Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fardos

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:17

hee eef jeetje wat vervelend zeg
ik weet precies hoe je je voelt

je weet het he als ik iets voor je kan doen hoor ik het wel

hee joyce gaaf dat het goed ging joh ik ben benieuwd!!!!
ze kunnen inderdaad niet om je heen dus dat komt wel goed

ik ben ff lekker bij farretje geweest
nou blijkt dat er een paard in de sloot heeft gelegen maar ik weet niet welke die vrouw was nergens te bekennen
beetje irritant dit
en ik had een hele voerton vol met muesli daar staan en die is nu leeg!!!! en alle snoepjes ook op dus ik neem alles maar weer mee naar huis
ik had een briefje gevonden van de verzorgstertjes zij denken dat er nog meer meiden komen om de paarden te verzorgen
ik vind dit zo raar je gaat toch niet zomaar een paard verzorgen !!??
ik haat dit soort dingen weet jij veel wat ze der allemaal mee uitspoken!!
en die meiden die ze nu doen waar ik dus van af weet die had even gemeld dat ik de halsters maar om moest laten in het land
nou dacht het niet heb even terug geschreven dat ik het daar niet zo mee eens ben
echt moeilijk zo op een afstand
maar ja komt wel goed hoop ik

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:33

jeetje renee wat rot voor je dit allemaal om te horen. Je wordt boos dan en voelt je zo machteloos. Kun je die vrouw niet bellen om te vragen hoe of wat het zit daar dan met die verzorgstertjes
Wat zijn dan de afspraken die daar over gemaakt zijn met haar? Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet wilt dat iedereen maar aan je paard zit

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:51

He Renee, wat irritant zeg, dat is dan zeker lekker dat ze niet eens even laten weten dat er een paard in de sloot heeft gelegen. Ik vind dat die eigenaresse toch wel wat beter mag gaan opletten. Als dat mijn erf zou zijn, en ik zie telkens een hele basisschool voorbij komen met meisjes die 3 paarden verzorgen zou ik toch wel wat vraagtekens krijgen!!!!!

En met zulke dingen als dit, is het inderdaad k.lote dat het zo ver weg is, je kan er niet meer elke dag toezicht op houden!!! Maar net wat Karin zegt, je zou die vrouw gewoon moeten bellen. En dat van die muesli en die snoepjes vind ik ook schunnig, betekent maar weer dat je toch niet iedereen kan vertrouwen!!!!!!!! Jammer dat het nu weer op zo'n manier moet gaan.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:56

Het is ook allemaal even wennen he, Fardos op een plek waar je niet iedere dag meer komt. Je ziet niet wat er iedere dag gebeurt en spreekt ook niet mensen erom heen die je even bij kunnen praten als je er bent. Toch zal dit wel goed komen, het kost alleen even tijd. Heb je 1 vaste verzorgster of zijn er meerdere meisjes die naar Far omkijken?

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:59

Eef ik hoop dat je snel weer op de been bent meid, want dit is niks natuurlijk zo........ (zorgt dennis nog een beetje goed voor je) anders krijgt hij met de matteklopper hoor.... of bezoek van de man met de houten hamer)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:14

Ja, hè hè, ben weer een beetje bijgelezen!
Karin, dat w*f d'r WA vergoed gewoon de schade als zij schuldig is. Je moet er stevig achteraan blijven zitten!! Laat je niet afschepen met een goedkoop wieletje voor je mooie fiets!

Gaaf, Joyce! Op Corrie, ze is wel braaf maar kan ook wat heet worden....dan zit je niet zo lekker...

Eef, wat heb jij met je heup?? Heb je het op je heupen gekregen? Doe maar even rustig aan, meldt je even ziek en neem rust, je hebt maar één lijf(wel twee heupen... )

Renee, je ziet er leuk uit op een IJsco! Enne.....regel het even met de "oppas"van Fardos dat de zaken wel zo lopen als jullie afgesproken hebben....heb je het op papier? Anders gaan we met de knokploeg van Midden Delfland erheen!

