Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Melanie_B schreef:[naam] waarom sporen? Dat vind ik echt doodzonde.. Victor is namelijk nog zonder sporen ook fijn te rijden..
Pebbs schreef:dan zit ik alleen maar te slaan omdat ie niet reageert en dat vind ik niet fair tegenover hem
Pebbs schreef:dan zit ik alleen maar te slaan omdat ie niet reageert en dat vind ik niet fair tegenover hem
Emmaa_ schreef:Melanie_B schreef:Emma waarom sporen? Dat vind ik echt doodzonde.. Victor is namelijk nog zonder sporen ook fijn te rijden..
Nou afgelopen keer heb ik hem wel vooruit gekregen, maar het kostte me een beetje te veel moeite.
En ik wil het gewoon een keer proberen

Pebbs schreef:dat kan ja.. maar als zij het een keer wilt proberen
moet ze zelf weten toch
ik zie ook wel eens mensen op nicky met sporen rijden dan ben je ook niet lekker in je hoofd, dies zo voorwaarts van zichzelf heb je geen spoortje niets bij nodig..

.
.

Emmaa_ schreef:Nou kijk Mel, we zijn niet allemaal van die natuurtalenten als jij met een mooie stille beenhouding waarin je sporen dus goed kan gebruiken.
En die manegepaarden, zijn heus wel wat gewend hoor.
En ik let er ook heus wel op dat ik hem niet verrot prik met die sporen, als je daar soms op doelt.
Even voor de duidelijkheid, dit is niet aanvallend bedoeld

Pebbs schreef:en mel, jij zit al heel stil met je benen hoor.
dus je kan best een keer met een spoortje rijden als dat nodig is
Pebbs schreef:ik heb hongerrrr maar we hebben niets lekkers
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:en mel, jij zit al heel stil met je benen hoor.
dus je kan best een keer met een spoortje rijden als dat nodig is
Hmm,.,. Vind je?
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:ik heb hongerrrr maar we hebben niets lekkers
Ik heb ook hongerrrr !!! Maar ik moet hier nog anderhalfuur niets zitten te doen..

Yaraa schreef:Astor schreef:Ik ga zaterdag ook uit =)
Yara weetje wat ik laatst zag?
Dat jij met Thijs op de foto stond in noxx
ken je hem ?
mwhaha jaa ik ken hem, hij is een vriend van een vriendin van mij
dus hij was toen die keer ook met ons mee...

Jane_ schreef:Melanie_B schreef:Jane waren de foto's van dinsdag nou verloren gegaan?
Nee die heb ik nog haah
Die van daarvoor 2 weken ofzo waren weg
Pebbs schreef:ja anders zeg ik het niet![]()