Ja, dat is waar! Maar onze binnenbak is ongeveer de helft van een normale bak, dus dat is jammer! Plus de grond van de buitenbak is dusdanig slecht, dat er bij een beetje slecht weer al gelijk naar de binnenbak verhuist moet worden... mja iets is beter dan niets!
kim345
Geplaatst: 23-02-11 20:47
Grrrrrr het sneeuwt en blijft liggen! Er ligt nu al dik 2 cm... lijkt weinig maar is toch meer dan je denkt!
Nog wat foto's van vanmiddag, zonder scheeuw
Laatst bijgewerkt door kim345 op 23-02-11 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Jah idd, die binnenbak bij jullie wil je eigenlijk ook niet hebben....zo klein! Daar kan je echt amper wat doen.... de bak op me stage was wel bevroren. En ik moest paarden longeren, maar ze gingen dr gewoon kort van lopen, dus ik heb alleen maar gedraafd, ik wilde niet galoperen op zo'n harde grond. Maarja vervolgens gingen ze dr gewoon in rijden....
Ik heb inderdaad ook alleen gedraafd, vond de grond te hard. Vervolgens kwamen er twee meiden die joegen hun paarden echt binnen paar minuten met volle rengalop door de bak... dat snap ik dan nooit zo!
Ik heb buiten ook wel eenm stuk gegalopeerd, ze was zo onwijs druk! Maar buiten als de grond gewoon vlak is was het nog wel te doen.
_Lucy
Geplaatst: 23-02-11 21:01
knappe Smurf
ik heb helemaal niet kunnen rijden.. ik heb niet eens een bak om in te rijden k rij in t land.. wel vervelend, wantals t veel geregend heeft moet ik ook voorzichtig doen, omdat ze anders uitglijd.. en op een beetje harde grond kan ik al niet rijden, want ze heeft hele gevoelige voetjes, dus loopt ze heel snel niet goed meer..
ik hoopte morgen weer te kunnen rijden, maar vrees van niet maar t heeft hier gelukkig nog niet gesneeuwt
ja, nouja ze staat wel dag en nacht gewoon buiten op de bevroren grond, maar dat is toch wel anders.. er t land is niet helemaal vlak, dus als ze dan struikelt ofzo..
Jaa, dan zijn ze de bevroren grond wel gewend! Ik voel het ook meestal even aan, hoe fel is ze en struikelt ze veel in de stap. Maar dan merk ik dat ik vaak voorzichtig ben, kies liever voor veilig!