Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

papiertjuh

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:17

ja hoor, bedankt en als je nog wat te binnen schiet Schijnheilig

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 18:17

Dat waren eigenlijk ook de dingen waar ik aan dacht Ja
Ik moet dit blok ook weer gaan betogen en beschouwen.. telt lekker zwaar mee Nagelbijten / Gniffelen
Maar nu moet ik eerst correct leren formuleren ofzo... hebben we heel zo'n katern voor met alle mogelijke fouten in zinsbouw. Nog best lastig, de meeste zinnen in de oefeningen lijken gewoon goed Nagelbijten / Gniffelen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:30

Wat een superstuk van Fenn!! Wil je ook bij Wietske dit gaan proberen? Het lukt mij namelijk lang niet altijd...

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:39

Geweldig stuk fenna!

Ik heb eindelijk een onderwerp voor mijn betoog, ik doe het over slavernij. Maar dan dat slavernij goed is. Zelf ben ik het er niet mee eens, en het is een ontzettend lastig onderwerp Ziek Maargoed, ik praat mezelf er wel uit. Het feit wil alleen, dat er op heel het internet geen positief woord over slvernij is te vinden... Ik geef ze groot gelijk! Knipoog

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:30

Ben vandaag van Noblesse gevallen Bloos
Ze heeft al een aantal weken alleen maar aan de hand kunnen stappen en sinds deze week dan onder het zadel stappen, maar daardoor is ze dus nogal druk. Op zich geen last van als je alleen in de bak rijdt. Maar vandaag reeds in de kleine bak een paard & wagen en in de grote (aangrensende) bak nog 3 andere paarden waarvan eentje nieuw was en eentje ook al een tijdje niet had gelopen dus die waren ook al wat drukker.
En dan met jou al minstens 3 wekent stappend paardje tussen allemaal dravende en galopperende mensen zitten is niet de best combie. Dus het begon met drippel, toen een bokje, toen ging het even goed en rustig dus weer dribbelen en toen jawel een hele rodeo show. En dat hield ik helaas niet vol toen ik op haar nek zat en zij haar hoofd naar beneden deed. Toen was het plof!
Nu heb ik een hele leuke blauwe dij en een blauwe en weer zere knie. Maar verder had het ook wel weer wat.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 09:50

auw! Verdorie ier, dat gaat niet goed Ach gut Nouja, gelukkig valt het nog mee (oké, een heel blauw been.... Nagelbijten / Gniffelen ).
Volgende keer beter, hopelijk heeft ze zich nu eventjes af kunnen reageren Knipoog

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:58

Auw Ier..... Beterschap.

Ik denk dat een nadeel van msn ook is dat het net als met mails, erg onpersoonlijk is. Het is veel makkelijker om via msn iemand uit te schelden dan in het echt. Ook komen je opmerkingen vaak hard aan, terwijl je dat niet zo bedoelt. Dat komt natuulijk opdat je niet de gizichtsuitdrukking en inotatie van de stem van iemand kan horen.

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 08:35

Ik ben bang dat ze nog niet klaar is met afreageren. Want ze moet nog 2 weken blijven stappen Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 08:58

stappen met jou erop? ofernaast ? Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 23:20

Oei Iris, deed het zeer? Gaat het nu weer wat beter? Ach gut

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 00:11

Oef, dat lijkt me pijnlijk Iris! Ach gut

Morgen ga ik met een vriend naar Wageningen Universiteit... en ik zie het eerlijk gezegd helemaal niet zitten een hele dag met hem door te brengen, hij is soms zo.. onduidelijk en ingewikkeld Clown
Nouja, hopelijk komt 'ie op tijd opdagen voor de trein, dan is de halve dag al goed Nagelbijten / Gniffelen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 00:20

Is dat diezelfde gast van die geitenwollensokkers? Clown
Kun je 'm in Wageningen niet dumpen en heel sneaky achter een ander groepje aanlopen? Nee hoor, grapje. Is het een open dag of een meeloopdag?
Veel plezier iig, ben benieuwd.. ik weet nog wel dat ik bij zowel de meeloopdag als de open dag toen een tasje kreeg met allerlei gratis dingetjes erin zoals koffie, een tandenborstel en dagcrème Nagelbijten / Gniffelen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 09:14

Nee, dat is een andere Clown
Maar nu is die *piept weg* een uur eerder met de trein gegaan! Zal zich wel vergist hebben ofzo Scheve mond
Afijn, nu moet ik in m'n eentje met de trein en 2x overstappen en met de bus en bleeeeh ik hoop dat het lukt!

