Jah, 2e x L2. Pfoee, wordt spannend. Jah, whis is een beetje protesteerderig de laatste tijd Ligt denk ik aan het weer! Ik ga ze nu voeren en dan naar bedjee toe
Pff.. ik ben zo verschrikkelijk moe. Weet niet wat het is, maar iig heel irritant. Viel net al bijna in slaap. Vanmorgen was ik ook echt helemaal kapot toen ik wakker werd, terwijl ik best n tijdje had geslapen. Dus ga nu maar lekker naar bed!
Niet heel goed, het was de F3b maar ik had nog wel 217 punten. Had een paar domme foutjes, een keer verkeerde been, volte te klein, een keer uit de galop gevallen en verkeerd aan gesprongen en als laatste nog niet genoeg voorbereid.
Oja en ik ben best wel trots want zaterdag ochtend heb ik met mijn springangst tog nog op Idie ingepakt met bodyprotector een paar lage kruisjes gesprongen
Daarna ging mijn vader er weer op en die heeft zijn springrecord weer verbroken, bijna 80 cm! Waar haalt hij die moed tog vandaan
Oeeh die is best lief, alleen nog nooit op gereden
Komen jullie trouwens naar mij of ik naar jullie?
Veerle
Geplaatst: 18-10-09 12:03
Maandag Okke rijden Dinsdag Okke&Zaartje rijden Woensdag met Iris op Herrista en ik op Okke naar het bos en daarna les op de manege Donderdag naar de stad en weet nog niet wat nog meer Vrijdag weer op Okke rijden