Iedereen die wedstrijd gaat rijden....: SUPER veel SUCCES !! *o/*

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:08

Hee renee, das balen zeg!!! Maar idd die vrouw bellen en proberen goede afspraken daar over te maken dan komt het vast allemaal wel goed!!! Enne, bedankt voor je aanbod om te helpen!!!!

Jet, ik heb ws een onsteking in mijn heup door overbelasting (=boom omzagen in tuin en daar met je volle gewicht aan gaan hangen en zoals jullie weten is mijn volle gewicht niet zo heel veel) Heb al een tijdje last maar nu erg veel pijn, dus pijnstillers/ontstekingsremmers en rustig aan doen!! Balen hoor!!

Karin, Dennis is heel lief voor me hoor!! Hihi, ik zie je al staan met de mattekloper, je zou ook je longeerzweep kunnen meenemen!!!

Fijn voor je Joyce dat je sollicitatie goed ging, ze kunnen idd niet om je heen, wij namelijk ook niet, haha!!! (goed bedoeld hoor!!!!)

Ik kom morgen wel even naar stal omdat de hoefsmid komt en ik ook niet langer dan een dag kan wegblijven van Robje!!!!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 23:42

Pff...Bart belde me op (had hem 2 weken niet gezien) dat hij me heel erg miste en wilde praten. (Ik begon net over die jongen heen te komen)
Dus ik net op mijn fietsje naar hem toe. En hij wist nog steeds niet of hij genoeg voor me voelde om met mij verder te gaan.
Ik heb tegen hem gezegd dat ik niet op hem ga zitten wachten tot hij weet wat hij wil, dat ik hem niet meer wil zien omdat ik er zelf hoop aan over houd dat we weer bij elkaar komen en dat het gewoon niet meer werkt . God...wat hebben we zitten huilen met z'n tweeen, maar we weten beide dat het niet meer werkt

Morgen lekker vroeg naar Bam (uurtje of 9.00) en daarna hard leren voor mijn komende tentamens (ben morgen vrij...erg lekker).

Renee: Raar dat het zo moet lopen op die stal waar Fardos nu staat. Hoop dat je het snel kunt oplossen

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 23:43

He Renee, dat is K zeg, als je geen idee hebt wat er met je paard gebeurd. De meusli is waarschijnlijk opgegaan aan al die hongerige polen.....
Enne, als je paard in de sloot gezeten heeft, dan wordt dat echt niet zomaar schoon, vraag maar aan natas, en je blijft het ook wel ff ruiken, dus geen paniek.
Maaruh, concentreer je eerst maar op je sollicitatie. Toon weet nog steeds wat hij wil. Ik hoop dat je nog weet wat ik gezegd heb tijdens het etentje en dat je dat een beetje oefent ("frons", Is dit je beste aanbod? Ik ga erover nadenken..... Mocht ik je "toevallig" tegenkomen, dan doe ik verrast en zal niet ontkennen dat ik je ken.

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 00:23

hee Loes
ik heb de eigenaresse van die andere arabier te pakken gekregen en hij was ook in de sloot terecht gekomen maar ik zag en rook aan geen van drieen iets
maar goed far was het niet
verder ga ik me inderdaad eerst even concentreren op mijn sollicitatie
ik ga morgen ff shoppen hihihi
nou ja goed het zal wel goedkomen allemaal

en ja die polen daar heb ik ook mijn twijfels bij hahahahaha
maar goed we zien het wel

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 09:05

goede smorgens allemaal
straks lekker buitenritje maken met Kolaatjuh!
hihi vind het wel erg leuk hoor is weer eens helemaal iets anders he
nou goed of tot straks of tot een andere keer doeii

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 10:03

He Renee.

Heb nog geen tijd gehad om je die foto toe te sturen. Kan alleen maar vanaf huis en niet vanaf mijn werk.

groetjes

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 10:06

De lijst voor de strandrit hangt sinds gistermiddag in de kantine!
Willen degene die meerijden met de vrachtwagen , en mij nog niet hebben betaald, mij zsm betalen??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 10:10

Renee, balen hoor dat je niet precies weet wat er nu gebeurd met Far! Let die vrouw daar niet op dan dat ze (vreemde) kinderen over het erf heeft lopen? Heb je haar al gebeld?