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 14:00

Het is met mij erop. Met mij ernaast wordt het alleen maar erger. Want dan is het vooral op het erf stappen en dan is echt alles eng!
En met mij gaat het verder goed. Moet zo sinterklaas gaan inhalen Tong uitsteken
Annemarie nog veel succes hoop dat het lukt

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 17:08

Nou, het is gelukt hoor!
En Wageningen was leuk, en nu wil ik ook weer Dierwetenschappen doen enzo want dat lijkt me leuker, maar toch ook weer niet en nu weet ik het helemaaaal niet meer Nagelbijten / Gniffelen
Verder heb ik niet veel van Wageningen/Ede gezien, want de campus ligt nou niet echt centraal helaas.. maar dat moet dan nog maar een keer. Eerst maar eens een meeloopdag biologie doen 6 december. Verder ben ik nu doodop en eigenlijk wilde ik er nog veel meer doen maar mijn reisgenoot (die later belde dat hij zich inderdaad vergist had) was echt vreselijk irritant en had nergens zin in.. vandaar dat ik zo vroeg terug ben. De treinen terug zouden ook nog eens niet gaan dus moesten we om, terwijl later de intercity de goede kant op wel bleek te komen maar alleen de stoptrein niet... Nouja, nu weet ik in ieder geval allebei de routes naar Wageningen.
En bleeegh ik ben nu in een vervelende bui.. die treinreis was echt te saai (reisgenoot was in slaap gevallen en was ook saai) en ik heb echt te weinig gezien en nouja... *gaat maar even glaasje drinken en tot rust komen*

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:31

Ik wilde net zeggen, wat ben je vroeg terug Lachen
Dus je hebt al een voorproefje gehad van het treinen? Haha!
Daar zul je tijdens je studie ook veel te veel van meekrijgen waarschijnlijk, dus wen maar alvast aan de urenlange treinreizen. Maar als je een lekker plekje hebt, waar je naar buiten kunt kijken, of een boekje mee (of studieboeken) en/of je MP3 speler overleef je het prima hoor!
Maar het was wel de moeite waard hoop ik? Het is je iig ietsjes duidelijker geworden? Dierwetenschappen, wat is dat precies? Anatomie/fysiologie, evolutie, zoölogie, ethologie? Klinkt me iig leuk in de oren Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 18:26

Ongeveer hetzelfde als wat jij doet, alleen dan op universitair niveau en dan minder gericht op het bedrijfsleven en meer theorie, kort door de bocht Knipoog
Het is eigenlijk niet duidelijker geworden nee Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:38

Fenna is ook moe Gaaaap De hele dag door dorp gerend als Piet. Of nouja. . . Hier een korte impressie van mijn dagje:

9.00 op het onderdak zijn om een koltrui aan te trekken. Het grote wachten kon beginnen. Maar ik ging even helpen om het strooigoed te husselen en zakken te vullen, want ik werd pas laat geschminkt (het is zo veel geregel, niet normaal). Toen was ik geschminkt en trok ik een panty + broek aan en dan weer wachten. Erwtensoep! (ondertussen is het al 12.00) Na de erwtensoep werd de verdeling: wie piet waar? rond gebrult (hihi, gezellig hoor Lachen ) Daarna konden we herschminkt worden (nog even vlot bijwerken zeg maar) en toen werden we echte pietjes. Dan loop je echt een soort pietenfabriek door, je trekt zelf je jas aan met sjerp, dan loop je door voor een pruik, je krijgt twee oorbellen in je oren, loopt door voor een muts, loopt door voor mofjes en kragen en dan chekt iemand of het goed zit en voila.
Nouja, toen dus naar de 'haven' waarvan de stoomboot (pakjesboot 18) vertrok. Daar stonden al een paar kindjes, dus leuk hoi zeggen en piet spelen en springen en dansen met de pietenband. Daarna met de boot naar de haven, duizend kinderen pepernoten geven, duizend foto's maken en maar springen en dansen. Clown Was wel leuk hoor Hyper! maar zo vermoeiend, ik ben nu helemaal op en ze wilden om half acht nog ergens gaan eten, maar ik heb nu al gegeten dus ga wel alleen koffie drinken ofzo Clown

