Hahahahaha zolang Atlas gezond blijft... En het zelf nog naar zn zin heeft . Misschien moet ik gewoon een leuke stoere hengst kopen waar Komiek helemaal verlieft op wordt .
net Mazzel gedaan Lekker naar het duin, hij was onwijs druk! Hij huppelde het hele pad, dus eerst een half uur in het bos mocht ie alleen maar stappen. Toen even draven. Toen keren, toen meer draven, toen eindelijk gallop en dat vond ie zwaar! Later nog laten galloperen op een stukje dat iets minder stug was en hij deed dat heel braaf, komt ook beter terug. Maar dat drammen, jeetje!
Hihi, heb het idee dat hij drukker wordt. Ik gooi het iig op het weer. En ach, kan er alweer beter mee omgaan, heb zelfs nog een stuk met lange teugel gestapt (en een stuk aan de teugel gejogd, dat is zeg maar hobbelen, want hij mocht niet in draf )
Goedemorgen! Ben net thuis van mijn werk . Zo maar even naar Atlas en Komiek want ik doe ze allebei vandaag . Daphne is geopereerd dus kan ze Ko een tijdje niet doen, dus help ik Margriet maar even . Ach en zo erg is het niet want ik ben dr toch .
Propedeuse-uitreiking was slaapverwekkend. We waren er om 18.00, toen begon er tegen 19.00 eindelijk iets. Toen een standaard praatje, wat niet echt vloeiend ging. Opleiding communicatie en dan een speech krijgen wat zowel in het Nederlands als Engels niet veel voorstelde. Maar ik heb het diploma getekend. Met een leuk praatje van mijn slb'er, die overduidelijk niet veel wist te vertellen dus het er maar op gooide dat ik perfectionistisch ben.