Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lucy

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 22:02

nou onze buren hebben (alweer) een feestje, dus denk niet dat ik voor een uur of 2 kan slapen..
het is onder t raam van mn slaap kamer dus kan alles verstaan..
anders ga ik wel in mn zus haar bed slapen ofzo, die is aan de andere kant van t huis.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:05

Onze buren hebben ook een feestje maar die maken volgens mij niet echt lawaai ofzo :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:05

Ja daarna ging het wel goed ja! Eerst schrok ze nog een paar keer en toen heb ik dr maar gauw weer aan het werk gezet. Doordat ik dr wat dieper dr in moest stellen af en toe om dr bij de les te houden liep ze uiteindelijk heerlijk op 2 teugels en kon ik dr goed loslaten van voren!

Ga dinsdag weer rijden (A) Wilde toch nog een x extra rijden voor de zitcompetitie (A) En ben echt blij dat die laarzen nu goed zitten!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:18

Kijk Dixie vond me shirt eeerruugg lekker hahahaha, ze wist van geen ophouden :P Na een uur was me shirt pas weer droog :P

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:07

Me hondje is laatste tijd heel warrig en hij snapt niks meer, dus hij ligt de hele avond te piepen in zijn mandje en niemand weet waarom. Nu had ik zijn mand voor de bank gezet ipv in de hoek en hij was hardstikke rustig! Zou hij het tever weg vinden ofzo? Normaal ligt hij een meter of 5/6 verder op...

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:10

Ik ging op Popje!! En het gin zooooo goed!! Ze was heeeeerlijk los op links dus kon mooi aan 2 kanten contact maken :) ze was echt baarf!! Haha op het steen ongelukje na! ;)
Haha me instructrice gooide n steen uit de bak, en je zag Popje en Don echt dat steentje volgen en toen het op de grond kaatste schrokken ze zich ROT!! (Vooral Popje, aanstichter! Haha) hahaha was zoooooow grappig!! Whooop weg sprong Popje(enDonhahaennognpaargeloofik) hahahaha
Nouja geslaagde les dus!!

Haha heerlijk die feest buren ;) suc6

Leuk Steph dat je les nuttig was!

Minder eefje van Kafka, hopelijk dat het snel over is! Maar wel mooi dat je les goed ging :)

Nu nog ff tv kieken en dan zo lekker slapen :)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:12

Misschien wil die wat meer contact ofzo :) ook misschien omdat je ma niet meer bij jullie woont... Dat ie toch wat mist ofzo

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:28

Misschien wordt die ook een beetje dement ofzo? Ik bedoel, hijs al best oud natuurlijk dus zou best kunnen.

Ik gaat lekker douchen en slapen!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 23:42

nou ik ga lekker in mn zus haar bed liggen hopelijk hoor ik het daar wat minder, ben echt moe en moet morgen vroeg weer naar faron toe.
slaap lekker!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:55

Oww bah heb zon buikpijn ben volgends mij nig jooit zo erg geweest

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 23:58

Whahaha xD
Ik was mn bed aan het opmaken, zie ik opeen een kat (niet die van ons) onder t bureau van mn zus liggen, ik schrok me dood! XD
Haha nouja k heb m naar buiten gejaagd en ga nu lekkker slapen.

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 00:56

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 09:02

Dat is nog wel te doen maren... :P
Ik vrees voor mijn rooster......

Haha linn alleen onhandig dat het zolang duurt dat het droog is... best vies eigenlijk een shirt met kwijl... :P
Smurf deed dat ook bij de smid, ze was echt idioot aan het doen dus toch eventjes een praam om ook voor haarzelf maar dan legt ze haar hoofd op je schouders en gaat ze kwijlen :')

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 09:02

L_bonsai_L schreef:
Whahaha xD
Ik was mn bed aan het opmaken, zie ik opeen een kat (niet die van ons) onder t bureau van mn zus liggen, ik schrok me dood! XD
Haha nouja k heb m naar buiten gejaagd en ga nu lekkker slapen.

_O-

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 10:10

Straks optreden showband in eelde bij bloemencorso eelde

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 10:35

kim345 schreef:
Dat is nog wel te doen maren... :P
Ik vrees voor mijn rooster......

