Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, ik wandel ook altijd veel met anouk vind ze heerlijk
.
ik zit nu op m'n telefoon dus ik kan niet zo goed bijlezen, doe ik als ik weer een computer heb! skyline schreef:Ik heb vandaag echt een half uur anouk proberen te pakken te krijgen.
eerst in de wei wilde ze niet toen kwam een stal genootje haar paard pakken en vloog ze de wei uit richting haar stal dus ze stond aan het einde van het gangpad ik dacht nu kan je geen kant op .
Toen maakte ze de schuifdeur open en rende ze naar de bak pff áap
skyline schreef:Ik heb vandaag echt een half uur anouk proberen te pakken te krijgen.
eerst in de wei wilde ze niet toen kwam een stal genootje haar paard pakken en vloog ze de wei uit richting haar stal dus ze stond aan het einde van het gangpad ik dacht nu kan je geen kant op .
, wanneer geven ze het nou een keer op..

Emmaa_ schreef:Hey dames! Sorry voor mijn tijdelijke afwezigheid, ik ben echt heel erg druk met het vermaken van mijn twee uitwisselingsstudenten... Ik ben kapot haha, gister een concert gehad en vanavond weer aan het feesten!ik zit nu op m'n telefoon dus ik kan niet zo goed bijlezen, doe ik als ik weer een computer heb!
Kirsten_S schreef:skyline schreef:Ik heb vandaag echt een half uur anouk proberen te pakken te krijgen.
Nu je het zegt, monroe ontsnapt regelmatig als ik ze beide naar stal wil hebben. Dan loopt ze de rest van de schuur in, gelukkig is het vaak dicht. Woensdag nog, hup allebei rennend voorbij, ringo trapt de haverbak om, schuur vol modder en vervolgens staan ze met ze tweeen in een box en willen ze er niet meer uit. Echt paarden, wanneer geven ze het nou een keer op..
Emmaa_ schreef:Hey dames! Sorry voor mijn tijdelijke afwezigheid, ik ben echt heel erg druk met het vermaken van mijn twee uitwisselingsstudenten... Ik ben kapot haha, gister een concert gehad en vanavond weer aan het feesten!ik zit nu op m'n telefoon dus ik kan niet zo goed bijlezen, doe ik als ik weer een computer heb!
En Kartouch, is die weer helemaal van de manege? Loopt ze nog veel lessen? Zielig beestje..
Kartouch is 26/27!
, ik vind het ook niet zielig zolang ze het gewoon aankan
, Broccoli schreef:Melanie_B schreef:Zit even op rsva.nl te kijken en zie dat Lance vandaag precies een jaar bij jullie op de manege staat hahaEn Kartouch, is die weer helemaal van de manege? Loopt ze nog veel lessen? Zielig beestje..
Kartouch loopt 1 uurtje per dag. Ze is niet zielig hoor, waarom?