Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maargoed, ik praat mezelf er wel uit. Het feit wil alleen, dat er op heel het internet geen positief woord over slvernij is te vinden... Ik geef ze groot gelijk!
Nouja, gelukkig valt het nog mee (oké, een heel blauw been....
).

De hele dag door dorp gerend als Piet. Of nouja. . . Hier een korte impressie van mijn dagje:
) Daarna konden we herschminkt worden (nog even vlot bijwerken zeg maar) en toen werden we echte pietjes. Dan loop je echt een soort pietenfabriek door, je trekt zelf je jas aan met sjerp, dan loop je door voor een pruik, je krijgt twee oorbellen in je oren, loopt door voor een muts, loopt door voor mofjes en kragen en dan chekt iemand of het goed zit en voila.
Was wel leuk hoor
maar zo vermoeiend, ik ben nu helemaal op en ze wilden om half acht nog ergens gaan eten, maar ik heb nu al gegeten dus ga wel alleen koffie drinken ofzo

).

Een staprondje van, ik gok een klein uurtje, en het was zo ontzettend tof. Mazzel is niet zo'n held met naar buitengaan, maar hij vind het helemaal geweldig. Dus nu met twee andere mee ging het goed
Echt, zo ver was ik nog nooit gekomen, geen gedraai, ik moest wel streng zijn en af en toe wat aanmoedigen, maar het was leuk
Ohoh, nouja. Ik ben gelukkig

Maar goed, het went dus wel al meer
Vandaag was het feest! In de bak ging het prima, toen wilde degene met wie ik mee was nog even lopen met de hond en omdat Mazzel klets was had ik bedacht nog even mee naar buiten te gaan. Lekker foto's maken
Heen ging goed, maar terug ging het mis, van uit het niets ging hij eropeens vandoor! En hard! In gallop, niet terug te krijgen, schoot de weg over en kreeg hem toen pas terug
Daarna met moeite omgekeerd, rustig gekregen en weer richting Wen en Piet gestapt, maar jeetje,voorlopig niet meer alleen de weg over

en ik was niet boos hoor, waarom ik zo kijk is me een raadsel