Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_sandra schreef:is ook prettig hoor, de afleiding. ff verstand op nul. maar knaagt wel een enorme zeurende hoofdpijn in mijn koppie.
die komt bij mij altijd om de hoek kijken als ik spanning heb.
ga vanmiddag lekker naar mav toe. ff lekkere poetsbeurt geven! en verwennen!!!!
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Tussen het zeer verdrietige nieuws door, heb ik toch ook nog leuk nieuws: het gaat echt waanzinnig goed bij Maisie! Ze heeft nu een leuk vrienden-groepje en is overduidelijk in die twee dagen veranderd, in de positieve zin!Ze is niet meer zo gespannen en kan nu echt lekker paard zijn! Vanmorgen ben ik de hele ochtend bij haar geweest en ze heeft alleen maar lopen rollen en ravotten, heeeeeeerlijk!
Ze kwam alleen naar me toe als ik haar riep, verder had ze het "te druk"!
Wat leuk om te lezen Shen,dat doet je goed met jouw beslissing om te verhuizen met Maisie.Dan lukt het als ze zo goed in haar vel starks misschien ook wel weer om haar voor de kar te zetten.Hoop het voor jullie.

Shenavallie schreef:Tussen het zeer verdrietige nieuws door, heb ik toch ook nog leuk nieuws: het gaat echt waanzinnig goed bij Maisie! Ze heeft nu een leuk vrienden-groepje en is overduidelijk in die twee dagen veranderd, in de positieve zin!Ze is niet meer zo gespannen en kan nu echt lekker paard zijn! Vanmorgen ben ik de hele ochtend bij haar geweest en ze heeft alleen maar lopen rollen en ravotten, heeeeeeerlijk!
Ze kwam alleen naar me toe als ik haar riep, verder had ze het "te druk"!

Er moesten een paar TL-buizen vervangen worden, dus kon ik mooi de kappen ervan een sopje geven. Dat is ook zoiets: er is iets stuk of bijna stuk en het wordt direct gefixt...!

)
Sanniiy16 schreef:zo daar ben ik dan ook even!
ten eerste lieve sandra nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
ik denk de hele dag aan niks anders..
dit soort dingen grijpen je toch altijd zo erg
en dan heb ik idd ook nieuws
vanaf 1 maart staat tornado niet meer op veldt maar in zuidoost beemster
op een pensionstal met ongeveer 30 paarden..
lekker rustig dus!
Super mooie binnen en buiten bak (die overigens kurk droog is)
en een longeerbak
Er word elke dag heerlijk voor me uit gemest (wat een luxe)
Het geeft mij natuurlijk een dubbel gevoel want ik kom nou al zooooolang op veldt dat t me toch wel pijn doet als de dag eenmaal is aangekomen.
maar ik moet natuurlijk ook aan nado denken en ik denk toch dat dit de beste beslissing voor hem is!
hoi sanniiy, is ook wat zitten we net samen aan de bar, lees ik nu je nieuws . ik was in druk gesprek met mntj.
fijn voor nado en jou. minder druk betekent vast ook meer ruimte om te rijden en los te zetten. heerlijk hoor.
snap dat de stap moeilijk is als je al zo lang veldt schatje bent, maar idd is het welzijn van je paardje het allerbelangrijkste!
veel paarde plezier bij je nieuwe stal!
en je komt gewoon nog lekker vaak ff in de kantine bijkletsen, en anders hier op bokt!!!
zo dat was het dan ff
LIQUITA schreef:_sandra schreef:is ook prettig hoor, de afleiding. ff verstand op nul. maar knaagt wel een enorme zeurende hoofdpijn in mijn koppie.
die komt bij mij altijd om de hoek kijken als ik spanning heb.
ga vanmiddag lekker naar mav toe. ff lekkere poetsbeurt geven! en verwennen!!!!
Helaas is de wortelboer nog niet geweest, wilde hem gisteren al lekker veel wortels geven. Maar hij heeft wel even lekker staan kroelen met First.
Strekte vanmiddag, het zal misschien niet makkelijk zijn.
_sandra schreef:Sanniiy16 schreef:zo daar ben ik dan ook even!
ten eerste lieve sandra nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
ik denk de hele dag aan niks anders..
dit soort dingen grijpen je toch altijd zo erg
en dan heb ik idd ook nieuws
vanaf 1 maart staat tornado niet meer op veldt maar in zuidoost beemster
op een pensionstal met ongeveer 30 paarden..
lekker rustig dus!
Super mooie binnen en buiten bak (die overigens kurk droog is)
en een longeerbak
Er word elke dag heerlijk voor me uit gemest (wat een luxe)
Het geeft mij natuurlijk een dubbel gevoel want ik kom nou al zooooolang op veldt dat t me toch wel pijn doet als de dag eenmaal is aangekomen.
maar ik moet natuurlijk ook aan nado denken en ik denk toch dat dit de beste beslissing voor hem is!
hoi sanniiy, is ook wat zitten we net samen aan de bar, lees ik nu je nieuws . ik was in druk gesprek met mntj.
fijn voor nado en jou. minder druk betekent vast ook meer ruimte om te rijden en los te zetten. heerlijk hoor.
snap dat de stap moeilijk is als je al zo lang veldt schatje bent, maar idd is het welzijn van je paardje het allerbelangrijkste!
veel paarde plezier bij je nieuwe stal!
en je komt gewoon nog lekker vaak ff in de kantine bijkletsen, en anders hier op bokt!!!
zo dat was het dan ff
winnitou schreef:_sandra schreef:even een gedicht wat mij sterkt in mijn beslissing!!!!!
DE REGENBOOG BRUG Precies aan de andere kant van de hemel is een plaats, en die heet Regenboog Brug. Als een dier waar je heel veel van houdt doodgaat, dan gaat het naar de Regenboog Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor onze geliefde vriendjes, waar ze kunnen rennen en met elkaar kunnen spelen. Er is genoeg te eten, water en zonneschijn en ze voelen zich daar warm en prettig. Alle dieren die ziek of oud waren worden daar weer beter, alle dieren die gewond waren, of verminkt, krijgen weer een sterk gezond lichaam, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen, of in de dagen die voorbij gaan... De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is alleen een klein dingetje: ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten. Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling breekt hij uit de groep en vliegt over het gras, sneller en sneller. Hij heeft jou gezien, en als jij en je lieveling bij elkaar komen pakken jullie elkaar beet, en zijn voor altijd bij elkaar. Het dier kust je gezicht, jouw handen strelen het kopje weer, en je kijkt weer in die lieve ogen, die je zo lang niet gezien hebt, maar die altijd in je hart zijn gebleven. En dan gaan jullie samen over de REGENBOOG BRUG.
Zit met kippenvel en tranen in mijn ogen. Wat mooi!. Heel veel sterkte San!

heb uiteindelijk een ander boom erin en nieuwe kussens eronder. andere vorm en een maat groter. ze legde alles erg goed uit en was niet snel tevreden.
nee, ben erg bij dat zadel nu goed is en erg goed geholpen ben. zeker een aanrader.