Maar Annemarie, jammer dat je een minder gezellige reisgenoot had. Ik hoop voor je dat je er nog uit komt. Maar weet je nu wel dat het Wageningen wordt?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 20:10

Ik weet het niet.. qua sfeer steekt het er echt met kop en schouders bovenuit, maar ze hebben er geen gedrag- en neurowetenschappen binnen biologie... maar wel verwante vakken die je waarschijnlijk wel zelf kan kiezen...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 18:12

*skupt*
Hoi? Had ik hier al eens iets gemeld over de reis naar Londen die ik zou maken dit weekend? Dat gaat nu officieel niet door Scheve mond
Jammer natuurlijk, maar er is zooooveel gedoe over geweest van wel-niet-wel-niet dat ik het nu ook stiekem niet erg meer vind Bloos
Ondertussen logeert een vriendin vanaf gisteren hier 1,5 week, en komen vrijdag onze nieuwe meubels. Dus vrijdag helaas geen paardrijden *bedenkt zich dat ze Janette moet bellen* en de vrijdag erna komt die vriendin mee (dat wil ze zooo graag en zooo graag een keer op een pony zitten Clown ). Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:24

Leuk, een tweeweeks zusje Lachen

Ik ben vandaag op Mazzel naar buiten geweest Haha! Een staprondje van, ik gok een klein uurtje, en het was zo ontzettend tof. Mazzel is niet zo'n held met naar buitengaan, maar hij vind het helemaal geweldig. Dus nu met twee andere mee ging het goed Hyper! Echt, zo ver was ik nog nooit gekomen, geen gedraai, ik moest wel streng zijn en af en toe wat aanmoedigen, maar het was leuk Haha! Ohoh, nouja. Ik ben gelukkig Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 22:00

Whaaa, wat leuk Fenn! Haha!
Het gaat echt steeds beter he! Hoe staat het onderhand met het in de bak rijden etc?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:56

In de bak rijden gaat dus echt helemaal golvend, de ene keer denk ik: zo dit gaat goed en de andere keer is er geen land mee te bezeilen. Hij komt nu weer met nieuwe trucjes, de oude kan ik ondertussen opvangen en daar moet ik dan weer oplossingen voor gaan verzinnen. De laatste keer sprong hij weer telkens aan in gallop als hij het even niet meer leuk vond, dus uiteindelijk liet ik hem maar galloperen: langer dan hem lief was. Dat resulteerde in een doodsbrave, maar vooral doodsmoeie Mazzel. Maar goed, ik wil heel graag weer les, maar ik heb veels te weinig tijd. Dus tot nu toe pruts ik maar wat aan Nagelbijten / Gniffelen Maar goed, het went dus wel al meer Ja

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 10:53

@fenna,

Das wel lastig zonder les... Je leert er wel veel van.

Ben gisteren nog even langs geweest op het Lamoen met mijn zusje. Even lekker gekletst met Pauline...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:26

Gezellig Mariane , en het is zeker lastig met Mazzel Nagelbijten / Gniffelen Vandaag was het feest! In de bak ging het prima, toen wilde degene met wie ik mee was nog even lopen met de hond en omdat Mazzel klets was had ik bedacht nog even mee naar buiten te gaan. Lekker foto's maken Knipoog Heen ging goed, maar terug ging het mis, van uit het niets ging hij eropeens vandoor! En hard! In gallop, niet terug te krijgen, schoot de weg over en kreeg hem toen pas terug Nagelbijten / Gniffelen Daarna met moeite omgekeerd, rustig gekregen en weer richting Wen en Piet gestapt, maar jeetje,voorlopig niet meer alleen de weg over

oja, leuke foto's:

Afbeelding
onder het viaduct door.

Afbeelding
Stilstaan is zeer lastig, maar kan wel Lachen

Afbeelding
mooie omgeving niet?

Afbeelding
Daar komen we aan, lief paard Lachen

Afbeelding
en ik kijk dan wel boos, maar mazzel kijkt lief Lovers en ik was niet boos hoor, waarom ik zo kijk is me een raadsel Nagelbijten / Gniffelen