Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Met Larm spring ik nog niet zo hoog ik wil eerst dat hij ze vertrouwen erin heeft aangezien dit pas de 4e springles is en hij al 13 is! Dan vind ik het vertrouwen en het goed erop aanrijden veel belangrijker dan de hoogte
Maar Allano springt het makkelijk
Azzaro schreef:leuk kimMet Larm spring ik nog niet zo hoog ik wil eerst dat hij ze vertrouwen erin heeft aangezien dit pas de 4e springles is en hij al 13 is! Dan vind ik het vertrouwen en het goed erop aanrijden veel belangrijker dan de hoogte
Maar Allano springt het makkelijk
danifur schreef:shir: ik had dat topic gezien waar je op gereageerd had. Gatver. Echt barbaars hoor.
Ik word er kotsmisselijk van!
En opgeruimd staat netjes hoor wat betreft Saddam!
De mensen die het ritueel slachten in dit topic oke vinden zijn of zelf Moslim of hebben een Marokkaanse, Turkse vriend... Maar ik ben gewoon heel fel op het welzijn van beestjes, dus moest even mijn zegje hierin doen. Ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen. Als je de discussie wil volgen kun je op bovenstaande link kijken.
, wij hebben toen de politie gebeld en die is daarna geregeld langegeweest, nu is het gelukkig tot ze doorgedrongen dat ze dit bij een prof slagerij moeten doen, dan krijgen die schapen eerst een soort pijnstiller, maar het blijft een gruwelijke gewoonte.

Jullie (Eshter en Shirley) hebben GOED gesproken, UCH!
Gieltje2002 schreef:danifur schreef:shir: ik had dat topic gezien waar je op gereageerd had. Gatver. Echt barbaars hoor.
Ik word er kotsmisselijk van!
En opgeruimd staat netjes hoor wat betreft Saddam!
Bedoel je dat topic van het offerfeest? Kon het niet laten daar ook even op te reageren. Zo barbaars! Vond dat je het netjes had verwoord Shirley. Ben het helemaal met je eens!
Dabo schreef:Neijmeyer heeft opruiming denk ik. Die blauwe die Bella nu op heeft was maar 60euro.
sjorsie schreef:Ik vind het ook een gruwelijk gebeuren, ik heb een tijdje in tegen de wijk Poelenburg gewoond, in de Brandaris en wij hebben daar een aantal jaar, elk jaar weer gekken gehad die een schaap op het balkon gingen slachten en dan even lieten hangen, een keer droop het bloed zo langs het raam bij ons!, wij hebben toen de politie gebeld en die is daarna geregeld langegeweest, nu is het gelukkig tot ze doorgedrongen dat ze dit bij een prof slagerij moeten doen, dan krijgen die schapen eerst een soort pijnstiller, maar het blijft een gruwelijke gewoonte.
sjorsie schreef:200grams en jaaaah waterdicht! (maar dat geldt natuurlijk alleen voor water wat uit de lucht valt he, niet voor water wat al in plasvorm in de paddock ligt!Dabo schreef:Neijmeyer heeft opruiming denk ik. Die blauwe die Bella nu op heeft was maar 60euro.
Hoeveel grams is dat en is die waterdicht?
haha) sjorsie schreef:Wie weet er een goede winterdeken die echt waterdicht is?
Abel is vanavond met deken en al in de blurrie smurrie gaan liggen en je raad het al die is doorweekt, ik heb hem nu maar een zweetdeken met daaroverheen zijn regendeken omgedaan, maar dat is natuurlijk een tijdelijk oplossing.
Friezen zijn natuurlijk behoorlijk breed, net als veel haflingers. Ik heb echt heel wat dekens geprobeerd, maar wil alleen nog maar Dominick dekens. Heb ook een waterdichte van 200 gram. De koninklijke stallen gebruiken deze dekens ook voor hun paarden. Ze waren een tijdje terug in de aanbieding bij Piaffe ruitersport. Weet niet of ze die nog hebben. Toen kostten ze geloof ik Euro 89,95. Abel groeit natuurlijk nog wel, dus als je dat voor nu te veel geld vindt, kun je het altijd in je achterhoofd houden voor als hij is uitgegroeid
sjorsie schreef:@ShirleyA: het blijft gruwelijk maar ikzelf ben al blij dat ze het niet meer gewoon op hun balkonnetje doen, zit je in de huiskamer thee te drinken komt er bloed langs de ramen, het leek wel zo'n horrorfilm gatver, maar ze moeten er idd regels over opstellen en boetes en straffen vaststellen als iemand zich er niet aan houd
Zirano schreef:hahha jaaaahhh ALS ze er voor paarden waren.... had ik ze nog niet gekocht! hahahah veel te veel gedoe, al dat deken-gewisselIk heb het nog ao gezegd DUIKPAKJES dames.die zijn van neopreen.

(ff afkloppen) 

ShirleyA schreef:sjorsie schreef:@ShirleyA: het blijft gruwelijk maar ikzelf ben al blij dat ze het niet meer gewoon op hun balkonnetje doen, zit je in de huiskamer thee te drinken komt er bloed langs de ramen, het leek wel zo'n horrorfilm gatver, maar ze moeten er idd regels over opstellen en boetes en straffen vaststellen als iemand zich er niet aan houd
Getver wat onderontwikkeld ook he