Maar echt goed dat het beter ging

Jullie worden vast een team
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Ja dat wel maar achteraf voel ik me dan weer stom weetje.
Beetje schuldig eigenlijk tegenover Dun.
Nee, ze is niet makkelijk maar ze kan het wel

Jane_ schreef:Het was ook mijn fout maar op dat moment dan denk je daar nie aann
En dan voel ik me weer schuldig tegenover Dun.

Kirsten_S schreef:fryskhynders schreef:ik hoop dat er ooit een lea de tweede komt![]()
jeetje wat was dat beest leuk! (Zeker als manege paard) en wat kon zei springen zeg!! dat was echt een leuk spring paard!
deed bailey vandaag ook mee?
Jaaaaaaa! En die werd 2e met Jolieeeen
!
Victor is de nieuwe Lea

ze wacht zo braaf op me, als ik het teken geef dan gaan we
en hoe!!
(ze is heel voorzichtig op de balken!
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Het was ook mijn fout maar op dat moment dan denk je daar nie aann
Jaaa preciess. achteraf voel je je dan echt stom. Van waarom had je dit niet zo en zo gedaan.
Kom anders ook om half 7 in de springles! Daar leer je veel meer van!

Ik voel haar nu beter aan
Met inrijden minder, 

fryskhynders schreef:Nou dan wil ik daar wel eens op![]()
of...
misschien ook niet... oowh meiden ik heb het nog nooit verteld volgens mij maar ik heb (voor mijn voet) dus alweer 5 weken geleden ofzo met rebecca gesprongen, zonder les, vond ik eerst best vreemd maar toen ging het goed![]()
jeetje wat was dat gaafze wacht zo braaf op me, als ik het teken geef dan gaan we
en hoe!!
Kirsten_S schreef:Eigenlijk alle paarden zijn moeilijk! Zelfs Aglona! Als je zit te kijken dan dnek je , gohh wat makkelijk . Maar wanneer je er eenmaal op zit en op parcours ben dan is ze toch nog best wel moeilijk. En zeker als je sporen aan doet. Niet echt handig met haar!

Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Het was ook mijn fout maar op dat moment dan denk je daar nie aann
Jaaa preciess. achteraf voel je je dan echt stom. Van waarom had je dit niet zo en zo gedaan.
Kom anders ook om half 7 in de springles! Daar leer je veel meer van!
Kirsten_S schreef:fryskhynders schreef:Nou dan wil ik daar wel eens op![]()
of...
misschien ook niet... oowh meiden ik heb het nog nooit verteld volgens mij maar ik heb (voor mijn voet) dus alweer 5 weken geleden ofzo met rebecca gesprongen, zonder les, vond ik eerst best vreemd maar toen ging het goed![]()
jeetje wat was dat gaafze wacht zo braaf op me, als ik het teken geef dan gaan we
en hoe!!
Zwevend over de balken?
Dat voeld pas lekker aan! Victor kan dat echt heeerlijk!

Jane_ schreef:ja wil wel eens een lesje meepakken![]()
Maar het gaat er gewoon om dat ik hem er nooit over gehoord heb![]()
En dat ie dan in eens zoo kwaad word omdat ik het doe en ik begreep zijn reactie daarom niet echt.
! Maar als hij dat niet had gedaan, dan had je er miss wel afgelegen en dat wil je ook niet
! ? Ik hoorde echt niks ervan
Jane_ schreef:Ik had jou jammer genoeg niet gezien Mel!
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:ja wil wel eens een lesje meepakken![]()
Maar het gaat er gewoon om dat ik hem er nooit over gehoord heb![]()
En dat ie dan in eens zoo kwaad word omdat ik het doe en ik begreep zijn reactie daarom niet echt.
Is zeker goed hoor! Dan leer je nog beter te rijden met Dunja, en kan je goed oefenen!
Jaaa frans hé! Maar als hij dat niet had gedaan, dan had je er miss wel afgelegen en dat wil je ook niet

Kirsten_S schreef:Ik wil weten wat frans schreeuwde/zei tegen me toen die zo aan het weigeren was bij 1! ? Ik hoorde echt niks ervan

hahaha
Kirsten_S schreef:Ik wil weten wat frans schreeuwde/zei tegen me toen die zo aan het weigeren was bij 1! ? Ik hoorde echt niks ervan

Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Ik had jou jammer genoeg niet gezien Mel!
Laten we het hopen Janey..
Dat er sprake komt van een ''klik''.
Citaat:Jaa ik ga wel vragen voor volgende week ofzo
Nee ik lag er al bijna af
Maarjaaa ik blijf dan wel zitten gelukkig.
ik moest gewoon op me kont gaan zitten.

fryskhynders schreef:Dat is ook moeilijk jane... maar ja dat is toch ook wel beetje karakter van frans??
ik was vroeger echt bang voor die meneerhahaha
totdat ik wat ouder werd, mee deed aan wedstrijden hem vaker tegen kwam ja toen vond ik het eigenlijk ook wel grappig
Mel: dat is mijn droom!! mijn eerste spring wedstrijd wil ik bij ons op de manege doen!! maar maar maar dat eeuwige vervoer altijd!!:@
als ik ooit een auto plus trailer en een b+e rijbewijs heb word het allemaal makkelijker!
fryskhynders schreef:Dat is ook moeilijk jane... maar ja dat is toch ook wel beetje karakter van frans??
ik was vroeger echt bang voor die meneerhahaha
totdat ik wat ouder werd, mee deed aan wedstrijden hem vaker tegen kwam ja toen vond ik het eigenlijk ook wel grappig
Mel: dat is mijn droom!! mijn eerste spring wedstrijd wil ik bij ons op de manege doen!! maar maar maar dat eeuwige vervoer altijd!!:@
als ik ooit een auto plus trailer en een b+e rijbewijs heb word het allemaal makkelijker!

en dan mooi rond
oowh heerlijk!Pebbs schreef:maar er stond ook een harde wind waardoor je het slecht hoorde
ik ga altijd harder werken als frans tegen me schreeuwt omdat ik weet dat ie gelijk heeft