Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliia

Re: Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 14:27

NIEUWE PAGINAAAAAAAAAAAA. Haha!

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 14:33

lieziej schreef:
Hier dus ff een inschrijflijst wie er mee willen doen en dan gaan we daarna stemmen voor 1x springen of 3x springen Lachen

Gaan sowieso mee:

- Elise op Sissi

Aantal keren:

liefst 3, maar dat moet ik nog met pappie overleggen Lachen met 1x ben ik ook al blij Haha!

Ik zou heel graag mee willen! Moet alleen nog even met mijn ouders overleggen zometeen wat zij ervan vinden, 3x lijkt me wel leuk, maar moet kijken of dat allemaal wel kan. Paps moet dan steeds met trailer rijden. Maar lijkt me echt heel tof.

Maar bedoelen ze nou dat je een 90cm parcours moet kunnen springen en dan ben je gevorderd, want dat heb ik dus nog nooit gedaan?

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 14:49

Nee.. ik denk dat je pony de 90cm moet kunnen springen, omdat de meeste hindernissen tegen die hoogte aan liggen.. Knipoog

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 20:32

dat we met zn allen 90 cm springen, heb ik alleen gezegt om ongeveer ons niveau aan te geven. Wij springen in de springles dit makkelijk Lachen Eventjes om aan te geven dat het niet bedoelt is voor kleine Maxi's en Nicky's Ach gut
Dat met de trailer rijden zit ik hier dus ook mee. Het geluk is dat we zelf een datum kunnen afspreken, dus bijv op zondag om de week een tijdje. Het lijkt me handig dat we hier op bokt de "beste" springers zich al inschrijven, dat wij (een of meerdere) data prikken, en dat we dan een briefje op de manege ophangen, dat nog 2 meer mensen zich kunnen inschrijven.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:41

Doei, doei

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:47

Doei!

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 23:41

Mijn ouders vinden het goed, weet alleen niet of meteen 3x zo'n goed plan is, misschien is het handig als we eerst een lesje kijken hoe we het vinden? (maar als de rest 3x wil doe ik gewoon mee hoor!)
Trailerrijden is voor ons geen probleem, wel zou een dag in het weekend denk ik het handigst zijn, moet even kijken dan hoe het met de dressuurwedstrijden zit, weet niet wat Fenna verder gepland heeft, maar neem aan dat die wel mee gaat.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 00:05

Nummer 1 vandaag! maar nu doen mijn oogjes zeer van al het lezen! kom mooie verhalen tegen hier op bokt! Lachen

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 00:06

Jeetje ik heb al 600 berichten geplaatst! Haha!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 12:06

lieziej schreef:
Hier dus ff een inschrijflijst wie er mee willen doen en dan gaan we daarna stemmen voor 1x springen of 3x springen Lachen

Gaan sowieso mee:

- Elise op Sissi
-Fenna op Vicky

Aantal keren:

liefst 3, maar dat moet ik nog met pappie overleggen Lachen met 1x ben ik ook al blij Haha!

Ik natuurlijk ook het lieft drie, maar als het allemaal wat definitiever wordt zal ik het even aan mijn ouders vragen. Overigens wordt zondag inderdaad wel telkens moeilijk aangezien ik of Ylona haast elk weekend op wedstrijd zijn. Zaterdag aan het eind van de middag komt me dan beter uit.

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:13

FenDT schreef:
lieziej schreef:

Gaan sowieso mee:

- Elise op Sissi
-Fenna op Vicky
- Carmen op Jimmy

Aantal keren:

Ik natuurlijk ook het lieft drie, maar als het allemaal wat definitiever wordt zal ik het even aan mijn ouders vragen. Overigens wordt zondag inderdaad wel telkens moeilijk aangezien ik of Ylona haast elk weekend op wedstrijd zijn. Zaterdag aan het eind van de middag komt me dan beter uit.

Als jullie allemaal 3x willen doe ik ook wel mee hoor Knipoog
Zaterdag eind van de middag is misschien ook wel handig ja, zal hier thuis maar eens overleggen wat goed uitkomt. Scheelt wel dat je niets hoeft voor te bereiden, van vlechten enzo. Thuis kwartiertje poetsen en hup de trailer in toch?

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 13:49

Ja precies, het is veel minder gedoe dan op wedstrijd gaan.. En het is lekker dichtbij Lachen

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 13:50

pffffff, ik lig al 2uur in de zon! Tong uitsteken en ben al aardig bruin, maar heb het bloed heet hahaha! gaan jullie vandaag nog wat doen? ik blijf de hele dag thuis, lekker saaaai hahaha Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Nathaliia op 07-05-08 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 14:12

Ik ben huiswerk aan het maken, woordjes leren voor Engels en op de computer overhoren.. Pfoeeeeee, en dat met dit heerlijke weer.. Zit ik gewoon binnen........ Boos!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 14:20

tja.. ik heb een voordeel Haha! een laptop! kan ik buiten op de computer Haha!

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 15:15

Ik lig ook lekker in de tuin te bakken en ik doe ook huiswerk! Haha heb een Duits luisterboek op mijn oren van Manuel, echt een maf boek haha! Is wel superhandig trouwens, ik lig gewoon met mijn ogen dicht te zonnen en ik 'lees' een boek! Cool

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 15:18

hahaha lekker makkelijk Haha! ik zit nu buiten MET computer, alleen ik zie zowat niks! Radio aan, en zonnen maar haha! Lachen het is trouwens eens rustig buiten, normaal rennen hier de kinderen door de steegjes, su-per irritant.. Tong uitsteken

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 15:51

Chilllll Ik zit heel braaf een verslag te tikken.. Heeft mijn pa bokt eraf gegooit.. Boos! Lang leve https://sureproxy.com Haha!
Maar goed. zaterdag eind van de middag klinkt goed. Wie gaan we nog meer mee vragen? Lisa en Winner of zo? Of lizzy en bruin? Of is bruin daar net iets te klein voor? Misschien Bart.. Maar Celia is toch nog steeds niet helemaal goed voor springen en zo? Wat vinden jullie?

Fenna: kan jij iig even aan je ouders vragen of zij het ok vinden om 3x een zaterdag te rijden..? want de datums moeten we toch nog afspreken. Mij leek het een idee om om de week te gaan: dus een week wel, en dan een week niet...

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:14

wat is het weer stil hier. Tong uitsteken

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 21:49

stil....

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 21:56

*SCHREEUW!*

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 22:28

*SCHREEUWT NOG HARDER!!!!!!*

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 22:30

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 23:08

Omg wie heeft net Jensen gekeken....die meiden van dat programma van ''Del tot Dame' waren er, die Sharon is zooooooooooo dom....
Hoeveel eieren zitten er in een dozijn?
'Dat ligt eraan of het een pakje van 6 of 10 is en je hebt ook pakjes van 20...'
Zegt ze even later als ze het antwoord heeft gehoord....'Ooooh dus twee pakjes van 6'
Echt zo grappig, Beer en ik liggen krom van het lachen. ROFL

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 23:29

hahaha, ja dat heb ik gisteren gezien! die sharon reageerd overal super dom op! Hé wat? zegt ze ook een keertje op een vraag.. Tong uitsteken
oja carmen, het is inderdaad haar nichtje!