Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knuffeldier schreef:Bij deze nomineer ik handsome en hope als beste uit het land pluk koppel. Ik dacht dat ik vanmiddag voor de bui los barste dat ik nog precies wel even 2 paarden uit het land kon halen zonder 1st mn regenpak aan te doen. Uiteraard stonden ze met zn allen helemaal achterin. Ik was halverwege op de heenweg en het begint met toch te storten. Daarna die 2 uit het land geplukt en ben met hen richting stal gerend. Gelukkig snapte beide mannen de 'ernst' van de situatie dus draafde netjes aan mn schouder mee. Ideaal zulke braverikken
Was daarna helaas wel tot op de huid toe nat.
. Móet niet gekker worden 
Uprica schreef:Gister fijn buitenritje kunnen maken met zip en maiken. Zelfs zip was paar keer stoer voorop gaan lopen. Móet niet gekker worden
Morgen na 2,5 maand niet te hebben kunnen lessen weer les, ben benieuwd
! Terugweg moest ik toch mooi afstappen, ze vond het zo eng dat ze zelfs niet erlangs naar huis wilde.....Jetta schreef:Het kwam hier weer met badkuipen tegelijk naar beneden....zonder zwemdiploma red je het niet meer....
Marieke, jouw Spanjool is natuurlijk een andere zomer gewend. Storm was gewoon blij dat ie in zijn box stond vanavond . Hij wilde er niet graag uit....nou .... toch even dan!

ze kan weer rijden! Wel leuk.
ga je haar dan mooi maken?
we spreken wel een datum nog af!