Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Iriis_ schreef:Resy PBt me net dat ze dan in de buitenbak gaat rijden?
. Want dan was het niet zo handig, maar oké, ik hou mijn mond al
Emmaa_ schreef:Iriis_ schreef:Resy PBt me net dat ze dan in de buitenbak gaat rijden?
Ja okee, ik dacht dat Rees dan ook mee ging het bos in. Want dan was het niet zo handig, maar oké, ik hou mijn mond al
Annie_ schreef:Aaah echt lief je ziet zo die tandjes![]()
en dan zeg ik altijd Shady tandjes naar binnen en raak ik met mijn vinger haar lipje aan en dan doet ze ze weer naar binnen hahah
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:
Ja okee, ik dacht dat Rees dan ook mee ging het bos in. Want dan was het niet zo handig, maar oké, ik hou mijn mond al
Tjaa ik weet het ook niet, maar ik kan me voorstellen dat ze wil oefenen voor zondag..
We gaan er verder nog het bos in dan?
DenK4ever schreef:Kirsten_D schreef:Uuuh, ik dacht uit mijn hoofd de duikerweg
Da's niet zo ver bij ons vandaan
Aan de anders kant van de A27... op stapafstand misschien wel
Iriis_ schreef:Ghehe, ik ook!
Jaa Kirsten, zaterdag willen Jan en ik langs komen. Misschien kunnen we op een punt af spreken dat we beide kennen en vanuit daar ricxhting stal gaan??
En Rees en Jane! Misschien kunnen we vanavond in de buitenbak oefenen voor zondag? Rees ging van 6 tot 7 toch?
Dan kan ik ook wel komen!

Annie_ schreef:Kirsten zeewolde is best dicht bij buiten als ik weet
hoe ik moet rijden te paard kom ik naar je toe okeej
Kirsten_D schreef:Annie_ schreef:Kirsten zeewolde is best dicht bij buiten als ik weet
hoe ik moet rijden te paard kom ik naar je toe okeej
We moeten gewoon een grote meeting houden.

Emmaa_ schreef:We gaan gewoon met de les het bos in.
Kirsten_D schreef:Kan je jou stal zien vanaf de Vogelweg?
Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Ghehe, ik ook!
Jaa Kirsten, zaterdag willen Jan en ik langs komen. Misschien kunnen we op een punt af spreken dat we beide kennen en vanuit daar ricxhting stal gaan??
En Rees en Jane! Misschien kunnen we vanavond in de buitenbak oefenen voor zondag? Rees ging van 6 tot 7 toch?
Dan kan ik ook wel komen!
Lieverd, ik ga zondag verhuizen, dus ik ben zaterdag nog op me oude stal, alleen ben ik er zelf niet..
Ik moet werken..
Dan komen we wel een andere keer denk ik..
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:We gaan gewoon met de les het bos in.
Oh oke. sorry hoor, maar dat had ik er niet uit begrepen.