Het is maar 6.3 km
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nou dan vind ik het niet meer leuk dus dan toch maar met de auto
Hihi Soph heb je nog spierpijn
Stomme jongens zijn het ook

spettertjuh schreef:Goedemorgen beste stalgenoten!!!!!
![]()
Zaterdag 4 augustus is er een barbeque op stal.
![]()
![]()
De stal zal zijn gesloten vanaf 18:00 uur
Kosten zijn 10 euro per persoon en kan betaald worden bij Anushka, John of Karin en uiterlijk vrijdagavond.
Inschrijflijst hangt in de kantine.
AnitaJoeri schreef:spettertjuh schreef:Goedemorgen beste stalgenoten!!!!!
![]()
Zaterdag 4 augustus is er een barbeque op stal.
![]()
![]()
De stal zal zijn gesloten vanaf 18:00 uur
Kosten zijn 10 euro per persoon en kan betaald worden bij Anushka, John of Karin en uiterlijk vrijdagavond.
Inschrijflijst hangt in de kantine.
nou potverdorie wat is dat nou weer dan ben ik op vakantie.Dan ga ik daar wel bbq.met al mijn vrienden pfffffffffffffff
Moet alleen nog even kijken of ik kan zaterdag..
, daar zou ik een heel nieuw paard van kunnen kopen! (oke, nooit zo'n leuke als Evita natuurlijk
). Nu maar hopen dat de verzekering een beetje lief doet

Ireentjuh schreef:Sterkte met Champ Kim! Gelukkig viel het allemaal nog mee uiteindelijk!
Leeuk BBQMoet alleen nog even kijken of ik kan zaterdag..
Krijg me net een rekening binnen van de dierenarts, daar zou ik een heel nieuw paard van kunnen kopen! (oke, nooit zo'n leuke als Evita natuurlijk
). Nu maar hopen dat de verzekering een beetje lief doet
... ik denk dat ik ook histerisch de VA zou hebben gebeld hoor
spettertjuh schreef:Tuurlijk gaan we je missen Anita....maar je blijft toch niet lang weg?
Joepi kwam gisteren bijna helemaal naar ons toe gelopen met binnenhalen ......de lieverd........
Anoush was erbij dus ik heb niet gejokt
AnitaJoeri schreef:Even over champ,het gaat prima.Ondanks die enorme bult loopt hij als een kiviet.Heb ff met hem gewandelt en afgespoten.Johnnie zal vanmiddag weer met hem wandelen.Denk dat het met een sisser afloopt.Gelukkig.
AnitaJoeri schreef:spettertjuh schreef:Tuurlijk gaan we je missen Anita....maar je blijft toch niet lang weg?
Joepi kwam gisteren bijna helemaal naar ons toe gelopen met binnenhalen ......de lieverd........
Anoush was erbij dus ik heb niet gejokt
haha dan had je vast zijn gekleurde halster niet.Als jij zo doorgaat kan je eerdaags nog op hem rijden ook.
JOEPI MAG OOK BUITENBLIJVEN VANNACHT.