Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 09:28

Ik heb het ook Anous Scheve mond
Gisteravond kon ik niet op msn, hotmail weet ik niet.. Maar msn doet het nog steeds niet.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 10:51

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hotmail doet het weer Haha! Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 12:36

johnvt schreef:
Gaan we zeker nog een keer doen voor je met vakantie gaat, was leuk en syb was erg lief.

Ik ben helemaal voor!

heb ze net naar buiten gegooid.. beetje laat maar mijn eerste vrije dag in twee weken wou ik toch even uitslapen Bloos

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:25

Wat is het hier rustig! is iedereen druk aan het werk ofzo? Lachen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:31

Ja Sophie er zijn mensen die gewoon werken en dan ook nog wel eens kunnen bokken op het werk hahahaha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:31

trouwens wel een goed idee van je om te gaan BBQ met een bingo..........

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:31

spettertjuh schreef:
trouwens wel een goed idee van je om te gaan BBQ met een bingo..........

Doen we dan wel als Anita op vakantie is, want anders gaat zij er weer vandoor met de hoofdprijs Tong uitsteken

Net thuis van boodschappies en de markt, ff snel lunchen en dan Bizzie naar buiten gooien, de rest staat al lekker buiten Lachen
Kaar, jouw poonies weer naar binnen vanavond?

Kim, weet je al iets van Mos??

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:37

Ja maar ik ben er zelf om binnen te halen dus dat komt goed.

Anietje mag niet meedoen met de bingo. Die mag de balletjes doen, zij heeft tenslotte genoeg ervaring met de bingo Tong uitsteken

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 16:14

@Anous bij mij deed hotmail het gister ook niet Knipoog

Het tentamen zit erop. Het ging zooo slecht Huilen Afwachten maar... k had 19 van 30(!) multiplechoice vragen goed en dan kan je nog 10 punten halen bij de open vraag, maar die was ook raar ... afwachten

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 16:21

Aaah jammer Mariek, we gaan het beste hopen voor je. Lachen

Vandaag heerlijk anderhalf uur buitengereden met Vera.
Vesra was zooo braaf, ze deed echt dr best ben supertrots. Lovers
Morgen even wat minder met r doen, maar als ze weer op het land staan is dat niet zo erg een xtje. Knipoog

Leuk een Bingooo. Cool

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:01

Ik ben ook voor Bingo Haha!

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:58

hallo allemaal,

hein is vandaag met moskai begonnen maar heeft nog geen duidelijk uitsluitsel. Hij denkt aan de sesamschede, dit is een soort peesschede in zijn onderbeen vlak onder zijn knie en heeft niet veel met het sesambeen te maken wat weer veel lager zit. Als je zoekt op bokt onder sesamschede zie je dat dit vaker bij paarden verrekt, overvuld of verkalkt of iets dergelijks.

Hein wil pas een scan of een foto maken als hij duidelijk ziet wat er met het been gebeurt na beweging. vanochtend na het longeren werd het niet dik of warm ( heb ik weer Boos! ) maar ze hebben hem vanmiddag weer gelongeerd en gaan dan morgen ochtend weer longeren en verder onderzoeken.

een ding is zeker en dat is dat het iets in de "weke delen" is en niet in zijn botten. hij reageerde nl niet op de buigproef en dit zou hij bij een botprobleem zeker wel doen.

mocht hij morgen nu weer niet tevreden zijn over wat hij wel en niet kan vinden dan moet ik komen rijden op de kliniek, want als ik rij wordt het iedere keer wel warm.

wel struikelde moskai veel en dat gaat hij ook nog verder onderzoeken.

we weten eigenlijk dus nog helemaal niets, hij moet voorlopig blijven tot we meer weten en ik hou jullie uiteraard op de hoogte!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:23

spettertjuh schreef:
Ja Sophie er zijn mensen die gewoon werken en dan ook nog wel eens kunnen bokken op het werk hahahaha

Ja hier nog zo'n geluksvogel Haha! Haha!

maar..

Ik ga a.s. vrijdag op vakantie naar Turkije, Alanya.. en dan kom je dit filmpje tegen Bloos!

http://www.youtube.com/watch?v=l88RQ5WwEc8

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:21

spettertjuh schreef:

Anietje mag niet meedoen met de bingo. Die mag de balletjes doen, zij heeft tenslotte genoeg ervaring met de bingo Tong uitsteken

jullie zijn allemaal gek,Anietje gaat dagje naar de sauna en dan gaan jullie zeggen dat ik niet mee mag doen en ik heb geen ervaring ik heb 1 keertje geluk gehad,stiekem aan de bingo gaan als ik op vakantie ben he.Nou ik weet goed gemaakt de winnaar mag 1 x rondje park met Joepi haha die leert het jullie wel af hoor stelletje apekoppen.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:22

vandaag is echt mijn geluksdag.... correctie 2007 is echt mijn geluksjaar

vanavond heeft Piet Champ met Ko losgezet. Ze waren samen aan het spelen en Chelsey stond in het weitje ernaast. Dat vonden de heren natuurlijk super interessant. Uiteindelijk hadden ze samen besloten om te kijken wie de beste was om Chelsey te mogen hebben. Verward

ik herhaal nadrukkelijk dat beide paarden tegen elkaar tekeer zijn gegaan!!! Alleen heeft shampoo de strijd verloren... Huilen het had net zo goed Ko kunnen zijn dus er is niemand wat kwalijk te nemen

ik ging bij champ op stal kijken om te zien of hij nog stro had zag ik een enorme bult van 10 cm dik en 20 cm breed op zijn been. ik dacht daadwerkelijk dat zijn voorbeen uit de kom lag Ziek

champ wilde bijna niet staan op het been en kwam strompelend zijn stal uit. Piet kwam kijken en van schrik ging hij gelijk onder champ zijn nek staan om hem omhoog te houden, champ maakte hier dankbaar gebruik van en ging helemaal op piet hangen. toen wisten we het zeker die kon niet op zijn been staan en er moest wel wat gebroken zijn ofzo.......

