Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Had aardig wat ingeslagen. Kom ik net thuis, blijkt dat ik een tas (van de H&M) met daarin een jas van 25 euro ergens heb laten liggen... Dus iemand heeft nu een gratis jas.......:S
) in de nek, waardoor je dat een beetje cammoefleert . Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Net geshoppert!Had aardig wat ingeslagen. Kom ik net thuis, blijkt dat ik een tas (van de H&M) met daarin een jas van 25 euro ergens heb laten liggen... Dus iemand heeft nu een gratis jas.......:S
Oeppssss, effe bellen , miss ligt ie er nog ??
haha! Melanie_B schreef:Ze ziet er goed uit Kirsten!
En die manen; ERAF HALEN
Hihih.. vind dat altijd zo lelijk, lange manen...
Bij ons zijn ze dus ook altijd lekker kort.
Ik ga slaapie's doen! Morgen gaat de wekker weer om 06.00 uur!
Manon_S schreef:Wel jammer zeg dat het nu zo loopt met Venice.
Is niet leuk als je veel maatregelen moet nemen.
Succes ermee Kirsten!!
Ik ga douchen en tv kijken.
Morgen weer naar de shetjes.

nog niet echt tijd voor gehad (A) claudiaaB schreef:Oh Lisette das echt balen van die jas ! morgen nog maar ff bellen anders.
Wat voor dingetjes heb je verders allemaal?
HahahaKirsten_D schreef:Annie_ schreef:[quote="Kirsten_D"
Maar noortje kan je dan niet nog een keer bij die andere stal stage lopen??
Had ik al vertelt dat mijn paard een stofallergie heeft..hoe kwam je er achter

wat naar zeg ! Wordt het minder straks als de pluisjes weg zijn.
Kirsten_D schreef:Manon_S schreef:Wanneer plaats je weer foto's van Venice?
Wel kl,ote dat ze een allergie heeft, heb je er geen middel voor?
Ik heb wel foto's, heeft laatste mijn bijrijdster gemaakt, maar eigenlijk geen tijd op te oploaden..
Ik zal wel even snel een paar oploaden..
Ze krijgt nu een soort kruidenmengsel, want het was nog niet erg genoeg voor een medicijn.
Maar je moet wel veel maatregelen nemem..
)Liisette_ schreef:Auwie, Em! Das niet fijn!
Ik rij altijd recht op zulke mensen af. Zij gaan maar aan de kant.. Dan bots ik maar tegen ze.. Hun zijn fout!![]()
En elke keer schreeuwen ze tegen mij dat ik moet oppassen!![]()
Nou, mooi niet!Ik heb zelfs zo dicht op iemand gereden dat ik z'n stuur in me zij voelde!
Ennuh dat ik een meisje haar fietsbel eraf heb gefietst!
Was je naar de dokter geweest, Em?
Deed toch wel verdacht veel pijn en mijn moeder vertrouwde het ook niet helemaal
Liisette_ schreef:Emmaa_ schreef:Nou ik heb weer wat meegemaakt hoorFietste terug van gym naar huis, komen er zo'n stelletje mongolen langs die denken dat ze met zijn drieën naast elkaar een tegenligger kunnen passeren. Maar goed, mijn wiel kwam dus zo langs het stoeprandje, toen is mijn voet inclusief hak tussen mijn wiel en de stoep blijven hangen, hak uitgeschopt en geprobeerd mijn voet op de grond te zetten voor grip. Lukte niet, ben driedubbel door mijn enkel gezakt. Conclusie, zwaar gekneusde enkel (net niet gebroken) en onwijs veel pijn.
Ze stopten zeker ook niet?