Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Yes Yes Yes ,gelukt.Goed hee.Weer wat slimmer in de wereld van bokt geworden.Kom er wel met jullie hulp.
Nicole1995 schreef:Yes Yes Yes ,gelukt.Goed hee.Weer wat slimmer in de wereld van bokt geworden.Kom er wel met jullie hulp.

Nicole1995 schreef:Zal eens rond neuzen voor een andere cap,eerst maar een liter parfum erin.
ATE schreef:winnitou schreef:Geversduin, Castricum (net buiten Heemskerk), naast het bos, de duinen en het strand waar je heerlijk kunt paardrijden
jammer dat je dat nou net niet heb
Nicole1995 schreef:Trouwens ,wel gaaf hee je eigen vrachtwagentje dat wilde ik nog ff tegen je zeggen.Zie je je zelf al rijden toet toet here i come!!!!!!!! hahahha ff het bos onveilig maken met je paardjes.

xan schreef:]Lin, ik ga je even bij mijn "vrienden" zetten, en dan kan ik ook snel zien of je ook on-line bent.
winnitou schreef:en je bent ook mijn vriendje geworden
ATE schreef:de mijne ook
Nicole1995 schreef:Zal eens rond neuzen voor een andere cap,eerst maar een liter parfum erin.
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Trouwens ,wel gaaf hee je eigen vrachtwagentje dat wilde ik nog ff tegen je zeggen.Zie je je zelf al rijden toet toet here i come!!!!!!!! hahahha ff het bos onveilig maken met je paardjes.
ja ben dan niet af hankelijk van andere ben nu eenmaal iemand die zelf alles wil kunnen doen
Nicole1995 schreef:kan ik ook nog ff proberen,uitsoppen met dat ding.Best zonde hoor om hem nu al weg te gooien.

ATE schreef:Nicole1995 schreef:Trouwens ,wel gaaf hee je eigen vrachtwagentje dat wilde ik nog ff tegen je zeggen.Zie je je zelf al rijden toet toet here i come!!!!!!!! hahahha ff het bos onveilig maken met je paardjes.
ja ben dan niet af hankelijk van andere ben nu eenmaal iemand die zelf alles wil kunnen doen
winnitou schreef:ATE schreef:]
groot gelijk, ik ken er nog zo een.
Heb je nog plakletters nodig. Heb het hele alfabet (dozen vol), dus als je de namen van je knollies er op wil? geef maar door
ja goed he,logisch toch
ATE schreef:Nicole1995 schreef:kan ik ook nog ff proberen,uitsoppen met dat ding.Best zonde hoor om hem nu al weg te gooien.
was een grapje hoor het weg gooien al kan ik begrijpen dat je na dat ik hem ff heb geleend hem weggooit
Nicole1995 schreef:Ik moet ook eens een keertje mee met rondje Zaanse schans.Alleen moet ik nog wel ff lef genoeg hebben.Bij Bonita was ze heel braaf maar 2 keer geschrokken.
Nicole1995 schreef:ja goed he,logisch toch
![]()

Nicole1995 schreef:Ik moet ook eens een keertje mee met rondje Zaanse schans.Alleen moet ik nog wel ff lef genoeg hebben.Bij Bonita was ze heel braaf maar 2 keer geschrokken.
) ATE schreef:winnitou schreef:groot gelijk, ik ken er nog zo een.
Heb je nog plakletters nodig. Heb het hele alfabet (dozen vol), dus als je de namen van je knollies er op wil? geef maar door
hee leuk ik heb er nu en joy stabels op staan die ga ik er af halen