Ik vind dat altijd zo zielig voor de leraren komen ze voor het eerst lesgeven krijgen ze een kals die hun volkomen uit gaat testen
_Lucy
Geplaatst: 03-09-10 12:36
haha, nou ze geeft al wel 20jaar les op deze school hoor maarja de 1e les kunnen ze ook nie verwachten dat we meteen 2basistoffen gaan maken he
_Lucy
Geplaatst: 03-09-10 12:38
maar ligt r natuurlijk ook aan hoe de leraren zelf doen de 1e les, k bedoel als ze eerst een beetje aardig doen en bijv. zeggen wie ze zijn enzo. maar zommige komen binnen voor t eerst, en dat is t meteen, pak je boeken maar en de 1e 2 bassisstoffen moeten zometeen af zijn..
of meteen een berg huiswerk opgeven, dan zorg je er zelf ook een beetje voor dat de leerlingen ook niet super aardig gaan doen meteen..
ach tegenwoordig geeft iedereen zowieso snel een grote bek, tegen wie dan ook. Merk eht heel erg in mn werk, valt niet meer van wederzijds respect te spreken.
nee idd, vorig jaar ook, hadden we zo'n jongen in de klas, en we hadden een nieuwe lerares (helemaal niet op onze school enz) en de 2e les bogon ie haar gewoon al uit teschelden voor kanker dit en kanker dat...
ik vind het echt raar hoor, hoe sommige mensen overal kanker voor gebruiken..
_Lucy
Geplaatst: 03-09-10 12:47
uit eindelijk hebben ze haar gewoon laten huilen in de klas, sorry hoor, maar dat vind ik echt niet kunnen, en na een tijdje hebben we toen een andere leraar gekregen omdat ze overspannen werd.. dat vind ik ook wel zielig , k bedoel dat doe je gewoon niet!!
_Lucy
Geplaatst: 03-09-10 12:51
ik heb gewoon net de was gedaan, goed he? (zo erg verveel ik me dus al ) maar k ga t ff ophangen
Mijn klas op de middelbare school heeft toen een duitse leraar weg gewerkt, ik deed niet mee hoor was ik te braaf voor :p Maar die man liet mij ook een rode kaart halen wat onwijs onterecht was! En een andere duitse lerares hadden ze ook huilend de klas uit gekregen. Dat is een reden waarom ik nooit leraar op een middelbare school zou willen zijn.
ik vind eht verschrikkelijk. Nog erger dan ermee schelden vind ik als iemand zegt oooh kankervet of kankerleuk ofzo... dan denk ik je weet niet eens wat het is.. Heb wel eens iemand op zn gezicht geslagen omdat ie er maar over door bleef gaan. Kan daar zo ontzettend kwaad over worden
Ik snap ook niet waarom sommige andere zo enorm pesten. Ik ben op de basisschool maar vooral de laatste 2 jaren op de middelbare school enorm gepest. Ze hebben me gewoon vaak aan het huilen gekregen en de leraar deed er niks aan...
ik ken t. en sommige zijn er ook nog trots op ook als t ze gelukt is om een leraar te laten huilen, t slaat echt nergens op. en bij ons zeggen alle jongens idd ook kankervet... en de meeste leraren zeggen er ook niks van ofzo..
t lijkt soms wel alsof de leraren er gewoon niks over durven te zeggen als er iemand gepest word, ookal is t voor hun neus. dan kijken ze even de andere kan op zegmaar..
Bij mij is het nooit zover gegaan als jou Suus, maar woorden doen al genoeg met je. Ze heeben bij mij een keer rondbazuind dat ik luizen had. En toen tijdens een wiskundeles gingen ze er doodleuk een spelletje over doen, galgje enzo en natekenen...en die leraar deed doodleuk mee. Toen de bel ging ben ik heel hard het lokaal uitgerend. Ik krijg bijna weer tranen in me ogen als ik eraan denk
Jah ik vond hem leuk, wel soms een btj voorspelbaar maar wel leuk. Alleen moet ik na deel 2 denk in het engels beginnen aangezien de rest nog niet in het NL uit is...
He verdeurie. Ik had het er ooit met me moeder over dat ze IJsbrand chardon zo gaaf vind dat ze daar vroeger al met open mond naar zat te kijken dus ik dacht laat ik eens als cadeautje een keer met haar bij een wedstrijd gaan kijken. Zat ik op z'n site te kijken en er is morgen een wedstrijd in Breda maar dan kunnen we allebei niet en ergens op 26 oktober maar dat is in USA :| Gaat me mooie plannetje