Ja ik zag al dat Joy op een ander land stond. Wel vervelend zeg. Gelukkig staat Lara er niet bij
Hihi, kom ik vandaag op stal stond Twinkel bij ons op het land Dus ik Lara er gewoon uitgehaald, krijg ik daarna te horen dat ie gisteravond Richelle en Steffie aan had proberen te vallen. Maar toen wou Louise Piet gaan halen, begon die wel irritant te doen dus het lukte niet om Piet te pakken. Dat had ze even gemeld, en Twinkel werd er meteen uitgehaald, is natuurlijk harstikke gevaarlijk als die pony echt aanvalt.
iehhhl die muis, hoe heb je hem uit je kast gehaald?!?! opgepakt? ik ga volgende week een muis ontleden... als voorbereiding voor later (kga dierproeven doen) khoop dat ik er een beetje tegen kan, want ik vind het wel echt superinteressant
haha nik heeft die bak waar die zichzelf aan opgehangen had uit me kast gegooit...vervolgens heeft ze alles eruitgegooit en de bak naar de mesthoop gebracht en met een bezem die muis losgeveegt whaha
oww lieve nikjj waar was je nou ik heb je sow lopen zoeken!! en ik kon je neit vinden! ik jus nog vrage maar die wist ook niet waar je was !! dus nja bijn deze nogmaals gefeliciteersd en morge zie ik je vast nog wel en dan ga ik je weer ff zoenen hoor
mijn ajoc was btw wel super veder die van jullie ook ?
whhaha ik heb jou ook nog gezocht!! was jus ookal kwijt hihi!! maar het was idd superrrrr!! vanochtend toen mijn wekker ging vond ik het minder leuk!! hahah! zie je denk cker wel vanaaf he!!