LIQUITA schreef:MiltonB schreef:zo vrolijkk is hij niet hoor. nee hoor geintje gaat weer goed gelukkig Het is toch knap van jullie .echt wel
_sandra schreef:wat zitten jullie ongelofelijk slap te l8llen zeg!!! hahaha. vervelen jullie je??banketstaaf jij weel een sirieus dan ???
_sandra schreef:hoe vinden ze je haar jo??ongezien .... erg leuk.laat je weten als je eens tijd voor mij hebt
_sandra schreef:hoe vinden ze je haar jo??heel mooi zo onder die cap Maar zag in de gang (toen de cap af was) dat het een mooi kleurtje had.
_sandra schreef:hoe vinden ze je haar jo??meiden vonden het niet echt wel goed geknipt maar kleur ??????? uuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwww
MiltonB schreef:_sandra schreef:hoe vinden ze je haar jo??ongezien .... erg leuk.laat je weten als je eens tijd voor mij hebtzet je op de wachtlijst. hihi. maar xan is dan nog eerst haha!!!!
_sandra schreef:ben blij dat het weekend is zeg, eindelijk de proefjes zaterdag. kan niet wachten!!!!ja ik ook hoor ben blij als het na 20 uur is zaterdag haahaahahahahah
_sandra schreef:zet je op de wachtlijst. hihi. maar xan is dan nog eerst haha!!!!FF nummertje trekken Bianca
xan schreef:Volgens mij vallen jullie zondag allemaal in gat.Helemaal geen spanning meer nee hoor ik heb san al opgegeven voor de volgende wedstrijd
heb vooral zin om weer eens mijn apenpakkie aan te doen. doe jij je haarnetje ook nog in jo??? hahaha
xan schreef:_sandra schreef:zet je op de wachtlijst. hihi. maar xan is dan nog eerst haha!!!!FF nummertje trekken Bianca nee milton geen nummertje maken
Ik hoop dat jullie de 250 gaan halen.Ik lees het met plezier na.Ga nu richting bed.Tot morgen allemaal. (in de les bij erna ???)
_sandra schreef:heb vooral zin om weer eens mijn apenpakkie aan te doen. doe jij je haarnetje ook nog in jo??? hahahatuurlijk
LIQUITA schreef:Hooi San Ook weer uit gewerkt?ja, en ben het echt zat. was een heele drukke dag. had vanmorgen een heeele lastige klant. zo rond een uur of elf!!!!!!