Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:10

Helaas mag ik morgenmiddag aan het werk, dat kan niet 's ochtends. Dus dan moet ik 's ochtends of 's avonds naar Mazzeltje. Dan ga ik liever voor mijn werk uit, dan maar wat later beginnen. Dan maar beetje regen overwinnen. En ik zal morgen eens opletten of ik Aad tegenkom, mee rijden is niet handig, die tijden zijn voor mij niet heel praktisch. Mazzel volgt wel op afstand.

En voor zondag voorspellen ze tot nu toe aardig weer, maar in een week kan nog genoeg veranderen. Maar even duimen voor mooi weer. Dan kunnen we weer rondje doen met de kar.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:12

Dat zou super zijn!
En wanneer is je moeder jarig?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:13

19 juni, duurt nog wel even.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:17

Ohhh dan heb je nog even tijd om na te denken over een eventuele taart :-)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:25

Energie is nu ook wel op hoor! Ga even geen filmpjes uploaden, lig ondertussen in bed ipv achter de computer te zitten....
En op maandag vertrekt Aad 9.30u of 10u.

Antoinette, die foto van mij bij de bavo is echt gaaf!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:34

Dat je energie op is, kan ik me goed voorstellen, Milou! Weltrusten alvast.
Ik ga mezelf zo ook maar eens onder de douche schoppen en mijn bedje in. Dan kan ik er morgen weer op tijd uit om Mazzel weer moe te maken. Wat heeft hij toch een zwaar leven }>

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:40

Ben ook in bed gaan liggen omdat ik bang ben dat ik anders niet meer van die stoel af kom, haha!
Nu morgenochtend even kijken of en hoe ik mijn bed uit kom......had al een week niet gelopen!!!

En ja, mazzel heeft een zwaar leven! Haha! Vind het een leuke pony trouwens!
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 28-04-13 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:40

Haha arme pown!
Milou you've got mail :-) ik denk dat ik je hardloop programma toch wel een keer op mijn I pod wil, niet datik 14 km wil rennen maar wel een beetje aan mijn conditie werken.
Sas bedankt voor de foto's!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:45

Dank u, ik ben ook erg blij dat ik hem al zo lang mag verzorgen en er zoveel mee mag.
En ik ben wel benieuwd hoe jij en sas morgen lopen en ook wel of ik nog spierpijn heb.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:49

Dan moeten we dat maar eens een keer gaan regelen Antoinette!
En Thanks voor de foto's!
En die 14km......in september moet ik 16km doen......daar zit ik nu nog maar 2km vanaf......en die 10km over een maandje moeten me ook wel gaan lukken!
Hoop dat ik morgen niet al te veel spierpijn heb van het lopen. Hoop ook dat Sas en Wen niet al te veel spierpijn hebben....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:03

Gaat goedkomen toch!
Milou als je dat programma op mijn Ipod zeg hou ik mijn muziek dan gewoon?
Ik snap geen bal van Itunes...

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:07

Als het goed is wel......heb sowieso in iTunes ingesteld dat ik alleen maar handmatig synchroniseer.....maarre, garanties durf ik niet te geven hoor! Had gister zelf ook weer ruzie met dat programma!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:15

Ja ik heb er ook altijd ruzie mee, de laatste keer dat ik er muziek bij wilde zetten was ik alles kwijt..

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:20

Lekker dan... Itunes werkt echt bagger. Heb een keer de iPad geüpdate en daarna nooit meer :+
Kost uren van je tijd joh...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:31

Ja prutsysteem, al zal het meer aan mij liggen denk ik zo!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:33

Hoor er tot nu toe weinig positiefs over eigenlijk. Ligt dus vast niet aan ons :Y)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:36

Gelukkig maar }:0

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:52

Het ligt nooit aan ons!

Pff, moet maar eens gaan slapen. Morgen een dag werken haha!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 06:26

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sas!!!!
Maak er een leuke dag van!

Dt opoetje gaat zich maar eens uit bed hijsen.......het voelt allemaal wat stram en stijf! Misschien waren die laatste 3,5km op wilskracht niet zo'n goed idee...... -O- Zo maar eens naar werk wandelen....kijken of ik de stramme spiertjes weer een beetje los krijg......

