Gisteravond kon ik niet op msn, hotmail weet ik niet.. Maar msn doet het nog steeds niet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hotmail doet het weer
johnvt schreef:Gaan we zeker nog een keer doen voor je met vakantie gaat, was leuk en syb was erg lief.
spettertjuh schreef:trouwens wel een goed idee van je om te gaan BBQ met een bingo..........

Afwachten maar... k had 19 van 30(!) multiplechoice vragen goed en dan kan je nog 10 punten halen bij de open vraag, maar die was ook raar ... afwachten 

) maar ze hebben hem vanmiddag weer gelongeerd en gaan dan morgen ochtend weer longeren en verder onderzoeken. spettertjuh schreef:Ja Sophie er zijn mensen die gewoon werken en dan ook nog wel eens kunnen bokken op het werk hahahaha
hier nog zo'n geluksvogel

spettertjuh schreef:Ja maar ik ben er zelf om binnen te halen dus dat komt goed.
Anietje mag niet meedoen met de bingo. Die mag de balletjes doen, zij heeft tenslotte genoeg ervaring met de bingo
het had net zo goed Ko kunnen zijn dus er is niemand wat kwalijk te nemen
Damber schreef:spettertjuh schreef:Ja Sophie er zijn mensen die gewoon werken en dan ook nog wel eens kunnen bokken op het werk hahahahahier nog zo'n geluksvogel
![]()
![]()
maar..
Ik ga a.s. vrijdag op vakantie naar Turkije, Alanya.. en dan kom je dit filmpje tegen
http://www.youtube.com/watch?v=l88RQ5WwEc8
, hein zei dat champ waarschijnlijk super stijf zou worden
. John zou het vandaag rond half 2 doen maar een keertje extra is altijd fijn. 1 of 2 keer tot de parkeerplaats en terug is al voldoende want dan zal hij het al flink voelen! als je dan nog tijd over hebt is een koude spuit er tegen aan ook erg fijn voor hem!
Zaterdag 4 augustus is er een barbeque op stal.
AnitaJoeri schreef:spettertjuh schreef:Ja maar ik ben er zelf om binnen te halen dus dat komt goed.
Anietje mag niet meedoen met de bingo. Die mag de balletjes doen, zij heeft tenslotte genoeg ervaring met de bingo
jullie zijn allemaal gek,Anietje gaat dagje naar de sauna en dan gaan jullie zeggen dat ik niet mee mag doen en ik heb geen ervaring ik heb 1 keertje geluk gehad,stiekem aan de bingo gaan als ik op vakantie ben he.Nou ik weet goed gemaakt de winnaar mag 1 x rondje park met Joepi haha die leert het jullie wel af hoor stelletje apekoppen.
dus ik betaal zaterdag. Of ik schrijf t over dat kan ook
Ik geloof dat Anushka je op wilde halen met de sulky met diddle ervoor.........zie je het voor je????????