okeej ik geef het toe ik zat nog te hyven nee nous je hoeft niet te bellen , met twee red ik het wel ga nu echt naar deb anders word het weer helemaal niets morgen ochtend... doegiesss
slaap lekker allemaal, en jee wat een geklets.. Morgen weer een dag om bij te lezen
johnvt
Geplaatst: 04-05-10 23:24
Princesspres schreef:
okeej ik geef het toe ik zat nog te hyven nee nous je hoeft niet te bellen , met twee red ik het wel ga nu echt naar deb anders word het weer helemaal niets morgen ochtend... doegiesss
Naar Deb, een stille vrouwelijke liefde in het spel?
Naar Deb, een stille vrouwelijke liefde in het spel?
even andersom lezen hahahah
johnvt
Geplaatst: 04-05-10 23:30
Mallow schreef:
Geen weer?
Oke, morgen zonnig en daarna weer regen
Princesspres
Geplaatst: 04-05-10 23:30
johnvt schreef:
En dan nu het weer voor de komende dagen.
Geen weer.
Weltrusten en ont mon
het word heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer morgen. 30 graden , brandende zon (even kijken wie er allemaal in korte broek over straat gaan )
Princesspres
Geplaatst: 04-05-10 23:31
als iedereen nou gewoon gaat slapen dan ga ik ook hahhaaha.
is er trouwens iemand die ervaring heeft met een reading met je paard? zoja wie waar hoe wat en kosten
Laatst bijgewerkt door Princesspres op 04-05-10 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt
johnvt
Geplaatst: 04-05-10 23:31
Princesspres schreef:
johnvt schreef:
En dan nu het weer voor de komende dagen.
Geen weer.
Weltrusten en ont mon
het word heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer morgen. 30 graden , brandende zon (even kijken wie er allemaal in korte broek over straat gaan )