Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
X_Michelle_X schreef:Faya__ schreef:Leuk joh marieke !
Heb alweer beetje rotdag, docent heeft mijn CKV-werkstuk (waar ik bijna mn hele weekend in heb zitten en maar 4 dagen voor kreeg) in de andere CKV klas laten zien, en mijn naam erbij gezegd en gezegd Ja kijk zo moet het vooral dus niet , en toen vond iedereen dat heel grappig, fijnnnnnnnnnnn
![]()
Elise95 schreef:Oke is goed. Andere vriendin van mij wou ook komen. Doen we het gewoon allemaal in een. Moet dan wel in Noordwijk, want als het goed is mag je daar het hele jaar op het strand. En ik moet mijn moeder even zo gek krijgen om mij te brengen. En ik moet eerst me paard nog even testen op het strand, want toen ik laatst in een weilandje ging rijden werd hij al gek xD
xLoki schreef:Hee meiden...
Ik wilde even melden dat ik vandaag er niet met me koppie bij zal zijn, want ik heb echt een klotedag achter de rug.
Jongen uit 4 vwo bij ons op school is gisteren plotseling overleden.
School leek net een zombierijk, het was echt zo verschrikkelijk...
Iedereen was aan het huilen, inclusief leraren.
Nu ga ik eventjes Loki rijden om het een beetje van me af te zetten.
Heb trouwens al besloten dat ik niet naar de begrafenis ga, aangezien ik die jongen niet ken en dan vind ik het onrespectvol voor de familie om te gaan.