zal vandaag de meesten nog wel zien, vanavond gaat lief over als het goed is, gut mot ik mn zooi gaan ordenen wordt nog een klus
PowerHorseW
Geplaatst: 01-10-10 08:48
lief weg?? heb ik iets niet meegekregen
Vandaag heb ik vrij en nu al wakker, erg he?! En ik ga mijn rijbewijs ophalen vandaag. dus als ik jullie een tip mag geven kijk goed uit met de auto vandaag
Splinter
Geplaatst: 01-10-10 09:05
ja ik ga met lief van stal veranderen ben erg benieuwd hoe het daar gaat bevallen
maar ben nu dus net terug van vakantie, denk dat het vanavond daar iig lekker rustig is, dan komt ze niet zo in de drukte aan
Goedemorgen.... Hey Linds ook weer terug. Welkom back in the land . Veel plezier met Lief op je nieuwe stal, maar ik ga ervan uit dat we nog wel zien ergens. Annet met rijbewijs op de weg? Oei, oei....ik ga uitkijken . Angelique lekker vrij....heerlijk met dat mooie weer.
Ik ben mijn stem weer kwijt ...die speelt verstoppertje...dan is die er wel en floep...weg is tie weer.
ja ja met mijn rijbewijs net het huis gedaan en de diertjes. dan ga ik zo naar het stadhuis om hem optehalen en dan naar kingetje!! ga lekker lang naar hem toe vandaag!
zin in
cassandra84
Geplaatst: 01-10-10 14:24
Splinter: Veel plezier op het groene woude is een leuke stal. Ik heb daar met Abel gestaan een paar maanden. IK ging daar weg omdat je daar voor mij niet veel kanten op kan, maar voor dressuur of springen is het super regelmatig wedstrijden.
Veel??? Valt wel mee toch? Er komen ook nieuwe zondag al een.
Ben je vanmiddag op stal Denise?
jarrah
Geplaatst: 01-10-10 15:38
Nouja op zich natuurlijk best veel.. Kim, Linds, ik, Lisa en nog iemand, maar ik weet niet of zij al wil dat het bekend wordt... vind ik persoonlijk best wel veel... maar het lijken altijd wel van die vlagen te zijn ofzo... Mja voor mij heeft het gewoon een persoonlijke reden, het is niet omdat ik het niet naar mijn zin heb oid
Ja best veel mensen en mis er nog 2. Wist niet dat Lisa weggaat? Begrijp het wel, die woont nu een eindje weg bij haar vriend. Jammer dat jij ook weggaat Lisette. Splinter is de verhuizing goed gegaan? Veel plezier op je nieuwe stal!
taverno
Geplaatst: 01-10-10 19:58
Alief was er net nog volgen mij.
Er is ook een nieuwe grote vos,gaaf beest wel,lekkere bles daar houd ik wel van.
Ja, ik vind ook wel dat er veel mensen weggaan. Jammer!
Dat was trouwens leuk thuiskomen voor jou Splinter - lekker dan!
Arme Thijssie staat binnen. Ik durf het niet aan met die modder. De vellen hangen er nu al bij
taverno
Geplaatst: 01-10-10 20:08
_Noah schreef:
Ja? nog niet gezien, waar staat die?
Naast nobel in de Gammastal.
_Noah
Geplaatst: 01-10-10 20:08
Ach Thijs, wat een pech weer. Heeft hij altijd zo'n last van mok trouwens of is dat iets van het afgelopen jaar? Ze zouden kaplaarzen voor paarden moeten uitvinden . Tav, ik ga morgen gelijk kijken! Morgen les van Nico, heb er zin in. Vandaag is mijn moeder meegeweest naar stal, ik word altijd een beetje zenuwachtig van haar. Ze stond nu stil te kijken en zei dat ze mij een totaal ander mens vindt bij de paarden. Normaal altijd chaotisch en druk en nu was ik rustig en geduldig vond ik toch wel leuk om te horen .
Laatst bijgewerkt door _Noah op 01-10-10 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt
taverno
Geplaatst: 01-10-10 20:10
BBreedveld schreef:
Ja, ik vind ook wel dat er veel mensen weggaan. Jammer!
Maar ik zag van jou hier op Bokt ook iets staan van stalling gezocht in Drenthe.