Lekker lesje? Mwah ik zat wel op Oxana hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en na morgen heb ik proefwerkweek, wat trouwens wel nog even werken wordt. Maar ook lukken gaat.

Wel raar eigenlijk.... Fenn schreef:Ik weet het niet wanneer ik wil gaan rijden. Eigenlijk in de zomervakantie liever ook op donderdagochtend en 's avonds lijkt me wel lekker. Maar dan gaat m'n kaart zo snel vol, dus dan zou ik om de week moeten rijden en dat is ook weer zo lastig. Ik moet dus nog maar even nadenken.

. Nu wil ik natuurlijk wel heel erg graag naar de Spaanse rijschool alleen ben ik er nog niet ver uit welke kaarten ik ga bestellen, ze varieren van 22 tot 110 euries en heeeel veel daartussen in. Ik vindt 22 euries eigenlijk wel meer dan genoeg alleen dan hebben we straks van die but plaatsen waarvandaan je niets ziet.. Ik ga er nog vene over nadenken.. 

Maarja, ik weet dus niet wat dat paard mankeerde
Zo eng is Ontaro niet? Tjits is 1,5 keer zo breed

antoinetje schreef:Fenn schreef:Ik weet het niet wanneer ik wil gaan rijden. Eigenlijk in de zomervakantie liever ook op donderdagochtend en 's avonds lijkt me wel lekker. Maar dan gaat m'n kaart zo snel vol, dus dan zou ik om de week moeten rijden en dat is ook weer zo lastig. Ik moet dus nog maar even nadenken.
Ik zeg bijbaantje nemen om een kaart te kunnen kopen
Maar geld, dat heb ik als nog te weinig ..
) dus iets er tussen in. 

En hoe gaat het met Ontaro?