vast wel
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
heavenley schreef:ik vind het best hoor mag allemaal...doe wat je ermee wilt jij staat erop hihi....zal alles doormailen kun je zelf kijken wat je ermee doet ok...groetjes

en zoals de meeste weten is tsjol echt niet de makkelijkste
nou maar hopen dat we ons verdiende puntje krijgen
omdat ik het toch wel erg leuk vind om met haar bezig te zijn laten we haar waarschijnelijk zeker bij Annemarie staan 3 maandjes voordat ze naar haar nieuwe huisje gaat 
Angg schreef:Gelukkig maar dat je zo snel reacties had..!! iedereen is gek op sunny geloof ik!
En aanmoedigen mag natuurlijk altijd!!!
en de hoop opgeven moet je niet doen.. er zijn altijd genoeg mensen die je willen helpen !
Anders kan tsjol nog een soort van raar doen
heb hem nog gebeld een paar keer en hij nam niet op en hij heeft ook niet gebeld!
en dat koppie van HúH vrouwtje doordeweeks??? en alleen?? oow wat maakt het uit ik vind het gezellie koppie dr achteraan!!
Dan zo ik ook woest worden hoor..! Maar wel fijn dat noah je weer heeft opgevrolijkt
En nu ben je na 10 minuten met je hond lopen al zeiknat
Wat zullen mijn opa en oma wel niet denken.. na 3 jaar zonnig australie komen ze 6 weken in dit rot land
Verschrikkelijk