wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Roosmarijn_

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 19:43

Ja haha, ik hoorde het ja, elke keer kwamen jullie weer vragen, gewoon te grappig!!

Edit; Pagina 237 Haha! Het is hier trouwens wel stilletjes hoor...

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 19:52

Haha.. idd, maar het was jor haar reserve sleutel en ze was die andere ook al kwijt in het winkel centrum...

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 20:29

Nou daar ben ik ook weer. Verveel me een beetje... Weet eigenlijk niet veel te vertellen. De goudenkooi hadden we net aan staan en dat vind ik toch helemaal niets. Wat zijn zij vreselijk tegen elkaar!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 20:51

@Do, kom even op onze hyves Schijnheilig

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 21:48

Dominiqueee schreef:
Stilletjes hier!

@ Anneke: Weet je hoe vet dat je mag helpen inrijden! Zou ik ook wel willen Tong uitsteken

jaa zeker Haha! maar er moet nog heel wat aan gebeuren hoor.. pff, vandaag ging niet zo heel lekker.. gelukkig kon ze wel eindelijk weer naar buiten. ze heeft heel erg regenschurft gehad en moest daarom binnen staan de hele tijd. nu mocht ze naar buiten bij een aantal shetlanders. nou ik dr uit dat weiland halen. dat die van van die shetlanders een slot op het hek van het weiland gezet Tong uitsteken lekker handig.. want ik had dus geen sleutel ,. naja wij haar dus maar in het weiland poetsen. nou het poetsen ging wel oke. alleen ze is erg druk, dus stilstaan is er niet bij.. en later vonden we het wel weer goed.. dus wij die dekens weer op doen. alleen sloot en van de bilriemen (hoe heet dat eigenlijk? Tong uitsteken) niet goed. je kon het knipje niet makkelijk open krijgen. dus ik zitten frutsen met dan ding.. had ik niet helemaal door dat semm daar een beetje druk van werd. dus toen kreeg ik ineens een trap .. auwch lekker dan.. Ziek niet dus. maarja ze raakte me niet volop. dus het deed ook niet super veel pijn maja.. toen was die deken natuurlijk nog steeds niet vast.. nou je wil niet weten hoe lang het geduurt heeft voordat dat ding goed zat!!.. bijna wel een uur mee bezig geweest denk ik. .en die arme semm helemaal in de war wist ook niet wat er nou allemaal aan het gebeuren was. dus nog een paar trappen ontweken Clown en uiteindelijk zat die deken goed. pfff.. gaa maar even vragen of een adnere deken misschien een betere optie is Tong uitsteken

maar toch nog even een leuk fototje geschoten Lachen

Afbeelding

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 21:53

hestejente schreef:
Wauw wat een mooie foto's Sanne!

@ Anneke: wat liep Volande lekker vandaag joh! Toen je er eenmaal op zat Nagelbijten / Gniffelen En Ingriddddddd maar aanwijzingen roepen vanuit het hoekje met haar kreupele pootje Nagelbijten / Gniffelen Vond 't een erg gezellige les, lekker gereden Haha! En leuk om ook weer es met jou en Nienke en Esmeralda in een groepje te rijden Ja

jaa volanda liep zeker lekker!! Haha! het gaat steeds beter!. daar ben ik erg blij mee. die galop deed ze nu ook een stuk beter. haha en jaa dat erop komen was wel ff een gedoe zeg. maar ook omdat ze zoo super enorm is.. heb je wel liever dat ze een beetje stil staat. . maar elke keer als je met je hand naar dr schoft ging flipte ze helemaal. en ik wist ook niet was het was. mischien had ze wel pijn ofz.. maar het bleek dus te zijn omdat het vorige zadel op dr schoft drukte ofz. maar als je er eenmaal op zit gaat het wel goed Haha! dat niet verwacht dat ingrid zo super enthousiast zou zijn over hoe ik bezig was met volanda .. ik bedoel, ik snapte ook wel dat het goed gaat met dr Tong uitsteken maar er is altijd wel wat te verbeteren hoor Tong uitsteken haha ik heb trouwens niet erg veel van de rest van de mensen opgemerkt. was zo diep in gesprek met voo'tje Vork

zozo ik ben weer helemaal bijgekletst geloof ik Tong uitsteken

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:12

op wie moesten jullie dan allemaal vandaag? En an jammer van die trap niet zo slim plan om het hek op slot te doen waarom loop je dan niet even naar binnen ofz.?

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:18

@Anneke: Vandaag ging Jacq Volanda ook toileteren en toen kon je haar ook echt niet aanraken op haar schoft!!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:18

wat is er dan op der schoft?