Erika, goed van je dat je tegen Bart hebt gezegd dat je niet wilt wachten op hem!! Er zijn zat andere leuke jongens die wel weten wat ze willen

Volgens Piet paulusma wordt het zondag ca 16 graden, zonnig en weinig wind

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 10:17

Binar schreef:
Willen degene die meerijden met de vrachtwagen , en mij nog niet hebben betaald, mij zsm betalen??

Ben er pas morgenochtend noush dan betaal ik je gelijk.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 10:24

spettertjuh schreef:
Binar schreef:

Ben er pas morgenochtend noush dan betaal ik je gelijk.

Ja is goed hoor Kaar

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 11:10

Binar schreef:

Haha daar zat ik ook al op te letten, volgens het KNMI:

Vanaf zondag waarschijnlijk overwegend droog. Middagtemperatuur geleidelijk dalend naar ongeveer 12 graden. Grote kans (70%) op overwegend droog najaarsweer met nu en dan wat zon en middagtemperatuur iets boven normaal

Dat wordt dus wel een uitrijdeken met buitenrijden want Thom zal anders aardig de rillingen krijgen met deze temperatuurverschillen. Ik ben nog steeds op zoek naar die kl.te BR transportbeschermers. Anous, kan jij die namen van die paardenwinkels nog eens opnoemen

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 11:51

Anous jij krijgt ook nog een paar euries van me! Ik neem vrijdag geld mee!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 11:53

Lin, ik heb je een pb gestuurd

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 12:16

Binar schreef:
Renee, balen hoor dat je niet precies weet wat er nu gebeurd met Far! Let die vrouw daar niet op dan dat ze (vreemde) kinderen over het erf heeft lopen? Heb je haar al gebeld?

Erika, goed van je dat je tegen Bart hebt gezegd dat je niet wilt wachten op hem!! Er zijn zat andere leuke jongens die wel weten wat ze willen

Piet P. is een oen! Het wordt zondag ong. 13 graden met een matige wind uit zuid tot zuidwest, kracht 3 à 4 . Er is wat minder bewolking en het zonnetje laat zich zien! Prima weertje voor een fijne strandrit!!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 12:36

Jetta onze weervouw

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 12:45

heb er wel zin in. Lijkt me ook zo leuk voor Spetter!!!!!!!!!! Eindelijk eens iets anders, ben benieuwd hoe hij zich zal gaan gedragen, niet dat ik problemen met hem verwacht.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:35

Aahh...net langs mr.ed geweest en kon het niet laten. Weer een nieuw setje rijker Heb nu de volgende setjes:

- Oranje HH
- Kobaltblauw HH
- Donkerblauw BR
- Zwart HH
- Donkerbruin Kalvakade
- Bont shabrak
- Burberry HV
- Wit Mr.ed

Wil nog een donker groene, maar kan De kleur niet vinden .
Ik heb een hele mooie gezien op een vosje en weet dat hij te koop is bij Hyporama, maar om nou voor dat ene dekje naar hypo te tuffen. Aan de andere kant, als ik nou naar tentenkamp ga met de kerst...dan kan ik hem ook meenemen

Anous: Jij hebt toch ook een aardige setjes-tick?

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:51

Maar Anous heeft drie paarden als je het zo bekijkt valt het wel mee.
En jij bent van kleur overgestapt voor alles is een excuus

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:55

elady schreef:
Wil nog een donker groene, maar kan De kleur niet vinden
Anous: Jij hebt toch ook een aardige setjes-tick?

Dat valt wel mee hoor, ik heb maar 1 echt setje met bandages
ik heb wel een dekjes tick

Ik heb nog 2 donkergroene dekjes te koop
Dit een fluwelen met gouden rand
Afbeelding

En dit is een gewone donkergroene, merk kavalkade. Lijkt op de foto wat verkleurd maar dat is niet zo.
Afbeelding