Eerst naar Van Rijs, toen naar Divoza en toen naar Hypo Plaza Divoza en Van Rijs zijn dicht bij elkaar, en Hypoplaza is op de weg naar huis als ik over de snelweg blijf rijden.
o, dat is waar ook ja maar dan ben je toch best stukkie weg geweest Balen dat je het dan nog niet gevonden hebt, ze hebben alle 3 toch best wel wat dekjes liggen volgens mij. Maar bij de Hypo koop ik ook nooit bescherming, die hebben 0,0 liggen altijd..
Is idd irritant als je niet kunt vinden wat je wilt hebben. Iedereen veel plezier met rijden! Ik heb lekker een buitenritje gemaakt vandaag was heerlijk!
essie_blue
Geplaatst: 17-06-10 20:02
Hoooooi!
Ik heb maar een hafluurtje nodig om op te staan enzo dat hele halve uurtje gebruik ik dan wel voor opmaken, tanden poetsen en aankleden enzo eten doe ik wel een uurtje later op school maar dan ik tenminste langer doorslapen haha.
Marloes, bedoel je die ES scarlett ? die heb ik een tijd terug bij Ooteman gekocht, via de site~!
Atex daas spray is idd super helaas zit mijn paard dan onder de zwarte strepen
Mirthe wat een leuke foto's van Yoeri!
en Jill, GEFELICITEEEERD!
aah Henrike volgens mij heb je het echt superdruk, succes he!
Fijn dat Bam verkocht is, wat voor baasje heb je voor 'm gevonden?
Damelza, je kan denk ik makkelijk L2 starten met 'm hoor!
Vind zelf de cross in ook altijd wat meer voor springen, en de stripe in voor dressuur.
Jets, jouw dekjes
super shanouk van je les wel echt poedersuiker dat van dekjes enzo!
succes vanaaf met je les Antal!
Springles ging net echt súpergoed! eigenlijk voor het eerst dat we wat meer gingen gymnastieken en wat aparte lijntjes enzo, maar dat meisje geeft echt zooo fijn les! Geeft mij en m'n pony heel erg veel vertrouwen
Jetske
Geplaatst: 17-06-10 20:07
Mooi dat je les zo goed ging!
Ik heb een rondje buiten gemaakt met Bam, vond ie wel even leuk