manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 13:45

Ik ben er ook hoor Nel vanavond!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 18:15

Gezellie Haha!

Citaat:
Anne, echt superzuur dat je zolang tussentijd hebt zeg! Ik heb afgelopen maandag ook kennis gemaakt met de HRO!

hhaa, en dan nu de grote vraag: viel t een beetje mee? Clown
waar was het ook al weer? richting Kralingen toch?

De les duurde vandaag een uur korter (tsja, prima hoor Vork) De klas voor ons had nogal lopen rellen (niet geheel onlogisch...wij gingen alleen stil in protest, was effectiever in dit geval Tong uitsteken) en daar was ze wel 2 uur en een kwartier mee bezig geweest, wij dus een uur minder Haha! Dus ben al een uurtje lekkr thuis, al gegeten enzo. Kwam vandaag super uit Ja

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:50

O wat fijn dat jullie allemaal komen!!!!!!!

Bianz: vindt het wel erg voor petra.
Ik wil jullie zeker lesgeven over 2 weken!!!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:52

*schrik* annemijn kzal nooit meer zeuren Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:12

Zonde hoor voor Boris! Maar als hij zo veel pijn heeft is het ook niet eerlijk.

Ik ben echt kapot! We hebben het voorste terras vandaag aangelegd ( 3m80 × 4m80) een hele lap dus! Vanmorgen zijn we bezig geweest met de grond egaliseren en vanmiddag hebben we de tegels kunnen leggen. De tegels wegen echt heel zwaar en ze moesten natuurlijk stuk voor stuk gesjouwd worden, pff!
Maar het resultaat mag er wezen Pling Het ziet er allemaal erg netjes uit! De kleur is ook echt helemaal geweldig. Zodra het zand op de bovenkant weg is, dan zal ik foto's maken van het eindresultaat. Als het weer meezit kunnen we in de aankomende 3 weken het andere terras doen. Die is wat moeilijker aan te leggen. En dan komt volgend jaar de tuin zelf wel aan bod.

Nu ga ik mijn huis maar stofzuigen want het is 1 grote zandboel geworden! Misschien dat ik straks buiten de deur ga eten. Gaan jullie vanavond nog iets leuks doen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 20:02

phoe lekkr aan t klussen geweest vandaag Kim! ben benieuwd naar de foto's Ja *ik gok dat je morgen last van je rug hebt Tong uitsteken Of iig dat zou ik hebben, ik til altijd zo lekkr ergonomisch vanuit mn rug Vork Heel slim, maargoed...

Uhm vanaaf weinig in de planning. Ik ben een beetje moe Lachen Vanmorgen ging de wekker iets te vroeg naar mn zin, gewerkt op paardoes, naar mn oma geweest en zo meteen gwoon lekkr op de bank hangen achter de tv Lachen
*er gaat een gerucht dat er 2 ergo's uit het nu 2e jaar bij Mooi weer de leeuw komen, dus dat even kijken denk ik Lachen

Hoe ging de les mariek? Viel t mee? En hoe was t daarna nog op Paardoes? Ben je nog lang gebleven?

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:34

haai
ja anne marieke is nog heeeeeeeeeeel lang gebleven Tong uitsteken
ene bij mooi weer de leeuw k heb net gekeken wel heel lollig hoor die tongzoen Vingers aflikken whahahahahaaha
maar angelina had nog wedstrijd op fenna en ze heeft 2 winstpunten Go jij! Go jij! Haha!

kusjeees

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:36

pagina 237 Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 22:01

mwah heb zelf nooit zo veel met mooi weer de leeuw eigenlijk Lachen maar ik dacht als de ergo's komen, moet ik wel ff kijken Haha! Helaas..
heb nog wel een voorronde van t junior songfestival gezien Tong uitsteken Was al om 7 uur hoor. De 3 zussen waren écht wel goed!

Die tongzoen Clown liever hij dan ik
Zowiezo zou ik ook nie graag die leraar zijn Vork Die wordt vast nog heeeel serieus genomen op school Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 22:02

13 sept: We zijn van de week gebeld,dat het niet de 22ste word.Die dag zat redelijk vol,en dan hadden we dus niet de zekerheid om op tv te komen.Dus werd gevraagd of we de 15e wilde komen,maar dat was dus al a.s Zaterdag geweest..we hebben gezegd dat we dat liever niet wilde,aangezien we nog steeds niet echt een concreet idee hebben ..dus de nieuwe datum word snel bekend gemaakt!
--> vandaar Clown nouja, de volgende datum nog maar eens kijken dan Vork *en dan van te voren wél even de hyves bijhouden Clown

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:32

haha ik heb volgens mij alleen het eerste stukje van mooi weer de leeuw gezien Clown
tot de wc-bril met paul zijn hoofd dr'op Knipoog
tot 9 uur ofzo want toen was ik kapot haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:02

Hoi!

