Edit; Pagina 237
Het is hier trouwens wel stilletjes hoor... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het is hier trouwens wel stilletjes hoor... 
Dominiqueee schreef:Stilletjes hier!
@ Anneke: Weet je hoe vet dat je mag helpen inrijden! Zou ik ook wel willen
maar er moet nog heel wat aan gebeuren hoor.. pff, vandaag ging niet zo heel lekker.. gelukkig kon ze wel eindelijk weer naar buiten. ze heeft heel erg regenschurft gehad en moest daarom binnen staan de hele tijd. nu mocht ze naar buiten bij een aantal shetlanders. nou ik dr uit dat weiland halen. dat die van van die shetlanders een slot op het hek van het weiland gezet
lekker handig.. want ik had dus geen sleutel ,. naja wij haar dus maar in het weiland poetsen. nou het poetsen ging wel oke. alleen ze is erg druk, dus stilstaan is er niet bij.. en later vonden we het wel weer goed.. dus wij die dekens weer op doen. alleen sloot en van de bilriemen (hoe heet dat eigenlijk?
) niet goed. je kon het knipje niet makkelijk open krijgen. dus ik zitten frutsen met dan ding.. had ik niet helemaal door dat semm daar een beetje druk van werd. dus toen kreeg ik ineens een trap .. auwch lekker dan..
niet dus. maarja ze raakte me niet volop. dus het deed ook niet super veel pijn maja.. toen was die deken natuurlijk nog steeds niet vast.. nou je wil niet weten hoe lang het geduurt heeft voordat dat ding goed zat!!.. bijna wel een uur mee bezig geweest denk ik. .en die arme semm helemaal in de war wist ook niet wat er nou allemaal aan het gebeuren was. dus nog een paar trappen ontweken
en uiteindelijk zat die deken goed. pfff.. gaa maar even vragen of een adnere deken misschien een betere optie is 

hestejente schreef:Wauw wat een mooie foto's Sanne!
@ Anneke: wat liep Volande lekker vandaag joh! Toen je er eenmaal op zatEn Ingriddddddd maar aanwijzingen roepen vanuit het hoekje met haar kreupele pootje
Vond 't een erg gezellige les, lekker gereden
En leuk om ook weer es met jou en Nienke en Esmeralda in een groepje te rijden
het gaat steeds beter!. daar ben ik erg blij mee. die galop deed ze nu ook een stuk beter. haha en jaa dat erop komen was wel ff een gedoe zeg. maar ook omdat ze zoo super enorm is.. heb je wel liever dat ze een beetje stil staat. . maar elke keer als je met je hand naar dr schoft ging flipte ze helemaal. en ik wist ook niet was het was. mischien had ze wel pijn ofz.. maar het bleek dus te zijn omdat het vorige zadel op dr schoft drukte ofz. maar als je er eenmaal op zit gaat het wel goed
dat niet verwacht dat ingrid zo super enthousiast zou zijn over hoe ik bezig was met volanda .. ik bedoel, ik snapte ook wel dat het goed gaat met dr
maar er is altijd wel wat te verbeteren hoor
haha ik heb trouwens niet erg veel van de rest van de mensen opgemerkt. was zo diep in gesprek met voo'tje
SuusKiiss schreef:Ja dat weet ik niet!
mAnDyXX schreef:op wie moesten jullie dan allemaal vandaag? En an jammer van die trap niet zo slim plan om het hek op slot te doen waarom loop je dan niet even naar binnen ofz.?
ik zit volgende week waarsch in de laatste les dat de manege nog nieuw hagenauwe heet. wel jammer dat ik dan niet les krijg van annemiek.. dan was mijn laatste les van haar vorige week... nu komt het wel heel dichtbij.. manege de vier hoeven
zeg men waarom praat jij niet tegen mij op msn?? _Anneke_ schreef:Ja oke!! Ik begrijp het!SuusKiiss schreef:Ja dat weet ik niet!
'
weetje nog dat ze een ander zadel had omdat ze zo liep te bokken?? dat zadel drukte op haar schoft en dan deed pijn. nu wilt ze daar liever niet aangeraakt worden..

SuusKiiss schreef:Roos: Ik vond het er ook heel leuk/Goed uitzien met Goldie!!
Ik ben echt niet lenig..
En Ingrid maar lachen.
Maar qua dressuur ging het wel lekker ja!
Ze liep alleen een beetje opgepropt af en toe, dat kreeg ik er niet helemaal uit maar er zaten goede stukjes tussen. 
Ga zo door! En je verzorgpaardje blijft leuk! Leuk beestje is het! 
Alvast bedankt! 

.

Waarschijnlijk kom ik nieuwjaarsdag ook wel ff