Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:44

Faith en de andere jaarlingen staan sinds vandaag weer op het land. De dames hebben zich voorbeeldig gedragen en zijn niet meteen gaan hollen, en Faith vond het stukje lopen naar de wei wel heel erg spannend. Gelukkig was Kimmie mee en kon ze daar steun bij zoeken.

Lekker hoor, om ze weer allemaal op het land te zien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:03

Ok ik ben eventjes HYPER! Luister en huiver:

Ik heb de afgelopen weken meerdere sollicitatiebrieven verstuurd. Vorige week ben ik door 2 bedrijven teruggebeld en heb bij allebei mijn 1e gesprek achter de rug. Gisteren werd ik door een daarvan teruggebeld om een afspraak te maken voor het 2e gesprek, ik helemaal blij natuurlijk *\o/* Word ik dus vandaag gebeld door het ándere bedrijf dat ik daar per 1 juni aan het werk mag! _O- Dat is toch té bizar? Maar ik ben er wel heel blij mee!

@Trudy: Heerlijk dat ze op het land staan! Gisteren reed ik een rondje drafbaan en het was idd een mooi gezicht al die boefjes bij elkaar!

@Suus: Haha maar dan moeten we er wel foto's bij doen om het lekker echt eruit te laten zien he? :+

@Lara: Inderdaad, dat hengstje is echt mega schattig!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:21

Super Beau, meestal komen dergelijke dingen allemaal tegelijk! Weet je al voor welke je gaat? Die waar je al bent aangenomen, of degene waar je nog op een tweede gesprek moet?

xnitax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:22

@ beau: They want YOU baby ;)
Dat betekend dus eisen gaan stellen he, die ervoor zorgen dat jij de beste baan ever krijgt!
Mensen komen niet aan een baan en jij zit er met twee opgescheept haha, Gefeliciteerd!!!!

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 15:18

wauw Beau! Dat geeft een gevoel he?! You go girl!

I_Cee_Ebony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:16

essiedepessie schreef:
San1978 schreef:
Ik doe er weer ff één hoor!

Afbeelding

yeah yeah yihoeoe! :D

Dat noemen ze photoshop schat..... grappig plaatje tot dat hij 's ochtends zijn ogen open doet! Just like Cinderella :)

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:38

~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}>

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 23:29

Wat super Beau!!

En wat lekker dat de paardenpeuters weer op het land staan!! Morgen weer een reden om even te gaan kijken!!!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:57

Henk Spenk! Ben jij ook zo lelijk in de ochtend dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 18:02

Cassidy schreef:
Super [***], meestal komen dergelijke dingen allemaal tegelijk! Weet je al voor welke je gaat? Die waar je al bent aangenomen, of degene waar je nog op een tweede gesprek moet?

Ik heb nog geen idee eigenlijk :o Ik neig naar de baan waar ik al aangenomen ben, onder andere vanwege de functie en de branche (juridisch). Daarnaast zijn de arbeidsvoorwaarden ook niet slecht :D Dus ik ga morgen even afwachten, die functie lijkt me namelijk ook leuk maar sprak me niet meteen zo aan zoals de eerste dat wel deed...

Wie was er hier nou zo handig met filmpjes maken? Vind dat wij ook wel een Starnmeerversie kunnen maken op deze filmpjes:
[LN] Soort van Amika _O-

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 18:41

Miss_Montana schreef:
Wie was er hier nou zo handig met filmpjes maken? Vind dat wij ook wel een Starnmeerversie kunnen maken op deze filmpjes:
[LN] Soort van Amika _O-

JAAAA ik doe mee!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 06:59

:wave:

Gisteravond lekker buiten gereden en nu ga ik ontploffen en mensen verrot schelden op school. Jeuzes was een klerezooi als ik me 2 tellen omdraai, gewoon niet in staat zijn een fatsoenlijk woord op papier te zetten, geen enkele betrokkenheid tonen bij het team. Er wat van zeggen resulteert in een stortvloed aan khutsmoesjes en een zielig hoofd, maar wel een sollicitatiegesprek voor stageplek regelen dat tijdens een pd bezoek met je team is.

