De Hagenauwers bokken verder als de ruiters van De 4 Hoeven.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Moosje

Re: De Hagenauwers bokken verder als de ruiters van De 4 Hoeven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:44

Aparte kleur!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:47

Ja, hij valt wel op he? En dit is dan zijn wintervachtje, ik heb foto's van 'm gezien die in de zomer zijn gemaakt, daar is hij prachtig Kwijl Maar natuurlijk niet zo mooi als Aspar.

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:49

Ik ga der weer vandoor! Knipoog doei allemaal! Doei!

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 06:57

Wie is dat Pauline?
Ik vind 'm wel grappig, alleen een beetje robuust hoofd voor z'n lijf.. en z'n manen zijn zeker aan het begin weg-geknipt? Knipoog (zijn manen vallen zo raar Tong uitsteken)

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 08:05

hestejente schreef:
d0nnaa_dan schreef:
Niet echt eigenlijk. Ik ga naar beneden Knipoog.
Trouwens, ik voel een koop-ziekte aankomen Nagelbijten / Gniffelen. Gauw weg van de PC voordat ik dat roze-bont-halster voor m'n zusje en Max ga bestellen ROFL.
En Roos me afschiet, omdat ze hem lelijk vind Bloos

Ik zal ff hele verhaal vertellen Knipoog
Roos en ik waren een beetje op internet aan het kijken voor halstertjes voor Max, en Roosmarijn had een grijs met lichtroze gevonden, heel leuk halstertje. En ik was een beetje aan het kijken, en vond een super Penny-halster. Helemaal roze, met roze bont onderlegt. Echt veeeel te penny Tong uitsteken. Dus Roos zei op MSN; "Welke zou Maxime leuker vinden?" En ik wist het al, de roze bonte Nagelbijten / Gniffelen. Maar dat wilde ze niet geloven.
Dus ik zusje roepen: "Max, welke vind je leuker voor Max, deze of deze?".
En uiteraard werd het 't penny-barbie-halster ROFL. En Roos balen Tong uitsteken.

Het gaat om dit halster:
Afbeelding

En, wat vinden jullie? Zie het voor je op een witte mini-shet, met daarnaast een pennymeisje in witte rijbroek en roze shirt en sokken! Nagelbijten / Gniffelen.

(Waarom ik dit hier typ, geen idee! Knipoog)

Ik zou het wel weten als ik zes was. Lekker Penny toch? En Roos moet niet zo ****** Lips are sealed

Dan vindt je maar dat ik zeur.. Pauline denk eens aan die arme pony... arm beest. Nee dat halster is echt té erg! Ja Een roze halster, oke, maar dat roze bont vind ik echt heel erg lelijk. Vreselijk! En tis een meisjes halster! Vork

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 08:07

Ik vind dat paard ook niet heel super mooi. Heel groot hoofd heeft ie. Vork En op de foto loopt hij heel opgepropt en niet over zijn rug, vind ik. Maar dat viel me alleen even op, heeft verder niks met het paard te maken. Tong uitsteken Het kleurtje is wel apart idd.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 08:42

Ik heb gisteren trouwens echt zoo lekker gereden!! Haha!

Eerst had ik die groepsles. We reden wel met z'n 11en. Dus mochten we gelukkig naar het buitenterrein. Lachen Daar ging peter een hele grote bak uitzetten. Gingen we gebroken lijnen rijden en voltes sluiten en openen enzo. Met de eerste galop mochten we lekker met z'n allen maar wel op een grote (enorme Clown) volte. Otis ging lekker hard maar wel gecontroleerd en nageeflijk. Lachen Was leuk! En daarna mochten we met de 2de galop een voor een naar achteren rijden en en de gas erop zetten. Maar we moesten wel proberen om gecontroleerd harder te gaan. Best lastig met een Otis.. Nagelbijten / Gniffelen De eerste keer ging best goed. Maar toen ik voor de 2de keer naar achteren reed ging hij er verschikkelijk hard vandoor! Huilen van het lachen Ik me beugel kwijt maar t was zo grappig. Tong uitsteken Want hij draaide in een keer om en ging in volle vaart richting de uitgang. Toen heb ik hem maar de groep ingestuurd.. Hihi wat een grapjas is het ook.