Ben erg benieuwd naar je tuintje Kims, kom snel kijken! Ik ging gister de uitslag van popstar kijken en het liep allemaal uit en toen ben ik in slaap gevallen Dromen Dus toen wist ik nog niet wie er nou uit was! En songfestival had ik ook gezien Anne, die 3 waren idd heel gaaf!
Nog een leuke verjaardag gehad Cis? Je kreeg nog bezoek toch?

Het naambordje van Nous hangt op hoor Lachen Denice was er getuige van, en daarna reed ze weg met een mooie helm op dr hoofd Clown (Denice leest altijd mee, dus hihi)

Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 19:40

Haha, had jij de tweeling goed geraden? Tong uitsteken Ik hoop dat die meiden door mogen Ja Leuk lied, leuk stel meiden (niet houterig ofzo) lekkr pittig én ook niet onbelangrijk, leuke stemmen Haha!
SYWBP (toch) hebben we vorige week (of de week daarvoor) een stukje gekeken. Zeg Thirz op wie vind jij dees lijken? (ja, op tim, maar verder? )
Afbeelding
humz.. op tv leek hij er meer op..

Nou dat wordt ff snel snuffelen op t internet wie er afgevallen is dan Thirz Knipoog Ik lag gister ook braaf rond half 10/ 10 uur op bed.. moe! Dromen en lekkr het klokje rond geslapen Haha! heerlijk!

Oeh! ik wil een foto Thirz! én ik éis een deken met kroontje en een kroontje op der kont Tong uitsteken haha. Al iemand gevonden die dat kan scheren? Knipoog

en vandaag heerlijk in de buitenbak op Jolly gereden Lachen had al gelopen, dus hij was lekkr los en voorwaarts en OK dan! top dus (eer dat die rem er af is bij hem... pfft)
en daarna nog een uurtje op Nalex met marcelle en 2 kids uit die les naar buiten Haha! Heerlijk!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:28

Wat zijn wij een stelletje saaierds, ik lag er gisteravond ook al om half 10 op! Clown

Je hebt je dus lekker uit kunnen leven op de paardjes Anne! Het was mooi weer om op buitenrit te gaan. Ik ben zelf ook geweest, ben naar mijn ouders toe gereden. Er zijn ook foto's gemaakt maar die heeft mn pa.

Het naambordje staat heel erg gaaf. Nu haar deken nog! En we moeten indd nog iemand vinden die kan scheren. En NIET dat mens van de vorige keer Tong uitsteken

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:30

haai vandaag lekker uhn beetje nixx gedaan heel braaf mn stalschoentjes gepoetst Bloos
ene lucio gepoetst en hannes zn voetje met steef in de soda gezet enn...
de voerkar helemaal schoon gemaakt Haha!
ene dat was het wel zo'n beetje

kusies

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:37

hey!
wat een verhalen allemaal! Ben blij om te lezen dat alles goed gaat met iedereen. zijn er nog foto's van jullie sieradenpary, naambordjes, dekens, katten en andere dingen?
Mijn verjaardag was erg gezellig, mijn tante is gekomen dus we hebben er een leuk weekend van gemaakt. Vandaag voor het eerst les gegeven, het ging wel goed.
Veel liefs

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:47

Hoi daar was ik weer...
super Cis dat je je eerste les hebt gegeven, lijkt me wel erg spannend....
Kom snel naar het naambordje kijken....vond m erg leuk, denk dat ik voor mijn toekomstige paard ook zoiets ga doen.....
Is je lijstje al af thirz, die van mij wordt steeds langer hahaha, Kim ook al een lijstje?
En nee Anne, hij lijkt niet op Martijn........ik zie niet veel gelijkenis...ben wel benieuwd naar zn vriend hihihi...
Vond hier ook wel n paar leuke paardjes bij staan.... http://www.bmstables.nl/

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 20:02

*komt ff snel om de hoek vliegen voordat ze keihard aan t werk gaat* Hyper!
Hihi, Thirz zei gister ook al "Hij mocht willen dat hij zo'n koppie had" ow Vork Nouja.. ik vond hem er best op lijken (zo uit mn geheugen de een, en zo op tv de ander Nagelbijten / Gniffelen ) ook zn gedraginkjes zo op tv, en dat sjaaltje toen Tong uitsteken Vond het wel een match, ergens Haha! Maar ben dus ongeveer de enige die dat vind geloof ik, hihi

Super dat je t naar je zin hebt Cis Lachen

Ben benieuwd wanneer jullie terug gaan morgen en of ik ook ongeveer die trein heb Lachen zou wel leuk zijn een keer nie alleen reizen Haha! *had nu de trein van half 6 mét zitplek Bloos! zelfs geen buuf naast me op de stoel!
hoop zo dat t ook een leukje is als je zaterdag gaat kijken! Allerlei plannen en dan blijkt t straks een of ander raar iets te zijn.. Spannend!
*vliegt nu aan der taken*

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 20:42

veeeeel te vroeg hoor annemijnTJE Tong uitsteken
ik was vandaag lekker 10 over half 1 uit Haha! Clown

kussss

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 21:25

ik vond die half 6 eerder ietswat laat dan veels te vroeg Esra Tong uitsteken
Lekkr hoor zo vroeg uit Lachen

Bianz, had jij vandaag nu weer HRO les? of heb je dat maar eens in de zoveel tijd?

