stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:20

ShirleyA schreef:
Gieltje2002 schreef:
Enne, die cap draag ik altijd, hoe braaf mijn paard ook is. Moet je maar eens met Willemijn gaan praten... Op mijn nieuwe stal is het rijden met cap verplicht. Het is gewoon voor je eigen veiligheid, staat wel wat minder chic, maar je voelt je er inderdaad ook zekerder mee.

Hoezo minder chic een cap, je weet nu zelf hoeveel een cap kan kosten. Chic genoeg hoor. hahahaha

hahaha ja 1300 is wel chique ja! Clown
ik vond die van mij al duur genoeg Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:09

zo, weer anderhalve pagina erbij gekletst! Haha!

Sinds ik erafgevlogen ben een paar weken geleden rijd ik in de bak ook weer met cap. Ik had hem vande zomer afgedaan, met die hitte en niet meer opgezet, alleen als ik naar buiten ging. Maar nu hoort hij weer tot mijn standaard optoming als ik ga rijden! Haha! En chic? daar geef ik ook niet om.. (alhoewel mijn vorige cap echt wel een 'potje' was hahahaha)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:32

Trusten allemaal Doei, doei

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:49

Ik ga ook slapen, hasta la pasta! Doei, doei

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:52

shir: ik had dat topic gezien waar je op gereageerd had. Gatver. Echt barbaars hoor.
Ik word er kotsmisselijk van!

En opgeruimd staat netjes hoor wat betreft Saddam!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 00:15

Als jullie nog een paardje weten wat bijgereden moet worden?? Chantal zit voorlopig zonder paard maar wil wel heeel erg graag rijden.Welterusten

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 05:58

Goedemorgen.Het weervrouwtje gaat haar laatste week in(yes).
het is momenteel koud,winderig en vooral miezerig weer met een temperatuur van ongeveer 6graden,er vallen vooral later vanochtend en vanmiddag enkele stevige buien, mogelijk met hagel, onweer en windstoten. De temperatur zzou vanmiddag oplopen tot ongeveer 9 graden en dat is voor Januari echt niet slecht.Ik ga lekker mijn bed in,dus tot later.En je weet het een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 06:25

goedemorgen allemaal !!
ik heb op het moment helemaal geen cap.....kwam ik tot mijn schrik achter, ik weet niet waar ik het ding gelaten heb!
ik ga dus voor een nieuwe Haha! en nee niet die van 1300 euries hoor Tong uitsteken een "gewone" zonder cap ga ik niet rijden, sinds ik kindjes heb is dat kwartje ineens gevallen.

fijne dag allemaal !

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 09:41

Morning allemaal Gaaaap Ik heb me toch een kater zeg, totaal geen zin om te werken vandaag Scheve mond

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 10:03

MOGGUH ALLEMAAL Haha!

oehhhh net uit bed heb t nu al weer helemaal gehad! Vanmiddag werken maar bluuhhh ik kan geen voet voor de andere zetten echt verschrikkelijk!

Ja als ik geen cap op had gehad toen die val had ik hier nu niet meer zo fijn gezeten brrrr moet er niet aan denken eigenlijk! Dus heb eigenlijk altijd een cap op (behalve op Larmy wat eigenlijk ook stom is Bloos )

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 10:29

Goodmorning! Haha!

haha ja Will, Larmy is ook een paard, en kan er zomaar ineens vandoor schieten! Tong uitsteken
Balen dat je je klote voelt, Neem een aspirientje, misschien voel je je zo beter!

Karin? ik heb hier nog een fluwelen cap liggen, (nee niet dat potje waar ik het eerder over had) daar heb ik mee op de manege gereden. Is nog als nieuw, maar OOK al niet zo'n charmant model... Nee hoor, koop maar een nieuwe. Gelijk heb je. Vanaf 60 euro heb je volgens mij al een casco (die ik ook heb)

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 10:42

hihihi ik heb mijn eerste cap nog hier....die is echt te vreselijk voor woorden!
met zo'n strikje aan de achterkant !

ik ga wel eens even rondsnuffen wat er eigenlijk allemaal te koop is Lachen
het is trouwens verschrikkelijk vies weer ! bah

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 10:49

Daar weet Willie denk ik alles vanaf dat Larmy er ook vandoor kan schieten *LOL* Heb ze wel eens een paar keer erg hard voorbij zien flitsen Tong uitsteken

Ik heb maar liefst 3 cappen/caps! 1 speciaal voor de endurance/buitenrijden, een blauwe (hoe verrassend) Tong uitsteken en nog een casco waar ik mee spring. Andere gebruik ik niet veel maar dat is een cap die je niet kunt verstellen en mijn bijrijdster had hem een tijdje gebruikt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 11:37

Ja, die blauwe is gaaf, Annemiek! Ik dacht dat je daar ook endurance mee reed?

Dus je hebt hem toch weer gevonden Karin? Ja leuk he zo'n strikje aan de achterkant, en een elastiekje onder je kin? hahaha
Ik zou dan toch echt een nieuwe kopen, aangezien die oude ook niet echt safe zijn... Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:18

hahahaha ja ik ga ook zeker een nieuwe kopen hoor Haha!
ik heb tussendoor al eens een casco gehad maar die is echt zoek....jammer maar goed Lachen

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:24

Afbeelding

kan die wel ?? of is die ook te erg ?
ik vind zo gauw dat ik op een paddestoel lijk.....

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:44

Deze heb ik ook, en meerderen van stal hebben hem Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:48

volges mij hebben wij die ook! prima ding howr. Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 13:52

Prima cap hoor alleen wel beetje lomp. Verder zit ie wel goed en t voordeel is dat je idd kan verstellen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:04

Ik heb er ook zo een en Daan en Mayo idd ook. De meesten op stal hebben deze cap idd. Hij is erg handig want je kunt hem idd verstellen. Het is iig wel een moderne cap.

Met de blauwe rij ik idd endurance, daar heb ik hem ook voor gekocht omdat blauw mijn teamkleur is Tong uitsteken

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:36

òkay dus hij is wel lomp maar ik ben dan in ieder geval niet de enige Haha!
hahahaha
hij is ook niet zo vreselijk duur dat scheelt.

ik heb gisteravond wat foto's bekeken van je endurance wedstrijden! gaaf joh Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 15:58

ja ik zou ook nooit mijn cap 2e hands kopen al ben ik wel blij als ik mijn cascocap kan verkopen
ik heb ook zó eentje dus een blauwe verstelbare maar een enkele keer gedragen met buiten rijden omdat ik de HH mooier vond en die kreeg van mijn moeder.

naja gelukkig zijn er altijd wel mensen die het wel doen dus zal m op marktplaats wel kwijt raken...Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 16:29

Ik denk dat ik een andere kleur blauw heb dan het blauw wat jij bedoeld Naadje Tong uitsteken Check mijn profiel maar eens Haha!

Mijne is meer skyblue! Echt een erg lekkere cap en lichtgewicht. Kost zo'n 70 euro.

Ik zou ook nooit een 2e hands kopen want als je er namelijk een flinke klap mee hebt gemaakt dan kun je hem eigenlijk weggooien omdat hij dan niet meer veilig is. Dit zie je helaas niet altijd aan de cap en je weet dus nooit wat een ander ermee gedaan heeft!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 16:30

kekaro schreef:
ik heb gisteravond wat foto's bekeken van je endurance wedstrijden! gaaf joh Haha!

Hahaha dank je Haha! en ja het is ook erg gaaf! Ik kan niet wachten tot in maart het seizoen weer begint Tong uitsteken Ben erg ongeduldig!!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 16:55

middag Haha! Willie is alweer thuis was niks meer te doen dus mijn baas stuurde me maar naar huis Haha! Vind ik totaal niet erg haha! Zijn er mensen vanavond op stal en gaat er iemand hier springen?