Hilde_q schreef:ja nienke en wisky word het reelaer-team van het jaar
Zeker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilde_q schreef:ja nienke en wisky word het reelaer-team van het jaar

darkadia schreef:Ik zal hier ook eens posten...ik ben zelf in 2004 op trektocht geweest, in 2005 ruiterbewijsweekend gedaan en in 2006 trainingsweekend. Vorig jaar is het er helaas niet van gekomen weer te gaan...misschien dit jaar nog...het is een super leuke stal met leuke mensen en paarden.
Ik heb gereden op ajona, pippo, drôle, sjaan, saronno, maña, pedro, ashanti en valentino...aantal zijn nu weg geloof ik...
als je dit jaar nog wilt inschrijven, voor deze zomer, moet je wel érg snel zijn, en dan is er alleen in de laatste week nog 1 plek
x_Anne_x schreef:naath schreef:Pfff, hebben jullie niet soms van die momenten dat je er niet of weinig aan denkt, en soms dat je denkt, ooooooooooooh zin in trektochthaha, heb dat nu dus
jaah heel erg!
Best irritant want t duurt nog zo lang voor dat t zo ver is
voor conditie
1234 schreef:darkadia schreef:Ik zal hier ook eens posten...ik ben zelf in 2004 op trektocht geweest, in 2005 ruiterbewijsweekend gedaan en in 2006 trainingsweekend. Vorig jaar is het er helaas niet van gekomen weer te gaan...misschien dit jaar nog...het is een super leuke stal met leuke mensen en paarden.
Ik heb gereden op ajona, pippo, drôle, sjaan, saronno, maña, pedro, ashanti en valentino...aantal zijn nu weg geloof ik...als je dit jaar nog wilt inschrijven, voor deze zomer, moet je wel érg snel zijn, en dan is er alleen in de laatste week nog 1 plek
![]()

1234 schreef:darkadia schreef:Ik zal hier ook eens posten...ik ben zelf in 2004 op trektocht geweest, in 2005 ruiterbewijsweekend gedaan en in 2006 trainingsweekend. Vorig jaar is het er helaas niet van gekomen weer te gaan...misschien dit jaar nog...het is een super leuke stal met leuke mensen en paarden.
Ik heb gereden op ajona, pippo, drôle, sjaan, saronno, maña, pedro, ashanti en valentino...aantal zijn nu weg geloof ik...als je dit jaar nog wilt inschrijven, voor deze zomer, moet je wel érg snel zijn, en dan is er alleen in de laatste week nog 1 plek
![]()
maar er is indd ook een TreCtocht voor 18 -23 jaar
alleen zit die al vol
En ik hoop zo dat laytje weer goed is Ann!
anders pik ik ceasar in

! Wie gaan er dan allemaal op JT? CarolineXxX schreef:Ik en Yara zijn er in week 34 als extra (net de bevestiging gekregen) Dus bereid je maar voor! Wie gaan er dan allemaal op JT?
Britt_Sisi schreef:Ik ga van 17 tot nogwat augustus, dat is toch 34?
Britt_Sisi schreef:Ik ga van 17 tot nogwat augustus, dat is toch 34?

1234 schreef:ze hebben de site qua aantal plekken bij de ponykampen en trektocht als heel erg lang niet meer geupdate, whehe