Trusten, en misschien tot morgen? (bel wel even als ik weet (denk te weten) welke trein ik heb Lachen ) Shopse iig!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:27

ja is goed, we horen het wel, kun je het beste Thirz bellen, ik heb toch nooit bereik in winkels....

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 19:26

esra_ schreef:
ik was vandaag lekker 10 over half 1 uit Haha! Clown

ikke ook bijnaa(ahum!) 2 uur valt ook wel mee hoor Lachen
mocht ook nog even lekkr nakomen Haha! geweldig die leraren Boos!
ben ook echt ziek, maar ik moest perse naar school, helaas Knipoog

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:13

haai ooww whahaha annemijn ik dacht s'ochtens Clown whaha
maar ik heb net op balou zonder zadel gereden whahah was heel grappig en leuk en er niet afgedonderd Koe
njaaah

xxxxjes Knipoog Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:34

ik ga even mijn woede op Floortje hier afreageren...

Zoals gewoonlijk ging ik vanmorgen weer naar boven om Floortje uit te bench te halen. De reden dat ze daar zit is, omdat ze sinds dat ze hier bij ons is, ons iedere nacht wakkerhoud. Wij moeten soms wel 5x op een nacht eruit om dat beest te kalmeren. Dus wij hebben een bench gekocht waain ze nu 'snachts op zolder zit opgesloten.
Echt, wat ik daar aantrof.... Een kat VOLLEDIG onder de stront, en natuurlijk ook alles uit haar bench... Haar matje, de kattenbak, de trallies, gewoon ALLES! Waarschijnlijk heeft ze voor de zoveelste keer in haar kattenbak gerold. En heeft ze zittend gescheten ofzo, ik weet het niet.
Gelijk die kat onder de douche gesodemieterd. De stront zat gelijk door heel mijn douche, echt te ranzig voor woorden. De kat heb ik een half uur moeten douchen voordat ze eniszins minder naar stront rook. Ik ben 2 uur bezig geweest met het soppen van mijn douche. Zelfs de wasmachine is van de plaats afgehaald omdat Floor erachter was gedoken.
Tsjah, en toen haar bench opruimen, beginnend met de kattenbak. Zoiets heb je nog nooit gezien, echt niet. Heb alleen de onderste bak ff schoongemaakt en die in haar bench gezet zodat ze daar in ieder geval weer in opgesloten kon worden.
11000× mijn handen wassen was schijnbaar niet genoeg. Ik had dus een heleboel poep aan mijn handen wat ik niet zag en toen ging mn GSM.... Ja, en die zit nu dus volledig onder de stront, inclusief mijn pasgewassen haren. Dus voor de tweede keer onder de douche in een half uur tijd.

Ik brak echt... Ik wil die k*tkat niet meer, ik ben het volledig zat. Ik heb als een klein kind zitten janken om alle ellende. Bloos Nog steeds is het op zolder een ravage, ook in mijn woonkamer en op de overloop. Maar ik MOET vandaag aan mijn huiswerk.

Zo, dat lucht op.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 12:32

Zo zo Kims,
Das niet lekker nee, ik wordt al gek als teigetje onder mn bank heeft gescheten, maar dat valt dan nog reuze mee.
Sterkte met je kat.......

Ik ben gisteravond nog lekker naar het strand geweest met voice en Jarno ging mee op Annemoon, het ging net aan met dr hoeven, maar omdat die jongen nooit lekker op buitenrit gaat, dacht ik nu moeten we dat maar eens doen voordat het weer slechter weer wordt.
Gerlien kon niet rijden dus moest toch zelf voice nog rijden.
T was heerlijk, heel de weg droog!

Van Bram mogen we trouwens nog wat langer blijven bij braamhof, tot dat het niet meer kan met het weer, want we hoorden dat de paarden waarschijnlijk eind deze week weer op padock en stal moeten.
Hij vroeg of die andere belg (max) bij onze paarden mag staan zodat die ook nog niet op stal hoeft, want dat is nog te warm voor een belg.
Dus wij vonden dat wel goed hoor.
Hopen dat het weer een beetje mee zit, want nu is het niet echt lekker buiten.

He Kims en Thirz ik heb scheerles gehad op de paardenhouderij, had een 8, maar ga jullie toch maar niet helpen ik weet niet of ik dat nog kan, tis al weer even geleden.
Maar jullie kunnen dat toch wel zelf...?
Tis niet heel moeilijk!

Nou ik ga nog even wat in mn huis doen en ga straks lekker babyzwemmen.