En toen een halfuurtje uitgepuft en Otis weer zijn hoofdstel ingedaan. Want jaa ik mocht op hem ook mijn priveles! Go jij! Go jij! Nou dat was echt heel gaaf!!! Ik zit nog steeds na te genieten.. Bloos Ik stapte op en Peter begon direct. Pak hem maar op en even later gingen we al draven. Gingen we eerst wat oefeningen doen in de draf, halthouden en weer wegdraven. Om de gas er weer op te krijgen (maar die deed het voor een deel nog heel goed van de galop op het buitenterrein). En verder wat figuren. En toen moest ik halthouden en aanspringen in de galop. Dat herhaalden we een paar keer. En toen zei peter: Let jij maar op, aan het eind van de les kan jij Otis met een lang teugeltje nageeflijk rijden zonder dat hij struikelt (wat hij nog wel eens wil doen). Ik dacht eigenlijk eerst dat dat niet zou lukken in een halfuurtje.. We gingen flink aan de slag met in de galop de volte verkleinen. Vind otis niet heel makkelijk. Het zweet stond op mijn voorhoofd maar met hulp van Peters aanwijzingen lukte het. Nou je had me moeten zien, ik reed daar rond met een big smile. Natuurlijk reden we tussendoor wat overgangen. En toen gingen we het met lange teugel proberen. Weer op die volte en daar gingen we, teugels steeds iets langer en zorgen dat Otis door bleef lopen en op me zit hem op die volte houden. De eerste keer mislukte een beetje. Toen nog een poging. Nou ohoo, toen zat ik helemaal met een big smile op me paard!! *LOL* Hij liep zo lekker!! Pling Normaal is de galop niet makkelijk met otis, hij stuikelt soms, je moet hem heel veel helpen en ondersteunen voor. Maar nu gewoon met een lange teugel, nageeflijk en in galop op de volte en ook nog lekker voorwaarts. Ik had dat eigenlijk niet gedacht aan het begin van het hafluurtje. Ik was dus zeer tevreden toen ik afstapte!! Ja

Peter zei dat ik prima zat en ook goed kon doorzitten enzo. Zegt hij tegen me: Zie je nou wel dat Otis het best kan en jij ook heel wat kan qua rijden!

Kortom ik heb dus heerlijk gereden! Lachen

Zo heel verslag.. hahaha Vork

edit; Owjah, we hebben ook nog 3x geoefend met het wijken. Best grappig, ik heb niks gezegt aan het begin van het uur maar toch hebben we beide dingen die ik wilde oefenen gedaan. Namelijk de galop en het wijken. Tong uitsteken

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:12

Super Roos!

Heel vervelend, van sommige topics waar k n abo op heb krijg k geen mail meer.
Heel irritant!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:30

Hoi Doei!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:30

Wat een verhaal roos! Tong uitsteken Maar leuk dat het zo goed ging Lachen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:36

d0nnaa_dan schreef:
Wie is dat Pauline?
Ik vind 'm wel grappig, alleen een beetje robuust hoofd voor z'n lijf.. en z'n manen zijn zeker aan het begin weg-geknipt? Knipoog (zijn manen vallen zo raar Tong uitsteken)

Da's die lusitano waar ik vorige week over verteld had. Zijn hoofd is idd een beetje aan de grote kant, op de foto lijkt het groter dan in het echt denk ik, toen ik voor 'm stond viel het me eigenlijk niet zo op dat hij zo'n groot hoofd had. En zijn manen, tja... beetje uitgeschoten met scheren, het was de bedoeling dat alleen het eerste stukje kort zou worden. Nou laten ze 't weer aangroeien Haha!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 15:29

Max is met de huisdieren top 5, 1e geworden! Haha! Maar hij is ook gewoon de liefste Lachen