Als men vanuit Amsterdam een explosie hoort, dat ben ik. Gisteravond weer tot 's nachts hun klerezooi op lopen ruimen en nu ga ik er eindelijk wat van zeggen. -:(-

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 07:22

@ authentic; sterkte en troost je, hier is het niet anders.

@ all; goedemorgen!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 07:48

Daarom ben ik niet gaan studeren, en dat ik niet goed genoeg kan leren voor de universiteit heeft daar helemáál niets mee te maken ;-).
Suus, go get them tiger. Zo te lezen ben je lang genoeg aardig geweest! Euhm, zit jouw school vlak bij het stadionplein? Zou je dan in dat geval wel iets minder hard willen exploderen?

Goedemorgen allemaal! Another day in Paradise... godzijdank hoef ik deze week maar 3 dgn.

Trailavond zaterdag was superleuk hè? Denk dat ik mijn oude douchegordijn ga stukknippen en boven Storm z'n voerbak ga hangen, dan moet 'ie wel. Of is dat sielug?

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 09:29

Haha San is wel een goeie!!! Ik denk alleen dat de buurvrouw ook drie dagen achterin haar stal staat te snuiven naar dat wapperende dingetje bij de buurman haha.

Suus goed zo!! Je doet het samen en dan moet het ook samen gedaan worden!! kill in attack!!!

chexy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 09:55

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 10:14

aah... kom je nou helemaal niet meer?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 10:14

@ Suus, ik vond het al zo'n leven in het gebouw naast me en snapte niet wat al die hulpdiensten op de rotonde deden! Maar niet te hard zeggen dat je gaat exploderen, anders zit je zo in zo'n kamertje in 1 van die 5 flats hier verderop. Weet je wel, die met die mooie ijzeren beschermhekken voor het raam, zodat de buurtkinderen het raam niet stuk kunnen schoppen met hun bal :o?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 10:15

@ suus en ijp als ze daar zit kan ik wel zwaaien!!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 10:17

marjolijn81 schreef:
@ suus en ijp als ze daar zit kan ik wel zwaaien!!

Ja leuk, gaan we van 2 kanten naar Suus zwaaien in haar nieuwe appartement!

chexy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:49

essiedepessie schreef:
aah... kom je nou helemaal niet meer?

ja wel - zo af en toe een neus paardenlucht is gewoon een must!
Zo helemaal zonder paarden kan ik gewoon niet :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:55

@ Suus, you go girl laat ze maar eens even schrikken!

@ San: Ja dat is vast een goed plan _O- Moet zeggen dat ik af en toe het idee kreeg dat de paarden er (volgens hun dan) niet doorheen kónden alsof het een muur was ofzo :+

Trailavond was inderdaad erg leuk, ben ook erg benieuwd naar hoe onze paarden het gaan doen met de FFT :o Bedenk me nu ineens dat het ineens erg snel dichtbij komt :oo Moet alleen wel het hek nog even oefenen met Whis, die heb ik met de trailavond een beetje verwaarloosd omdat ik met het gordijn bezig ging :=

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:07

:wave: Hoi iedereen!! Wat is het weer gezellig druk hier.

@San: Ik heb van t weekend zowel Twilight als New Moon gekeken en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik toch ook wel een beetje verliefd ben geworden op Robert... ik zou zeg maar best een beschuitje met 'm willen eten.
Of een hele rol O:)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:12

Just like we told you!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:20

_O- _O- IK ZEI HET JE TOCH <3 <3

Om dit heugelijke feit te vieren, doe ik nog even een plaatje hoor:

Afbeelding

Wie had dat nou kunnen denken, zelfs Kimmie is om! Deel 3 met z'n allen in de kantine??
Laatst bijgewerkt door Stormchaser op 10-05-10 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt