succ6 Ils
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

succ6 Ils
Hip 

Xeen schreef:
tsjaah
By de bristol zochten ze ok mensen (Y)
en by de macdonalds
ik hoop het voor jou 
. En ze zijn altijd op zoek...
Binar schreef:Haha eindelijk eens bewijs dat het niet altijd Diddle'tje is, die Spetter kan er ook best wat van hoor
........maar goed eerlijk is eerlijk.....Blando doet wel wat terug.
......en ze spelen wel met elkaar want ze zoeken elkaar wel op........
doppie45 schreef:Kijk die lieve Blando....
Daar komt Spettertje...
En ja hoor....lekker ff pesten...
Kaar,het is echt een leuk stel zo samen,en ze hebben van die onschuldige koppies allebei ! hihi
spettertjuh schreef:doppie45 schreef:Kijk die lieve Blando....
Daar komt Spettertje...
En ja hoor....lekker ff pesten...
Kaar,het is echt een leuk stel zo samen,en ze hebben van die onschuldige koppies allebei ! hihi
Leuke foto's Marion.......ze zijn allebei niet erg snel maar kennelijk hoort dat mij bij ofzo......maar wel heel erg leuk dat ze het toch wel met elkaar kunnen vinden. Ik zag spetter gisteren bokken naar Blando maar die trekt zich er niet veel van aan hoor.....gaat gewoon door.......
Gisteren was Blando heeeeel erg braaf bij de hoefsmid. Hij heeft alle vier zijn voetjes kunnen doen en zoals verwacht ging achter beter dan voor......Voor viel hij heel erg uit balans maar het is wel gelukt.....Nu zijn tanden nog en dan is hij weer het ventje....
volgend jaar beter haha moet je werken zeker? spettertjuh schreef:Ik ben nu aan het werk tot 15:00 uur vanmiddag en dan ongeveer om half vier thuis....Ben vanavond denk ik pas op stal.
spettertjuh schreef:succes en nou maar hopen dat je aangenomen wordt.
bij must see die bioscoop in delft
echt leuk heb er zin in
* help wat ben ik zenuwachtig*