Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Word ik dus vandaag gebeld door het ándere bedrijf dat ik daar per 1 juni aan het werk mag!
Dat is toch té bizar? Maar ik ben er wel heel blij mee!

Cassidy schreef:Super [***], meestal komen dergelijke dingen allemaal tegelijk! Weet je al voor welke je gaat? Die waar je al bent aangenomen, of degene waar je nog op een tweede gesprek moet?
Ik neig naar de baan waar ik al aangenomen ben, onder andere vanwege de functie en de branche (juridisch). Daarnaast zijn de arbeidsvoorwaarden ook niet slecht
Dus ik ga morgen even afwachten, die functie lijkt me namelijk ook leuk maar sprak me niet meteen zo aan zoals de eerste dat wel deed...
Miss_Montana schreef:Wie was er hier nou zo handig met filmpjes maken? Vind dat wij ook wel een Starnmeerversie kunnen maken op deze filmpjes:
[LN] Soort van Amika

.
Moet zeggen dat ik af en toe het idee kreeg dat de paarden er (volgens hun dan) niet doorheen kónden alsof het een muur was ofzo
Bedenk me nu ineens dat het ineens erg snel dichtbij komt
Moet alleen wel het hek nog even oefenen met Whis, die heb ik met de trailavond een beetje verwaarloosd omdat ik met het gordijn bezig ging