Ze had een abces wat weggehaald is. Alleen at ze daarna heel slecht, maar het gaat nu weer goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sigislief schreef:Dat snap k![]()
Ik had al een keertje aan me moeder gevraagt of ik een
verzorg paard/pony mocht maar ik moet wachten tot dat ik 20 ben.
En ze wilt me niet brengen..
Maar komende jaren moet ze dat zeker gaan doen als ik op een
Andere dag gaa rijden in de avond.
Nandoman schreef:Schim, dat dacht ik ook al, maar dit is in Spaarnwoude, dus beetje bij jullie uit de buurt. En niet te bereiken met OV dus moet wel iemand met een auto zijn. Ik wil zowiezo geen penny-meisje van 14..
(Waar, waar?) 
1 donder was echt oorverdovend hard, echt eng. M'n moeder kwam mn kamer binnen, het eerste wat ik zei was: "mijn god!" haha. Zelfs m'n broertje was er wakker van geworden (ik dacht altijd dat die nog niet wakker werd als er een bom naast z'n hoofd ontploft maar dat valt dus blijkbaar nog wel mee.) M'n moeder zei zelfs dat ze twijfelde of het onweer was of een bom
Heerlijk geslapen.
Nandoman schreef:Sigislief schreef:Dat snap k![]()
Ik had al een keertje aan me moeder gevraagt of ik een
verzorg paard/pony mocht maar ik moet wachten tot dat ik 20 ben.
En ze wilt me niet brengen..
Maar komende jaren moet ze dat zeker gaan doen als ik op een
Andere dag gaa rijden in de avond.
Waar rij je nu dan?
Sigislief schreef:VPG-Amsterdam dezelfde manege als Els. (Mustang123)
Bonte schreef:Sigislief schreef:VPG-Amsterdam dezelfde manege als Els. (Mustang123)
Dat is toch de Prins Willemalexander manege. In zuidoost?

Pluutje schreef:Poliepen in haar neus zijn verwijderd (voor de 4de keer al, hopen dat het nu wat blijvender helpt)
Lavandula schreef:IKKE IKKE IKKE!!hihi maar ik kan maar 1x per week.. Máár ik heb wel een auto
![]()
) Nandoman schreef:Waarom kan je maar 1x in de week? Kom anders gewoon een keertje langs (zou je toch al doen!)
Lavandula schreef:Hihi omdat ik ook al 1x per week Fem rij.. en uhm lastig uit te leggen heb je msn?
Ben vandaag de hele dag/avond vrij en geen plannen dus als je niet zo heel druk bent kan ik evt vandaag wel even langs huppelen, hebben we dat iig gehad![]()
Sigislief schreef:Bonte schreef:Dat is toch de Prins Willemalexander manege. In zuidoost?
Ja
Nandoman schreef:Uhm.. Heb geen MSN. Maar wel PB!
Bonte schreef:Ken je Marjolein en Maarten dan ook??