Suus, bij ons vroeg ie het aan meerdere mensen en wat blijkt, heel Noordwijk is gelukkig Jij woont natuurlijk in R'dam, dat is een heel ander verhaal
Deed hij die grap over Kaas ook bij jullie? Voordat je op vakantie gaat, dan heb je kaas nodig ofzo Niemand lacht bij ons, dus hij zo: Kom op mensen KAAS!
Maar ik geloof dat ik echt de hele tijd heb zitten lachen, ook als het niet grappig was, ik moet gewoon zo lachen om de manier waarop hij praat
Hij staat trouwens af en toe trouwens ook in de Spits (geloof ik) die stukjes zijn ook geniaal Die van deze week was leuk, ging over Joran van der Sloot, en daar stond een zin in, ik had hem zelf kunnen bedenken Gelezen? Anders ga ik hem opzoeken
Nee.. ik lees de spits niet zo vaak meer omdat ik niet meer met het OV elke dag ga, maar zoek die zin maar op.
Die van dat je een last minute shop hebt, waar ze kaas verkopen. Stap je bijna het vliegtuig in, denk je Shiiit! Mijn Maaslander!!
Hahha och, hoe kan je nou gelukkig zijn in Rotterdam als de dag ervoor bekend wordt gemaakt dat Rotterdammers 1,5 jaar korter leven (gemiddeld) dan de rest van Nederland ?
Citaat 1 uit Rudolf, misdaadverslaggever: 'Het is een pakkende naamL Peter R. de Vries. Vooral die R. doet het goed.'
Citaat 2 uit Rudolf, misdaadverslaggever: 'Ze begon te trillen en toen deed ze neits meer.' Trillen is op zich natuurlijk niet iets om van te schrikken als je een vrouw aan het vingeren bent. Je denkt hooguit: ik zit goed. Maarja, toen deed ze ineens niet meer. En net als iedere gezonde Hollandse jongen bel je dan natuurlijk geen ambulance, maar een boot. Ziekenfonds hè.
maar hij is zo groot 1,80 en er is met sinterklaas meisje vanaf gevallen die nu pas mag stappen en draven, begon dr paard vandaag te bokken, maar ze liet zich vallen dat ze op dr voeten landen maar t was eng want dacht dat ze weer op dr arm zou vallen.. maarja hijs wel lief hoor grote reus wie een muis eng vind