Even snel tussendoor: ik heb goed nieuws! Nog 1 inwerkdag (volgende week vrijdag) en dan mag ik alleen door Amsterdam gaan rijden!!!!

Dat wordt taart als ik het zover is!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Hoi!
Even snel tussendoor: ik heb goed nieuws! Nog 1 inwerkdag (volgende week vrijdag) en dan mag ik alleen door Amsterdam gaan rijden!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt taart als ik het zover is!
LEUK!!!

). Ik heb nooit avonddienst in het weekend, dus ik weet niet hoe ze erbij zijn gekomen
. Maarja...een oplossing was er nu ook niet meer. Ik heb vanmorgen maar tot 10 uur gewerkt, want er was ook nog een ziekmelding voor overdag. Ik ga om half 4 weer naar m'n werk toe en dan werken tot het een beetje aan aan kant is. Blij ben ik er natuurlijk niet mee, maar vond het ook l*llig voor m'n collega, die had anders alleen gestaan. En dat is echt niet te doen. LIQUITA schreef:Nou, ik ben alweer thuis. Toen ik vanmorgen op mijn werk kwam zag ik dat ze me in de avonddienst hadden gezet. Leuk dat ze dat ook even hebben overlegd met mij (niet dus). Ik heb nooit avonddienst in het weekend, dus ik weet niet hoe ze erbij zijn gekomen
. Maarja...een oplossing was er nu ook niet meer. Ik heb vanmorgen maar tot 10 uur gewerkt, want er was ook nog een ziekmelding voor overdag. Ik ga om half 4 weer naar m'n werk toe en dan werken tot het een beetje aan aan kant is. Blij ben ik er natuurlijk niet mee, maar vond het ook l*llig voor m'n collega, die had anders alleen gestaan. En dat is echt niet te doen.
.Bale niet,zo ben je de hele dag met je werk bezig en op je klokje kijken of het al weer tijd is. LIQUITA schreef:Hi Nicole, ben je er een beetje klaar voor?