiter erop zien te krijgen..
Iejoorr
Geplaatst: 11-08-12 14:53
suikermeisje schreef:
Marit, rustig blijven ademhalen hoor, anders ga je dood
Haha Whizzy heeft me afleiding gegeven Heb alleen last van mn rug.. was op vakantie al maar dacht dat het kwam doordat ik op zo'n dun matje sliep. Maar nu word het erger, voel het gelukkig alleen met op- en afstijgen, verder niet met rijden.
zoveel zin in
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er in die kleinere tas allemaal moet (uitgezonderd rijbroeken en shirtjes) dan weet ik hoe groot mn tas moet zijn
toilettas, ondergoed, pyjama, handdoek... slippers, schoenen (die knoop ik er altijd aan vast) en een spijkerbroek/joggingbroek. dat is het denk ik wel
Oke ik zat te denken om een grote rugzak mee te nemen, die ik ook altijd in het vliegtuig meeneem Weet alleen niet zeker of alles daar in past. Bord,beker en bestek moeten er ook in he?