ik hein gebeld jankend en al en gezegd dat hij met de grootste spoed naar stal moest komen. hij was er binnen 10 minuten en dat is super snel voor hein zijn doen dus dat zegt wel wat hoe histerisch ik aan de telefoon was. ik zag het al helemaal voor me dat we champ in moesten laten slapen.

uiteindelijk komt hein zegt hij dat het een grote bloeduitstorting cq soort blauwe plek is. Toen moest ik gelijk weer keihard janken, zowel van vreugde als van stomheid Frusty

champ mag twee weken niet op het land. over 1 of twee dagen zet ik hem op het uitloopje maar dat durfde ik nu niet gelijk aan. ik moet nu 7 tot 10 dagen 2 maal per dag stappen en koelen en daarna krijg ik een zalf om te smeren.

Syl nogmaals bedankt voor het uitstappen en afzadelen van doxie!
John bedankt voor het stappen en koelen morgen!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:22

Damber schreef:
spettertjuh schreef:

Ja hier nog zo'n geluksvogel Haha! Haha!

maar..

Ik ga a.s. vrijdag op vakantie naar Turkije, Alanya.. en dan kom je dit filmpje tegen Bloos!

http://www.youtube.com/watch?v=l88RQ5WwEc8

Mijn 2 dochters gaan gelukkig naar Izmir [schrijf je dat zo?] a.s. zaterdag.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:25

tjonge jonge Kim het zit je ook lekker mee.Als ik nog wat voor je kan doen deze week moet je maar zeggen hoor.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:28

Kim heel veel sterkte met het herstel van je paardje. Het zag er ook heel eng uit die bult. Ik zou ook radeloos zijn. Ben blij dat het gelukkig mee viel, al zal hij nog een paar dagen flink pijn hebben.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 01:49

Ach Kim das toch logisch meid, we schrokken ons allemaal het apelazerus van die gigantische bult.
Champie is wel uitgekookt hoor, lekker hangen op Piet Haha!
En toen Hein zei dat het een bloeduitstorting was en Piet een stap naar achter deed echt zo kijken van he? ja maar....jullie zeiden toch dat ik moest hangen?

We waren reuzeblij hoor dat het zoiets simpels was.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 07:13

@ anita als je tijd heb om een stukje te stappen is dat altijd fijn *LOL* , hein zei dat champ waarschijnlijk super stijf zou worden Ach gut . John zou het vandaag rond half 2 doen maar een keertje extra is altijd fijn. 1 of 2 keer tot de parkeerplaats en terug is al voldoende want dan zal hij het al flink voelen! als je dan nog tijd over hebt is een koude spuit er tegen aan ook erg fijn voor hem!

@ degene die dit allemaal lezen. uiteraard is het altijd welkom dat iemand stapt. maar graag alleen 18+ stalgenoten. als champ stil staat kan hij soms een gekke sprong maken. hij doet het bijna nooit maar ik wil niet dat er nog iets bij komt!

moet wel zeggen dat op momenten zoals dit ik mijn verzorgster toch wel erg mis hoor Verdrietig

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 07:35

Goedemorgen beste stalgenoten!!!!!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Zaterdag 4 augustus is er een barbeque op stal. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

De stal zal zijn gesloten vanaf 18:00 uur

Kosten zijn 10 euro per persoon en kan betaald worden bij Anushka, John of Karin en uiterlijk vrijdagavond.

Inschrijflijst hangt in de kantine.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 07:37

Jeetje Kim wat een verhaal weer zeg. Arme arme Champ.......
Gelukkig is het alleen maar een bloeduitstorting......
Kan me wel voorstellen dat je je helemaal het apezuur schrikt.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 07:40

AnitaJoeri schreef:
spettertjuh schreef:

jullie zijn allemaal gek,Anietje gaat dagje naar de sauna en dan gaan jullie zeggen dat ik niet mee mag doen en ik heb geen ervaring ik heb 1 keertje geluk gehad,stiekem aan de bingo gaan als ik op vakantie ben he.Nou ik weet goed gemaakt de winnaar mag 1 x rondje park met Joepi haha die leert het jullie wel af hoor stelletje apekoppen.

hahaha Anietje..........als ik win (gebeurd toch niet) Haha! Haha!
Je mag toch wel komen hoor Anietje maar je was toch op vakantie dit weekend?

Oja.......Spetter en Blando mogen vannacht buiten blijven dus graag bij Spetter en Blando het halster af!!!!!!!!!!!!!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 08:36

@Karin, sta ik op de lijst. Oja ik heb invalide vertraging Bloos dus ik betaal zaterdag. Of ik schrijf t over dat kan ook Ja

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 08:54

Je hebt het gisteren toch al geregeld met Johnnie of Anushka.
Tong uitsteken Knipoog Ik geloof dat Anushka je op wilde halen met de sulky met diddle ervoor.........zie je het voor je???????? Haha! Knipoog