Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Anne, echt superzuur dat je zolang tussentijd hebt zeg! Ik heb afgelopen maandag ook kennis gemaakt met de HRO!

) De klas voor ons had nogal lopen rellen (niet geheel onlogisch...wij gingen alleen stil in protest, was effectiever in dit geval
) en daar was ze wel 2 uur en een kwartier mee bezig geweest, wij dus een uur minder
Dus ben al een uurtje lekkr thuis, al gegeten enzo. Kwam vandaag super uit
Het ziet er allemaal erg netjes uit! De kleur is ook echt helemaal geweldig. Zodra het zand op de bovenkant weg is, dan zal ik foto's maken van het eindresultaat. Als het weer meezit kunnen we in de aankomende 3 weken het andere terras doen. Die is wat moeilijker aan te leggen. En dan komt volgend jaar de tuin zelf wel aan bod.
*ik gok dat je morgen last van je rug hebt
Of iig dat zou ik hebben, ik til altijd zo lekkr ergonomisch vanuit mn rug
Heel slim, maargoed...
Vanmorgen ging de wekker iets te vroeg naar mn zin, gewerkt op paardoes, naar mn oma geweest en zo meteen gwoon lekkr op de bank hangen achter de tv 

whahahahahaaha
maar ik dacht als de ergo's komen, moet ik wel ff kijken
Helaas..
Was al om 7 uur hoor. De 3 zussen waren écht wel goed!
liever hij dan ik
Die wordt vast nog heeeel serieus genomen op school
nouja, de volgende datum nog maar eens kijken dan
*en dan van te voren wél even de hyves bijhouden

Dus toen wist ik nog niet wie er nou uit was! En songfestival had ik ook gezien Anne, die 3 waren idd heel gaaf!
Denice was er getuige van, en daarna reed ze weg met een mooie helm op dr hoofd
(Denice leest altijd mee, dus hihi)
Ik hoop dat die meiden door mogen
Leuk lied, leuk stel meiden (niet houterig ofzo) lekkr pittig én ook niet onbelangrijk, leuke stemmen 

Ik lag gister ook braaf rond half 10/ 10 uur op bed.. moe!
en lekkr het klokje rond geslapen
heerlijk!
haha. Al iemand gevonden die dat kan scheren? 
had al gelopen, dus hij was lekkr los en voorwaarts en
Heerlijk!

Nouja.. ik vond hem er best op lijken (zo uit mn geheugen de een, en zo op tv de ander
) ook zn gedraginkjes zo op tv, en dat sjaaltje toen
Vond het wel een match, ergens
Maar ben dus ongeveer de enige die dat vind geloof ik, hihi
zou wel leuk zijn een keer nie alleen reizen
*had nu de trein van half 6 mét zitplek
zelfs geen buuf naast me op de stoel!

) Shopse iig! esra_ schreef:ik was vandaag lekker 10 over half 1 uit![]()

geweldig die leraren 
whaha
Nog steeds is het op zolder een ravage, ook in mijn woonkamer en op de overloop. Maar ik MOET vandaag aan mijn huiswerk.