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 15:37

Mooi Roos! Lachen

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:16

leuk dat het goed ging Roos! Ja

vanavond naar snackbar en daarna horror en nog een film kijken Tong uitsteken daarna ook nog logeren hier Haha!
ik zal zondag wel moe zijn met paardrijden Tong uitsteken

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 18:56

Jaa het was een super les! Ja
Ik heb gisteren alvast wat foto's gemaakt voor het boekje. Want ik ben van plan om dat binnenkort bij te gaan werken (loop 8 pony's achter.. Bloos). Dus heb ook van Twingo een foto. Ik zal hem zo even plaatsen! Lachen

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:00

_Roosmarijn_ schreef:
Ik vind dat paard ook niet heel super mooi. Heel groot hoofd heeft ie. Vork En op de foto loopt hij heel opgepropt en niet over zijn rug, vind ik. Maar dat viel me alleen even op, heeft verder niks met het paard te maken. Tong uitsteken Het kleurtje is wel apart idd.

ROFL. Je klinkt als iemand! Knipoog
Niet erg hoor, maar het viel me ff op Nagelbijten / Gniffelen. Strakjes met m'n moeder naar 't dorp, dus tot vanavond allemaal! Doei!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 19:03

Lalalala Tong uitsteken Hihi je hebt gelijk.. Clown
Ik ga zo ook nog even naar het dorp, even naar de blokker. Zo'n borstel kopen die Donna ook heeft. En misschien nog wat lekker halen voor morgen. Lachen

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 19:30

De kwaliteit van de foto's is barslecht, ze worden gewoon niet mooi op stal. Maar goed, hebben julie in ieder geval een idee van de nieuwste "auto" van de manege:

Afbeelding
Hoe bedoel je nieuwsgierig?? Tong uitsteken

Afbeelding
Beetje chagrijnig kijkt ze hier.. Clown

Afbeelding
Beetje jammer dat je de flits zo in haar ogen ziet..

En ja ze is wat aan de ruime kant qua buik omvang.. Vork

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:32

wie is dat roos?? poe ik mis echt te veel in dit topic Bloos

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:51

SuusKiiss schreef:
we hebben dit jaar al 8 nieuwe pony's/paarden/ezels! Afbeelding
- Twingo
- Mini
- Ferrari
- Starlet
- Porsche
- Mercedes
- Dodge
- Beetle

hu wie is twingo? Tong uitsteken
en wat is de nieuwe site dan?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:52

ohh wacht ik begin het te begrijpen. is die zwarte shet twingo? waarom hebben we er nog een shet bij? 2 shets is toch wel genoeg?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:55

hestejente schreef:
LieZ_Horses schreef:
Die pony is eigelijk ook leuk! Haha!

Vind je deze ook leuk?
Afbeelding
Bloos

mooi paardje, ik houd wel van lusitaners.wat een supervet kleurtje! maar hij loopt niet echt ontspannen hier naar mijn idee. of hoort dit zo bij deze paarden?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:57

goh ik geloof dat ik de enige ben die iets aant zeggen ben Bloos , maarja ben nog niet echt klaar eigenlijk. ik hoorde net van iemand dat charlie, (de vader van manon, de eigenaresse van semm) van semm af is gevallen en nu in het ziekenhuis ligt.. ben dus best wel blij dat ik niet in mijn eentje door ben gegaan met semm want dat had ik dus kunnen zijn.. vond trouwens altijd al dat semm niet echt te vertrouwen was met rijden..

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:59

Zo ben ik ook weer!
Mijn les vanmiddag ging echt super we gingen wat nieuws oefenen eerst even schouderbinnerwaarts geofend wat later wat beter pas ging en daarna travers. Was erg grappig had dat nog nooit gedaan Apache leerde gelukkig wel erg snel en kan het nu beide wel een beetje nog even door gaan oefenen.

@roos wie is dat wel een schattig koppie heeft die.!
@Anneke volgens mij hoord dat ik hou niet echt van die beesten

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:59

Hoi! Lachen

Ik welke stal staat ie Roos? Er is toch helemaal geen stal meer vrij? Nagelbijten / Gniffelen