Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:Nee hoor ,je mag hem best nog eens lenen hahahha maar of jij dat wil hahahha!!!!!!!!!!!
Nicole1995 schreef:Xan,schreef jij maakt snel vrienden vandaar.
xan schreef:Hemeltje wat gaan we snel.
En dat zonder meelen en liquita !!!
winnitou schreef:Ik heb vandaag maar weer de superCat gezet met een likje pindakaas erop, en ja wel hoor na korte tijd had ik weer beet. Was wel een kleintje had nog maar een kort staartje.
Heb er vanaf vorige week woensdag 8 gevangen in mijn tent en al twaalf bij buren verderop.

Nicole1995 schreef:Nou,zeker zeg.Ik moet ff inkomen in het Bokt gebeuren maar in eens staan er weer berichtjes bij.Gaat het normaal altijd zo snel of sneller dus?

Nicole1995 schreef:Nou,zeker zeg.Ik moet ff inkomen in het Bokt gebeuren maar in eens staan er weer berichtjes bij.Gaat het normaal altijd zo snel of sneller dus?
Nicole1995 schreef:Getsie zo veel muizen?Hoe kan dat nou op een camping?
ATE schreef:winnitou schreef:Ik heb vandaag maar weer de superCat gezet met een likje pindakaas erop, en ja wel hoor na korte tijd had ik weer beet. Was wel een kleintje had nog maar een kort staartje.
Heb er vanaf vorige week woensdag 8 gevangen in mijn tent en al twaalf bij buren verderop.
en toch vind ik het zielig
Nicole1995 schreef:Whaaa,Quoten wat is dat nou weer,HELP ik krijg nachtmerries hiervan!!!!
Nicole1995 schreef:Getsie zo veel muizen?Hoe kan dat nou op een camping?
winnitou schreef:ATE schreef:
en toch vind ik het zielig
voor de spullen bedoel je. Mijn overbuurvrouw had een dode in een speelgoedkist, de maden kropen vrolijk rond, ze heeft de kist met inhoud (veel al aangevreten speelgoed) zo de container in gegooid. Echt zielig voor mijn buurmeisje van 7
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Getsie zo veel muizen?Hoe kan dat nou op een camping?
ja hoe kan dat nou die camping mensen laten alles slingeren hahahahahahahaha
Nicole1995 schreef:Oh ja,ik snap hem Johan,mijn bloeddruk daalt alweer.
Nicole1995 schreef:Whaaa,Quoten wat is dat nou weer,HELP ik krijg nachtmerries hiervan!!!!