Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Falli

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 10:41

Heel veel succes Tes en Ilse.. En als jullie dan aangenomen zijn kunnen jullie mooi van jullie eerste salaris wat lekkers op stal zetten!! Haha! Vingers aflikken Vork

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 10:49

Vakantie gangster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:32

Jahh ik ben aan het genieten!! Ik ben een beetje aan het bankhangen.. kado'tjes inpakken.. weer effe uitrusten en bankhangen.. en ik heb vandaag een dagje paarden vrij want Kim is vandaag vrij.. dus ik gaat nog meer bankhangen enz!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:33

Ow daar wordt ik zo jalours van
Er moeten nog steeds 3000 woorden op papier komen en ik kan geen goede info vinden :S

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:38

grr ja ik zit ook fijn op school.. verslagen maken enzo.. haha moet straks parkinsonpatient spelen Haha! en zelf nog een toets doen..
Dan nog een cadeautje kopen voor mijn zusje (die gisteravond pas haar verlaglijstje inleverde Boos! ) en nog een gedicht maken en naar Evita.. en dan surprises doen Clown

Succes Tessa en Ilse!! (lijkt me wel een grappig baantje Tes, bij mustsee werken Haha! )

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:39

owja gedicht... goed dat je t zegt Tong uitsteken

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:57

Hey anita.

Ik heb inderdaad eens gekeken bij de endurance en het is een leuke site en raad eens hoefsmid komt ook voor in de starterslijst. Het lijkt me echt heel leuk om te gaan doen maar je paard moet minimaal 4 jaar zijn voordat je mee mag doen in de klasse o en 1. Is niet erg hoor....hij is pas 2,5 jaar.....en ze hebben ook endurance mennen......... ook heel leuk en vooral die foto's, misschien spettertjuh............of Diddlepony......... Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 12:08

spettertjuh schreef:
Hey anita.

Ik heb inderdaad eens gekeken bij de endurance en het is een leuke site en raad eens hoefsmid komt ook voor in de starterslijst. Het lijkt me echt heel leuk om te gaan doen maar je paard moet minimaal 4 jaar zijn voordat je mee mag doen in de klasse o en 1. Is niet erg hoor....hij is pas 2,5 jaar.....en ze hebben ook endurance mennen......... ook heel leuk en vooral die foto's, misschien spettertjuh............of Diddlepony......... Knipoog

Mogguh allemaal!!
Onno rijdt (als het goed is) de hoogste klasse in de endurance. Hij gaat ook vaak mee met internationale team, maar dan als hoefsmid Knipoog
Jaaaa met Diddle naar de endurance, ze zien me aankomen Haha! Haha!

Falli schreef:
Heel veel succes Tes en Ilse.. En als jullie dan aangenomen zijn kunnen jullie mooi van jullie eerste salaris wat lekkers op stal zetten!! Haha! Vingers aflikken Vork

Dat vind ik nou een goed idee!! Ja Vork Vingers aflikken

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 12:23

Ga je makkelijk redden hoor met Diddle. De gemiddelde snelheid is 10 km per uur, nou dat haalt diddle makkelijk hoor...........in de startersklasse.......Kijk als je Spetter nou gemiddeld 10 km per uur moet laten lopen.....tja dan heb je een probleem......
Mag je wel een wortel voor hem hangen of duwen......

Ja Onno rijdt de 160 km klasse.......

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 12:23

motertje op de wagen Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 13:45

Doei! Goeie middag

Goh,
wat een levenloose Boel hier op Sgol Rolleyes

Tes en ilse
Succ6 Ja

davinci1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 13:52

zo ben geweest op me sollicitatie als ik het ben geworden beld ze me binnen 2 weken anders beld ze niet pffff waarom moet het zo lang duren Verdrietig

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 13:54

Rolleyes

Geén idee Lips are sealed

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:11

zo nou ff weer gezellie met Madje en melis en natuurlijk AMERIGO naar Hoogvliet en Lidia haar school geweest.Was een beetje vroeg maar wel weer gezellie.

VANAVOND ALLEMAAL KIJKEN NAAR RTL 4 OM 18.15 UUR WORDT HOOGLIET SINT UITGEZONDEN OP TV BIJ EDITIE NL.
hET KLEINE PIETJE MET WEDSTRIJDKLEDING EN HELMPJE OP IS......... HET KLEINE BAZINNETJE VAN AMERIGO.
HIHI

En Anous ik heb nog even Blando zijn lip geinspecteerd en Diddle zijn mondje en je raad het natuurlijk al,het past precies haha,altijd weer die Diddle

Aman heeft nu de ruintjes voor vandaag weer los,dus dat is ook weer fijn.
Nou prettige dag allemaal,ik heb net uitsmijtertje op en ga nu lekker werken tot 23.00 uur

Fallon kom nou ens van die bank af

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:13

JOHNNIE NOG BEDANKT VOOR DE GOEDE ZORGEN VANOCHTEND HOOR,HET WAS EEN LEKKER BAKKIE KOFFIE.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:17

Jep altijd weer die Diddle he?? Tong uitsteken

Als ik op tijd binnen ben dan zal ik ff naar Editie NL kijken Ja Onze Heli wordt beroemd Clown

Ik ben benieuwd of onze Amerigo (moon) zich vandaag ook een beetje gedragen heeft Knipoog

