Groetjes aan iedereen, en veel plezier nog!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_sandra schreef:net met pijn in mijn buik verzekering gebeld. gevraagd hoe ik nu verder moet.
moet wachten tot hun de papieren van kliniek binnen hebben. en dan nemen hun schriftelijk contact met mij op.
moet dus afwachten tot ik wat hoor.
heb een heel gejaagd gevoel van binnen. alsof er een bommetje af wil gaan.
_sandra schreef:net met pijn in mijn buik verzekering gebeld. gevraagd hoe ik nu verder moet.
moet wachten tot hun de papieren van kliniek binnen hebben. en dan nemen hun schriftelijk contact met mij op.
moet dus afwachten tot ik wat hoor.
heb een heel gejaagd gevoel van binnen. alsof er een bommetje af wil gaan.

meelen schreef:_sandra schreef:zie net gedicht, ga het nu niet lezen want er komt zo een klant aan. bewaar ik voor straks. bleeeeh, wil mijn bed in!!!!!
Goed hoor meid.
Volgens mij kun je maar beter werken, voor de afleiding.
Alhoewel ik je wel begrijp natuurlijk.

xan schreef:Meelen wat een mooi gedicht heb je gemaakt.
Echt heel mooi.
Sandra: kan me voorstellen dat je totaal iets anders wilt gaan doen, maar gewoon doorgaan
met de dingen van de dag kan ook helend en afleidend zijn.
Lekker poetsen en tutten vanmiddag.
Ze is niet meer zo gespannen en kan nu echt lekker paard zijn! Vanmorgen ben ik de hele ochtend bij haar geweest en ze heeft alleen maar lopen rollen en ravotten, heeeeeeerlijk!
Ze kwam alleen naar me toe als ik haar riep, verder had ze het "te druk"!
Shenavallie schreef:Tussen het zeer verdrietige nieuws door, heb ik toch ook nog leuk nieuws: het gaat echt waanzinnig goed bij Maisie! Ze heeft nu een leuk vrienden-groepje en is overduidelijk in die twee dagen veranderd, in de positieve zin!Ze is niet meer zo gespannen en kan nu echt lekker paard zijn! Vanmorgen ben ik de hele ochtend bij haar geweest en ze heeft alleen maar lopen rollen en ravotten, heeeeeeerlijk!
Shenavallie schreef:Tussen het zeer verdrietige nieuws door, heb ik toch ook nog leuk nieuws: het gaat echt waanzinnig goed bij Maisie! Ze heeft nu een leuk vrienden-groepje en is overduidelijk in die twee dagen veranderd, in de positieve zin!Ze is niet meer zo gespannen en kan nu echt lekker paard zijn! Vanmorgen ben ik de hele ochtend bij haar geweest en ze heeft alleen maar lopen rollen en ravotten, heeeeeeerlijk!