Haha linn alleen onhandig dat het zolang duurt dat het droog is... best vies eigenlijk een shirt met kwijl... :P
Smurf deed dat ook bij de smid, ze was echt idioot aan het doen dus toch eventjes een praam om ook voor haarzelf maar dan legt ze haar hoofd op je schouders en gaat ze kwijlen :')

jah nou ze begon eerst opeens aan me shirt te ruiken dus toen dacht ik al oowh dat ruikt lekker volgens mij. Vervolgens begon ze opeens te likken, maar ik dacht eerst nog oooh moet oppassen want ze geeft zo ook een hap. Maar dat deed ze niet, ze bleef maar doorlikken enzo :P Maarja Marlous was een vlecht voor me aan het maken en ze hield hierdoor wel dr hoofd stil dus toen liet ik dr maar gewoon :P En me shirt ging toch gisteravond meteen de was in dusja wat maakt het dan uit :P

Ik ga zometeen maar weer eens actief skeeleren! En vnaaf weer werken, zal wel weer even wennen zijn aangezien ik nu al eventjes niet meer gewerkt heb door de vakantie.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 10:48

bah ik moet vanmiddag ook werken. Eerlijk gezegd Helemaaaaal geen zin in... t word denk ik toch tijd voor een nieuw baantje binnenkort... Nou loopt me contract ook maar tot februari en die word daarna niet meer verlengd(moeten ze vast contract aanbieden en dat doen ze niet) Dus ik gaat stilletjesaan maar is op zoek... ;)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 12:02

Pffff ik wilde 7.5 km skeeleren maar ik ging eigenlijk wel lekker dus toen ben ik door gegaan naar de 10 km...maar toen had ik het op de terug weg wel een btj moeilijk..... maar i made it! Nu heb ik een bietenkop en het zweet gutst eruit dus zo maar even douchen...

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 12:23

Ik zag kafka net bijna. Onderweg naar eelde

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 13:29

net gereden, ging niet zo heel erg goed. faron was erg afgeleid en had het heel zwaar omdat t zo benauwd was..
merkte vandaag met rijden ook wel dat ze toch echt te dik is..
nouja maar even aankijken en als het niet over gaat toch maar een grasmasker om.. die hangt al een tijdje op stal, maar nog niet om gehad, vind het toch een beetje sneu, maar als ze er zelf last van gaat krijgen moet het maar.

stom dat paarden niet gewoon stoppen met eten als ze er zelf last van krijgen.. :P

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 13:31

haha ik heb nog nooit een rooster gehad waar ik tot half 5 naar school moest! was ik altijd zo blij mee!
ben maar 1x zo lang op school geweest, en dat was omdat ik moest nablijven :P

ben echt benieuwd hoeveel ik naar school moet zometeen..

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 13:46

Zooo mijn werken zit er alweer op! Straks komt er een vriendin langs en vanavond mn nichtje. Hopelijk gaat ze morgen met me mee naar oma, maakt de reis een stuk gezelliger :)!

We hebben trouwens een 'leen' manegepaard die loopt in telgang! Echt vaag om te zien! Hij gaat ook weer weg, want die kleintjes die kunnen dr niet op rijden. De wat oudere kunnen dr al amper op zitten en als ze het wel kunnen dan worden ze er af en toe vanaf gebokt, omdat t paard niet snapt wat ze nou eigenlijk willen.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 13:48

Auwie ik heb een meeegaa open plek op me hak door me skeeler. Hijs wel anderhalve centimeter groot en iets meer dan een centimeter breed.....aaauuuwwww. Op me andere voet heb ik ook een kleine open plek.
En moet vnaaf weer dichte schoenen aan....

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 16:00

Ja hij is ook dement en snapt het niet dat mijn moeder niet thuis is, vroeger bleef hij altijd onrustig tot dat iedereen thuis was maar nu komt niet iedereen meer thuis... Vanmorgen waren we met zijn drieeen aan het werk in de tuin en daar geniet hij dan wel weer van!

Ferro was lekker vrij vandaag :) Hij heeft heel knap zijn best gedaan met longeren met touwtjes deze week dus nu heeft hij een weekendje vrij :)

Oh fijn linda! Hopelijk is het wel zaterdag over!!!

@lucy ik zat vorig jaar elke vrijdag tot 5 uur op school :+

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 16:07

haha ik gelukkig niet!
hoop dat dat nu ook niet gaat gebeuren..

eerste blok hebben wij catering, dus dan zal ik ook wel af en toe laat in de kantine moeten staan ofzo, maar dan hoef ik de rest van de dag niet (lang) naar school.