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:24

Gefeliciteerd Sas!
Milou hoop dat je je spieren een beetje los kan krijgen!
Wen lekker gereden?
Ik was het gisteren vergeten te zeggen, Mazzel ziet er echt goed uit zonder zijn dikke grasbuik!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 15:56

Nou.....was gelukkig op tijd weg en heb de spiertjes een beetje los kunnen lopen. Eenmaal aan het lopen ging het ook wel vandaag. Maar gaan zitten en gaan staan, dat was een crime en net naar huis wandelen vond ik ook even niet zo grappig...
Zo naar Perla....hoop dat ze een beetje vooraan staat. Ga haar even poetsen en misschien ook wandelen, maar denk het niet, gezien mijn arme beentjes....haha!
Hoop dat het morgen een beetje weg is.....wordt anders een leuk ritje :D!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:31

Gefeliciteerd Sas met je verjaardag *\o/*
Milou: balen die spierpijn, hopelijk gaat het morgen beter. Blijven bewegen moet helpen. Veel plezier bij Perla.
Antoinette: dank je. Ik vind Mazzel ook veel knapper zonder zijn grasbuik. Hij moet niet te veel meer afvallen, anders wordt zijn singel te lang. Voor zijn gezondheid ook stuk beter om niet zo dik te zijn. Hopelijk krijg ik de eigenaresse nog eens overtuigd dat hij met graasmasker het land op gaat in het voorjaar en als ze net omgeweid zijn. Dat zou heleboel schelen. En ik denk dat het momenteel ook goed voor hem is dat hij meer aan het werk is, hij heeft nu volgens mij 4 mensen die hem rijden/verzorgen, voor Mazzel alleen maar goed, dan moet hij tenminste aan het werk, zijn vetjes verbranden. Ondanks de wind en nog klein beetje regen, heb ik heerlijk gereden. Mazzel begon weer onderaan de klucht te klieren (zelfde klucht als we gisteren op zijn gegaan vanuit duin). Uiteindelijk vloog hij in draf de goede kant op, dus ik vond het prima in draf de klucht op, heeft hij minder tijd om te stoppen en om te draaien.

En onderweg kwam ik Smit tegen. Wilde ik net lekker galopje pakken, komen er 2 groepen van Smit de klucht af. Beetje jammer, maar leek me niet zo sociaal om galopje te doen. En helaas draaide ze dezelfde kant op als ik al reed. Dus reed ik er tussen in. Aad had ik even achter me. He jij hier, had je niet herkend. Maar ik wil graag wat doen. Dus ik zeg: ik ook nu de andere groep van jullie voor me al end weg is gereden. Mazzel heeft zich keurig gedragen. Wel omkijken, maar gewoon voor de groep van Smit uitlopen. En later ben ik weer gekeerd, ging ook prima, hij bleef gelukkig niet plakken. En kon ik weer even lekker drafje en galopje erin gooien zonder die groepen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:37

Wat fijn Wendy, dat je zo lekker hebt kunnen rijden! En ach ja.....als Mazzel zijn voetjes goed neerzet en het is enigszins verantwoord, waarom dan niet in draf de klucht op inderdaad...!!!
En die Mazzel maar hard aan het werk. Heb natuurlijk geen vergelijk, maar vond hem er goed uit zien! (hij was alleen iets kleiner dan ik had verwacht....had hem iets groter bedacht....haha!).
Haha, die Aad! Zei hij nog wat over gister? Dat we hem tegenkwamen?

En ja, ik blijf maar bewegen tegen die spierpijn. Hoop niet dat Perla bij de A4 staat te grazen, want dan heb ik ook nog zo'n 1,5km te overbruggen volgens mij

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 17:02

Aad zei niet heel veel, hij vond het wel leuk om te zien en te weten met welke pony ik nou rond hobbel. En hij vroeg of ik nog met de kar reed. Dus maar even uitgelegd dat we met het wat slechtere/koudere weer vooral in het dorp rijden en weinig buitenaf. En hij vroeg nog waar Mazzel stond. Ik ben wel benieuwd of Yvonne nog wat zegt, die vroeg zich af met wat voor pony ik reed.

En Mazzel is inderdaad niet zo groot, maar voor ukkie als ik, prima hoogte. En tja, als hij achteruit gaat en omdraait, let hij totaal niet op waar zijn voetjes staan en prikkeldraad. Maar hij is zo lomp dat hij vaak niet zo goed oplet waar hij zijn benen laat. En als je hem dikker wil zien, moet je van de zomer maar eens mee gaan...

Ik hoop voor je dat Perla niet te ver weg staat, maar gewoon lekker bij het hek. Jij veel plezier met Perla.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 18:45

ik ben ook wel benieuwd of Yvonne morgen nog wat zegt!
Perla stond dus wel ver weg....op 3/4 van het weiland ofzo.....heb dus een wandelingetje mogen maken. Terug heb ik haar maar gewoon bij het hek het halster afgedaan....mocht ze het zelf uitzoeken, haha! Luie donder als ze was, ging ze maar lekker voorin grasjes eten!!!!