Was ze niet diep beledigd dat je haar vakkundig begraven nest weer opgregraven had? En gaat Falkor nu uitgehuwelijkt worden zodat er straks allemaal kleine Falkortjes rond rennen?
Verder niemand in de buurt die kachelhout zoekt, dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tegenwoordig worden er zoveel baardjes aangeboden overal, dat zowat even gemakkelijk aan te komen zijn als cavia's. Je raakt ze dus zeer zeer moeilijk kwijt. Bovendien moet je de eieren uit laten broeden in een broedstoof aangezien de ouders anders de jongen opeten. 
Falkor is wel een stuk dunner nu ja. Ze was ervoor alweer zo'n 150 g afgevallen. Ik had haar voor het eieren leggen nog gewogen, toen woog ze 550 g. Erna woog ze ongeveer 520 g. Niet veel verschil, maar je ziet het wel. Haar staart is veel smaller en ze mist een hoop buik net boven haar achterpootjes. Ze heeft ook een hoop vel over.
Vies is echt stoer!
(Bergemo huiskamer
)
Gelukkig dat Judith mij heeft bij kunnen praten!
Sneak Preview voor Carmen; stel je een douche (en wc) in een paardenbox voor...waar de drinkbak nog inhangt
Is een beetje uit de buurt en paardrijden is mega duur als je een eigen huisje heb in een grote stad.
Annetje schreef:Ey Judith jij weet vast wel op welke dagen/tijden Bergemo zo ongeveer lessen geeft waar ik met een stalgenootje een keertje in zou kunnen rijden?
In de Vrijdag les van 21 uur is regelmatig wel een plaatsje vrij, maar de manege bellen lijkt me nog het handigste
Morgen ga je weer crossen toch? Worden dan ook weer foto's gemaakt? 
). Toch is er wel veel veranderd hoor (in mijn ogen in negatieve zin), maar dat is natuurlijk weer heel persoonlijk...