Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 16:49

En Stace kwam lekker WEL op me af lopen. Go jij! Go jij!

Tuurlijk is Yankee ook gaaf. Haha! Maar ik kan niet ontkennen dat Big Chex To Cash wel een van mijn favo hengsten is. Lovers Alles van Big Chex To Cash is gaaf. Clown

Wat lief dat Tuckie hinnekte Lovers

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 18:19

IJp, dan smelt je hart toch? Volgens mij zijn jullie een leuke combi samen. Welke dag doet de ander bijrijdster Tucker eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 03:51

Tssss konden ze nou niet eeeeventjes op mij wachten met de veulentjes? Nagelbijten / Gniffelen

Buenas Noches Chicas!!!! Hoe gaat het ermee?

Even een verslagje vanuit Cuba. Het is hier werkelijk waar prachtig, witte stranden en palmen overal. Het weer is hier ook geweldig, errug warm maar een heerlijk briesje de hele dag door. Ik ben alleen wel echt heel erg verbrand, best pijnlijk maarja. De Cubanen zijn ook echt heel aardig overal hoor je amigo, amigo Clown.

Er lopen hier ook veel paarden rond en dat is wel even wennen vergeleken met onze paarden. Het zijn hier wel allemaal naturals geloof ik, geen ijzers en hun stalling ziet er zo uit: Men neme een electriciteitspaal langs de weg, een touw en je hebt stalling. Ideaal toch? Sigaar Van halsters hebben ze hier ook nooit gehoord geloof ik. Echt alle paarden staan hier zo, de 1 ziet er wat beter uit dan de ander maar over het algemeen zijn ze vrij gezond hun hoeven etc zien er goed uit.

Nou, ik ga straks richting bed. Morgen een excursie naar de Yumuri vallei en Matanzas, Havana was ook heel mooi om eens gezien te hebben. Vrijdag ga ik hier in de buurt mss even een rondje knolhobbelen met een meisje uit Frankrijk die ik heb leren kennen. Dus ben benieuwd.

Groetjes aan iedereen en tot zondag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 11:51

BEAAAAAAUUUUU je moet nooit meer weggaan want nu mis je de veulies nu ze ieniemienie zijn en ze zijn ZO leuk. Lovers

Ik denk dat ik in de straat een Cubaanse stal ga maken, kan ik Stace aan huis houden.... Huilen van het lachen

Pff ik moest vanochtend m'n bed uit voor een mondeling Engels, was om 9 uur weer klaar met m'n mondeling en nu moet ik om half 1 nog een PTA natuurkunde maken. Gaaaap

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:38

Cassidy schreef:
IJp, dan smelt je hart toch? Volgens mij zijn jullie een leuke combi samen. Welke dag doet de ander bijrijdster Tucker eigenlijk?

Haar dagen behoren dinsdag en donderdag te zijn, maar vorige week was ze beide dagen ziek. Deze week was ze dinsdag ziek en vandaag had ze een begravenis.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:54

Ik kreeg vanmorgen een SMS van Eef, Timmy heeft een palomino hengstje, met bles en vier witte beentjes!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:59

Awwwww weer een palominobaby Lovers ...

Ik ben aan 't koken, tot nu toe staat 't huis nog. Ja

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:43

Sh*t ik ben morgen pas op stal moet vanavond naar school....
Dan maar nieuw veulie bekijken...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:40

Ik hoop dat ik vanavond even mag koekeloeren, in begeleiding van Eef. En anders is het gewoon even geduld oefenen. Als de merries erg narrig reageren op bezoek vind ik dat je ze gewoon met rust moet laten.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 21:15

Babypaardjes Lovers

M'n ma doet gek. Nagelbijten / Gniffelen

Les was koud Nagelbijten / Gniffelen wel leuk om ook hele andere paarden bezig te zien, in 't begin reageren ze d'r toch allemaal anders op. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 00:15

Wow, de baby van Timmy is een stoere bink! Hij is echt groot, en heel flink. Heeft Tim weer goed gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 03:52

Tsss, komen nu ineens alle veulens?

