Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:Hier dus ff een inschrijflijst wie er mee willen doen en dan gaan we daarna stemmen voor 1x springen of 3x springen
Gaan sowieso mee:
- Elise op Sissi
Aantal keren:
liefst 3, maar dat moet ik nog met pappie overleggenmet 1x ben ik ook al blij
lieziej schreef:Hier dus ff een inschrijflijst wie er mee willen doen en dan gaan we daarna stemmen voor 1x springen of 3x springen
Gaan sowieso mee:
- Elise op Sissi
-Fenna op Vicky
Aantal keren:
Ik natuurlijk ook het lieft drie, maar als het allemaal wat definitiever wordt zal ik het even aan mijn ouders vragen. Overigens wordt zondag inderdaad wel telkens moeilijk aangezien ik of Ylona haast elk weekend op wedstrijd zijn. Zaterdag aan het eind van de middag komt me dan beter uit.
FenDT schreef:lieziej schreef:Hier dus ff een inschrijflijst wie er mee willen doen en dan gaan we daarna stemmen voor 1x springen of 3x springen
Gaan sowieso mee:
- Elise op Sissi
-Fenna op Vicky
- Carmen op Jimmy
Aantal keren:
Ik natuurlijk ook het lieft drie, maar als het allemaal wat definitiever wordt zal ik het even aan mijn ouders vragen. Overigens wordt zondag inderdaad wel telkens moeilijk aangezien ik of Ylona haast elk weekend op wedstrijd zijn. Zaterdag aan het eind van de middag komt me dan beter uit.