Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en zelf nog een toets doen..
) en nog een gedicht maken en naar Evita.. en dan surprises doen
)
spettertjuh schreef:Hey anita.
Ik heb inderdaad eens gekeken bij de endurance en het is een leuke site en raad eens hoefsmid komt ook voor in de starterslijst. Het lijkt me echt heel leuk om te gaan doen maar je paard moet minimaal 4 jaar zijn voordat je mee mag doen in de klasse o en 1. Is niet erg hoor....hij is pas 2,5 jaar.....en ze hebben ook endurance mennen......... ook heel leuk en vooral die foto's, misschien spettertjuh............of Diddlepony.........
Falli schreef:Heel veel succes Tes en Ilse.. En als jullie dan aangenomen zijn kunnen jullie mooi van jullie eerste salaris wat lekkers op stal zetten!!![]()
![]()
Goeie middag

Onze Heli wordt beroemd
een witte en een 'Bruine' Americo 

moon heeft egt sinterklaaspaard gespeeld 

Ireentjuh schreef:grr ja ik zit ook fijn op school.. verslagen maken enzo.. haha moet straks parkinsonpatient spelenen zelf nog een toets doen..
Dan nog een cadeautje kopen voor mijn zusje (die gisteravond pas haar verlaglijstje inleverde) en nog een gedicht maken en naar Evita.. en dan surprises doen
![]()
Succes Tessa en Ilse!! (lijkt me wel een grappig baantje Tes, bij mustsee werken)
mjaaa
ennuh jullie moeten dan wel naar de film komen heaa