Wel geweldig leuk zeg! Ik ben zo benieuwd naar ze! Maar eerst even Whis een dikke knuffel geven als ik thuis ben. Hopelijk komt onze vlucht op tijd zaterdag. Dan komen we als het goed is zondag ochtend aan en kan ik in de middag nog naar Whis. Alleen is 12u vertraging geen uitzondering bij Arkefly Lips are sealed

Pfff ben echt doodop, we staan hier gemiddeld 7u a half 7 op omdat we dan echt klaarwakker zijn. Heb je wel lekker lange dagen maar de avonden stort je gewoon in.

Morgenochtend om 10u ga ik paardrijden hier, ik heb de paarden niet van dichtbij gezien maar ik hoop dat ze lekker op gewicht zijn en niet afgestompt uit hun oogjes kijken. Ik had ze wel vanaf de weg gezien in hun wei en toen zagen ze er niet slecht uit. Hopelijk is dat ook zo van dichtbij Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 12:53

Ja Als jij heel erg niet in de buurt bent dan besluiten alle veulens dat 't veilig is om ter wereld te komen. Haha!

Ik had op Aruba ook last van errug vroeg opstaan en 's avonds best wel moe zijn. Nagelbijten / Gniffelen Leuk dat je gaat paardrijden, ben benieuwd of 't wat is...

M'n ma deed grappig gisteren Huilen van het lachen ze vind Cash leuk, nou moet ik zeggen dat 'ie wel errug gaaf is maar m'n ma is meestal niet zo "ahhhhhhh"erig met veulens. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:20

Ik ben gisteren nog even met Eef wezen kijken, en hij komt nu al heel nieuwsgierig naar je toe. Jiggy moet nog afgeleid worden met wortels, anders is ze niet zo blij. Ze is altijd een heel zorgzame moeder op stal, en als ze eenmaal op het land loopt mag het kind alle kanten uit. Grappig toch?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 21:10

Suus er is met je grondwerktopic een mod- opmerking gekomen, we moeten on-topic blijven. Ik wou bijna sorry intypen, maar dat gaat niet goed komen denk ik.....
Heb vanuit Peppy haar stal met Eline het veulen van Timmy op afstand staan te bekijken. Het ziet er erg lekker uit....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 21:59

Ohhh je moet ontopic blijven!!!! Clown

Veulentjes zijn leeeeeuk Lovers , die van Timmy heb ik nog niet gezien. Tong uitsteken

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 18:04

Veulen van Timmy:
Afbeelding

Zijn roepnaam is Magic zijn vader is Magic Power Special moet je even bij redpebbles in haar profiel kijken naar een link van de website van de stal waar de hengst staat.

En hij laat op deze foto al zien dat hij lak aan alles heeft.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 18:26

Awwwwww Lovers

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 18:29

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:25

Heb gereageerd, dit jaar hebben ze echt te leuke veulentjes. *LOL*

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:26

Ja ik dacht al ligt iedereen nog te slapen? Geen reacties op topics....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:28

't Is weekend hoor, dan mag ik toch wel wat later reageren? Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:34

Hallo, ik was ook pas om half 11 het bed uit. Ik heb voor mijn doen onwijs uitgeslapen.
Was ook wel nodig, als je zag hoe ik er gisterenochtend uit zag. Richard stond in de kantine en die begon bijzonder hard te lachen, ik had een beetje boel wallen onder m'n ogen...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:34

En ik had al gereageerd. Zijn erg leuke foto's van Magic. Wat een beertje he?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:35

Ach gut

Ik was al eerder wakker, maar ik moest spelletje spelen, ontbijten, vervelen en nadenken over wat ik deze week moet doen voordat ik op bokt ging kijken. Clown