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:19

Ja dat weet ik niet!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:32

ooh haha!!!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 23:14

SuusKiiss schreef:
Ja dat weet ik niet!

'
weetje nog dat ze een ander zadel had omdat ze zo liep te bokken?? dat zadel drukte op haar schoft en dan deed pijn. nu wilt ze daar liever niet aangeraakt worden..

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 23:15

mAnDyXX schreef:
op wie moesten jullie dan allemaal vandaag? En an jammer van die trap niet zo slim plan om het hek op slot te doen waarom loop je dan niet even naar binnen ofz.?

ik op volanda natuurlijk Haha! ik zit volgende week waarsch in de laatste les dat de manege nog nieuw hagenauwe heet. wel jammer dat ik dan niet les krijg van annemiek.. dan was mijn laatste les van haar vorige week... nu komt het wel heel dichtbij.. manege de vier hoeven

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 23:20

haha!! het gaat nu idd erg snel al weer hoor!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 23:33

tuurlijk gewoon even het gesprek op gang houden Haha! zeg men waarom praat jij niet tegen mij op msn??

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 09:31

_Anneke_ schreef:
SuusKiiss schreef:
Ja dat weet ik niet!

'
weetje nog dat ze een ander zadel had omdat ze zo liep te bokken?? dat zadel drukte op haar schoft en dan deed pijn. nu wilt ze daar liever niet aangeraakt worden..
Ja oke!! Ik begrijp het!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 09:47

nauw an omdat mijn msn beetje ging flimpen haha!!

Maar prettige kerstdagen allemaal!!!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 10:04

SuusKiiss schreef:
Roos: Ik vond het er ook heel leuk/Goed uitzien met Goldie!!

Ja, vooral die gymnastiek oefeningen hea! Vork Ik ben echt niet lenig.. Clown En Ingrid maar lachen. Sigaar Maar qua dressuur ging het wel lekker ja! Lachen Ze liep alleen een beetje opgepropt af en toe, dat kreeg ik er niet helemaal uit maar er zaten goede stukjes tussen.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 10:07

@ Anneke: Wat super dat het nu weer zo goed ging! Lachen Ga zo door! En je verzorgpaardje blijft leuk! Leuk beestje is het!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 13:08

Weet iemand hier de exacte reden waarom Beauty 2 is ingeslapen? Ik weet het nog wel ongeveer, maar als iemand het hier nog precies weet zou ik het graag willen weten. Lachen Alvast bedankt!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 14:02

Sjonge wat veel mensen zijn hier toch Vork

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 14:19

Goeiemiddag allemaal! Lachen

Gisteravond dan ein-de-lijk m'n nieuwe telefoon gekregen en nog wat andere dingen. Ben er zo blij mee!

Vannacht hoorde ik wat gerommel in de badkamer, dus ik dr naartoe zit m'n broer te kotsen. Hij was wezen pokeren bij vrienden en had dus wat gedronken (daar kwam het kotsen niet van hoor), dus het stonk daar enorm naar bier. Tong uitsteken

Nouja, ik me moeder even geroepen en f bij m gezeten enzo, toen kon ik zelf niet meer slapen. Heb tot 12 uur geslapen, was echt supermoe. Nu nog steeds eigenlijk... Maar me moeder is dus nog een beetje ziek, me broer is ziek en sinds een uur voel ik me ook beroerd. Om 4 uur komt er 11 man eten, dus het is een beetje stressen vandaag. Ik moet iig niet denken aan een kerstdiner. We zullen wel veel eten overhouden Knipoog.

Hoop dat jullie Kerst wat beter is! Knipoog

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 15:11

Iedereen fijne kerst! Haha!

@Anneke: wat is die semm toch een lieverd Lachen

Idd, manege de vier hoeven komt steeds dichterbij, hoop dat ik nog wel vaak op urnie mag rijden Haha!
Ik heb me laatste les van manege nieuw hagenauwe al gehad, en dat was echt een toples he lisa? Allebei op ons lievelingspaardje springen, wat super goed ging, en les van annemiek! Lachen Waarschijnlijk kom ik nieuwjaarsdag ook wel ff Lachen

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 15:22

Hoi!!!
Vandaag weer naar de manege geweest
Ff met Rosa een buitenrit met Lilith gemaakt en later nog een half uur gereden op Femke omdat die nog moest lopen.. Ging best goed!! Ik moest perse van ingrid een achteruitkoprol maken.. echt eng maar wel grappig!!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 17:23

Haha dat is juist grappig vindt ik!!