Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Ik doelde op de tekst.....er staat 2x brood in vermeld.
Hackie schreef:
l0rdJ schreef:haha wil je het live zien,
pallieter gaat ook nog onder het mes,
gaan we met zen allen eromheen
l0rdJ schreef:haha wil je het live zien,
Shenavallie schreef:l0rdJ schreef:haha wil je het live zien,
Gaaf! Zou je me t.z.t op de hoogte willen houden? Want ik baal er nog steeds van dat het toen niet door ging! En ik vind het zo mega-interessant (ook voor m'n studie)!
Arme Pallie
Citaat:
Gaaf! Zou je me t.z.t op de hoogte willen houden? Want ik baal er nog steeds van dat het toen niet door ging! En ik vind het zo mega-interessant (ook voor m'n studie)!
ik hou je op de hoogte!
Shenavallie schreef:Citaat:
ik hou je op de hoogte!
Oh, dank je wel!!!!!!
Hackie, ik neem het papiertje gewoon mee en als je de jouwe evengoed wil meenemen, dan vind ik dat prima!
Shenavallie schreef:Ga trouwens afhaken, want ik krijg vierkante ogenHackie, ik neem het papiertje gewoon mee en als je de jouwe evengoed wil meenemen, dan vind ik dat prima!
![]()
Groetjes allemaal!

l0rdJ schreef:heei 10!
had je de fotos van nado gezien?
Ik ga even kamer opruimen,
misschien tot zo, en anders tot morhen!
o0oJamieo0o schreef:ik heb bij de dierenarts 4 sterilisaties mogen meemaken, misschien dat je bij je dierenarts zou kunnen vragen of je dat ook een keer mag?
Ik ging via school

?? l0rdJ schreef:zo, ik ga even een topic
van sanne en tornado aanmaken!
Nog even wachten,
ze zijn best wel leuk geworden!
(tussen 2 haakjes, ik was foto's aan het maken, toen dit opeens in de bak stond. Ik dacht ik neem even een foto haha )
Geintje hoor liquita! ik heb er volgens mij nog meer van je, dat weet ik niet zeker.
.
. Ik ben benieuwd naar de andere foto's. 

l0rdJ schreef:haha, daarom:)
voor de rellers onder ons haha, des te harder je trekt. ja zo kan ik me paard ook leren steigeren haha
viewtopic.php?f=10&t=706121&hilit=
..
...
..

..
...
..

_ Sanniiy16 schreef:jana ik zal je beslissing even maken
jij blijft gewoon op de manege is harstikke gezellig toch_
??