melodyB schreef:@lisa ik moet nu gaan maar ik spreek je zo nog wel over vandaag
Oke!
Hoelaat kom je ongeveer weer online? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
melodyB schreef:@lisa ik moet nu gaan maar ik spreek je zo nog wel over vandaag
Hoelaat kom je ongeveer weer online? melodyB schreef:John Tucker must die en ik ganog een andere hurenSuusKiiss schreef:MOHAMMEDIk ook:P Ik heb taart, ships, choconootjes, een film en ik ga er nog 1 huren:P Moet genoeg zijn
@KUSJE HIER KUSJE DAAR!!welke film??
SuusKiiss schreef:John Tucker must die en ik ganog een andere huren

Maar dat zie je vanaaf wel.. Een meiden film iig

Voor je scooter examen? 

Mooi zo!

) nou goed, onze vlucht in san francisco had 2 uur vertraging. wij dus veel te laat in chicago. we waren nog ruim een half uur voor vertrek van de volgende vlucht bij de security. maar we waren nog niet ingecheckt. en er was niemand aan de balie. wij dus iemand roepen, en die kwam ons doodleuk even vertellen dat ze de deuren al hadden gesloten en we er niet meer in mochten. (ruim 3 kwartier voordag het vliegtuig weg ging! ) we moeten dus helaas nog een dag extra in chicago blijven. alleen KLM wilde geen hotel voor ons boeken omdat het de schuld van United was dat we vertraging hadden. wij dus weer helemaal terug naar de balie van United. zij wilde ons wel een hotelkamer geven, maar alles bleek volgeboekt te zijn in de omgeving. toch na een tijdje zoeken bleken ze een hotel voor ons gevonden te hebben. nou wij daar dus heen. blijkt het hotel niet meer te bestaan.. we hadden dus gewoon een kamen gekregen van een hotel dat er niet meer was. we hadden geen zin meer om helemaal terug te gaan naar het vliegveld en daarom liepen we naar het dichtsbijzijnde hotel en daar hadden we wel een kamer. er was een hele aardige mevrouw die ons allemaal spullen gaf, omdat we natuurlijk geen van onze koffers hadden, want die waren op het vliegveld. nou we volgende dag een andere vlucht terug.*lees 24 uur naar de balle* maargoed, vlucht ging optijd en opzich was alles goed. we kwamen toen trouwens achter dat 1 van onze tassen dus niet doorgelabelled was naar amerdam en die moesten we dus weer ergens gaan vinden en opnieuw inchecken. nou opzich goed vlucht en we waren zelf wat eerder terug. komen we bij de bagage. en ja hoor.. die ene tas was er en de rest van de 7 tassen staan leuk nog in chicago,.. we hebben nu dus nix van onze spullen en die krijgen we (hoop ik) morgen. ben helemaal gebroken. maarja ben natuurlijk eerst wel even naar Jlo gweest
kon niet rijden want al mijn rijspullen zitten natuurlijk in de tas. verder moet ik straks ook nog
gefeliciteerd trouwens

maar mijn vingers hebben ook een jetlag dus dat ga ik nu niet doen