Ben net thuis en heb lekker kaizerbroodjes en rosbief gehaald Vingers aflikken

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:29

Die heeft zich ook uitstekend gedragen. John was vanochtend bij de hand voor het laden, en hij heeft een goede invloed op mijn ponypaard, want hij liep zonder aarzelen in een keer de trailer in.
Sinterklaas was wel een beetje eng (aaah omdraaien), maar na de Sint wat paardenbrokjes in zijn hand te hebben gepropt en die Moon voorgehouden te hebben, heeft hij besloten dat die man toch niet zo eng was. Dus dat deel ging prima. Opstijgen was voor de Sint een beetje lastig (met die jurk, hahahahaha) maar Moon was als een engeltje.
Op weg naar de kinderen, niks aan de hand, maar toen moesten we midden in de meute stilstaan... Oei! Hij heeft dus nog even wat kindjes laten schrikken door te gaan draaien (en mesten), gna gna gna Duivel

Wandelen op kindertempo zit ook nog niet echt erin, dus tegenhouden, tegenhouden enne, nog eens tegenhouden. Nu heb ik dus een open blaar... Maar hij was onwijs braaf. Alle kids moesten voor hem langs de school in, waarbij er nog een aantal bleven steken om even te aaien. Toen was meneer al helemaal gekalmeerd en stond ie over het algemeen gewoon te slapen.

Daarna gewoon weer braaf de trailer op, wel de hele weg terug lopen stampen, en weer veilig thuis.

Ik leek vanochtend wel een astma patiënt toen ik aankwam op stal, hebben John, Aniet, Madje en Melis lekker kunnen lachen! Pfff, rottige scooterding wilde niet starten, dus moest fietsen en aangezien ik nog niet lekker ben, ging dat niet zo goed... Terug rit met fiets ging beter!

In ieder geval ben ik onwijs trots op mijn knappe vent. Foto's volgen hopenlijk nog (er zijn waanzinnig veel foto's gemaakt, onder andere door fotograaf, door adjunct directrice en door ouders! Was weer cool!

Nu hebben we officieel twee Amerigo's op stal, een echte en een vervangende, hahahaha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 14:31

*LOL* een witte en een 'Bruine' Americo *LOL*
Net als Chocola Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:38

Leuk dat Moon ook zo braaf is geweest, de kids vonden het vast helemaal fantastisch Ja
En balen dat je scootie nu alweer stuk is Ach gut

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:40

Ha

Wat een leuke berichtjes allemaal. Zeker Moon....als die goed braaf is geweest met al die kleine kindjes.....van Americo wisten we het natuurlijk al dat hij braaf was met de Sint........
Zijn drukke tijden hoor voor Americo..........als ik tijd heb kijk ik even naar rtl maar ik denk het niet, ik wil op tijd naar stal toe.

Vandaag lopen er ook allemaal pieten rond die pepernoten aan het strooien zijn enzo ....... wel leuk hoor.......

Het is bijna naar huis gaan tijd voor mij en ik heb daar geen problemen mee gezien de zeer rommelige ochtend vanmorgen...... Het is nu weer lekker rustig.....

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 14:40

Bloos! moon heeft egt sinterklaaspaard gespeeld Rolleyes

Niet goed gelezen Bloos
Gaaf zeg Tamaar !!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 14:41

Bloos!
Over ehhm ;
7 min mag ik weg Haha!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:44

Ireentjuh schreef:
grr ja ik zit ook fijn op school.. verslagen maken enzo.. haha moet straks parkinsonpatient spelen Haha! en zelf nog een toets doen..
Dan nog een cadeautje kopen voor mijn zusje (die gisteravond pas haar verlaglijstje inleverde Boos! ) en nog een gedicht maken en naar Evita.. en dan surprises doen Clown

Succes Tessa en Ilse!! (lijkt me wel een grappig baantje Tes, bij mustsee werken Haha! )

hahah ja lijkt mij ook moet je in zo'ape pakkie gaan lopen Gestoord Rolleyes mjaaa
beter iets dan niets Tong uitsteken ennuh jullie moeten dan wel naar de film komen heaa Haha! Schijnheilig

en tamaar fijn dat het zo goed ging Haha!
en aniet madje en melis en alle andere medewerkers ik ga proberen vanaf te kijken Haha!

byee byee Doei!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:48

Ik ben weer effe van de bank af gekomen.. Leuk op te lezen Tamar.. Ik maakte me stiekem een beetje zorgen omdat Moon bijna nooit ergens bang voor is.. Als ik met hem aan het rijden was.. Maar sinterklaas vond ie echt eng, dat had ik wel gemerkt.. Maar ik heb hem gister effe goed laten lopen en tegen hem gezegd als hij braaf was dan kwam ik hem stiekem van de week heel veel snoepjes geven.. Ik moet nu effe inpak papier kopen (lekker op tijd) ik moet nog heel veel kado'tjes inpakken!!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:12

Hee Hee Lachen

Net terug van school.
Sinterklaas viering gehad, ik vond het erg gezellig. Lachen
Pff moesten we daarna in de aula op de grond gaan zitten.
Lekker comforabel Rolleyes
Maarja als je tegen je vriendje aanzit, zit je toch al wat lekkerder. Haha!

Ilse veel succes!
En tess, jij ook he meid?
Ik ben ook zenuwachtig voor je. Scheve mond
Maar ik weet dat je het kunt. Ja

Ik ga wss binnekort bij de Etos werken.
Zoeken ze ook mensen volgens mij.
Lijkt me wel leuk. Pling

Byee Doei!