Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 08:55

antoinetje schreef:
wat voor toneelstuk?? heb ik weer iets gemist...

ik had dit weekend uitvoeringen van mijn toneelgroep. In de ruine van teylingen. Je hebt wat gemist Clown

morgen eindelijk weer rijden Nagelbijten / Gniffelen Ik denk dat Sas op Koos zit en ik ben bang ik op Manda. Al zit ik nu wel liever een keer op een ander denk.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:32

Ik hoop echt zo dat ik op Koos zit (Heb ik vanacht zelfs gedroomd Nagelbijten / Gniffelen)
Fenna wordt het geen tijd voor jou om weer eens binnen te blijven dan?

(Hehe iedereen heeft nu tenminste door dat het hier stinkt Knipoog)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:35

Ik weet trouwens niet eens of ik wel kan rijden morgen. Ik had een afspraak voor een gesprek op het ROC om 1 uur. Dus ik dacht: Komt dat even mooi uit, nu kan in tenminste wel naar de manege.
Krijg ik zaterdag een brief dat dat gedoe maar liefste 3 uur duurt, omdat ik ook een toets moet maken.
Nou daar begin ik niet aan hoor, Ik ga naar Koos Vork

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:11

Goedzo Sas. Bij je principes blijven Clown

Ik heb eigenlijk geen zin om binnen te blijven Schijnheilig (ben een draaikont ook Bloos! , dan wil ik niet naar buiten en dan weer niet naar binnen) Nouja, eigenlijk heb ik ook wel weer zin. Eindelijk de carousselles, maar dat betekent wel dat jij ook binnen blijft Vork

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:04

Dat zit er even niet in vandaag, ik moet dus toch naar die school, maar ik ga vanavond wel naar Koos Haha!
Dus we moeten de carousselles nog even bewaren Clown Die moesten we toch ook met Alex en Xandra doen Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:34

Ik ging wel naar buiten. Op Prinsje Lachen Aad die mompelde iets over dat ie de laatste tijd wat ondeugend was geweest, maar hij was heerlijk prins. En braaf Lachen

Verder: Iris zat op Koos, Leoni Pabla en Irma Manda (die twee bleven binnen). Katja zat op Nynke, Lisa op Paco, Rianne op Alex, Marieke op Djolly, Fenna op Guus, Aad op tjim, Lotte op Kanjer, Iris op Bo ? , en verder weet ik het even niet meer Nagelbijten / Gniffelen

Het was een rondje heuvel en eigenlijk was het saai Clown maar de zon scheen, de paarden waren vrolijk en het was heel relaxt. Eigenlijk wilde Iris en ik voorstellen alleen te gaan stappen, maar daar zouden we te veel commentaar op gekregen hebben ben ik bang..

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:20

Haha aad blij dat hij Pabla binnen kan laten Knipoog Waar was PablO dan?

Waarom rijdt Koos alleen mee als ik er niet ben, dat vind ik niet zo aardig hoor...

Maarja je hebt dus wel lekker gereden op Prinsekind, ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik die vanavond ook wel eens kan krijgen...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:23

hihi, Pablo was er nog niet. Had niet gevraagd waarom niet. Sorry, en hoe was het eigenlijk bij het ROC?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:28

Vind Pabla stiekem toch iets leuker Bloos

Roc was ge-wel-dig. We waren te laat want de bus kwam niet opdagen, uiteindelijk moesten we daar nog 3 kwartier wachten want het computersusteem lag er uit.. (Oude vertrouwde smoes) Toen een gesprekje gehad (terwijl ik voor een toets moest komen en volgens de telefoonjuffrouw was alleen een gesprek niet mogelijk, dus vandaar natuurlijk wel...) Het mens ging steeds maar doorvragen waarom ik dit wilde, en tja mijn antwoord ik kort maar duidelijk. Het leek me wel aardig en ik weet verder niet goed wat ik moet. Dat voldeed volgens haar niet en vervolgens begon ze alles af te kraken wat ik of mijn moeder zei. Als we er al tussen kondern komen tenminste want over het algemeen ging ze haar ingestudeerde verhaaltje gewoon iets harder verder vertellen.
Uitiendelijk verwees ze me door naar een loopbaanbegeleider waar ik contact mee moest opnemen. Toen gebeld en meneer was vandaag niet aanwezig...
Dat was het tot nu toe...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 23:05

Dat schiet lekker op Sas, maar wees nu eerlijk, wil je echt de administratie in?? Dat is saai!!! behalve als je mischien werkende moeder bent en het als bijbaantje voor 2 dagen in de week doet ofzo...

Kom dames, we gaan bedenken wat voor opleiding Sas kan gaan doen... ik zeg loodgieter of dierenarts assistente (van Wendy??)!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:07

Haha Loodgieter Nagelbijten / Gniffelen

Gisteren mocht ik lekker op Koosje rijden Haha! Ben met het groepje van Wil meegeweest omdat Anneloes daar ook was ingedeeld. Ze zat op die prachtige haflinger. De heenweg naar het strand was hij heel sloom, dus ik moest wel lachen de hele tijd. Anneloes ergerde zich een klein beetje Knipoog
Op het strand leefde Bowie op en mocht Koos lekker voorop lopen. Hij had wel een hele aparte bui voor zijn doen. Iets te braaf... opzich had hij het wel naar zijn zin zo voorop. Lang stuk gegaloppeerd. Hij was (voor zijn doen) vriendelijk tegen Ginger. Toen we al een aardig stukje strand hadden gehad vond Koos het wel genoeg en had hij opeens niet zoveel zin meer op voorop te lopen. Hij wilde steeds achter Ginger's kont gaan plakken. Af en toe kreeg ik hem er weer even naast maar hij zakte steeds vaker af. Toen zijn we omgedraaid en hij liep weer Clown Oortjes weer naar voren en lekker voorop. Weer een heel stuk gegalopeerd, was wel heel relaxd! Toen zijn we het strand weer afgegaan en hebben we heel illegaal wat wandelpaden genomen. Alex vond dat allemaal maar niet wat interessant en ook Bowie liep met zijn oortjes naar voren enthousiast mee. Koos vond het volgens mij allemaal niet zo bijzonder al werd hij wel steeds meer een beetje zichzelf. Hij reageerde weer steeds beter en het tempo mocht van hem nog wel even omhoog. Het laatste galopje had hij het dan ook weer helemaal naar z'n zin. We kwamen precies achter de andere groep uit en daarvoor reed nog een hele kudde paarden van bakker. (Heerlijk ongeorganiseerd, met z'n drieen naast elkaar op het fietspad enzo)
Maar dit was weer een heerlijke buitenrit, echt zoveel beter dan 's middags! Ja Niemand hield op, ook al hadden we wel wat ander soort paarden... Paco, Jack, Bowie, Boy, Alex, Bo en Ginger.
En Anneloes had ook nog wel lekker gereden vanaf het strand Lachen

Van de zomer zie je mij waarschijnlijk niet meer 's middags Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:48

antoinetje schreef:
Dat schiet lekker op Sas, maar wees nu eerlijk, wil je echt de administratie in?? Dat is saai!!! behalve als je mischien werkende moeder bent en het als bijbaantje voor 2 dagen in de week doet ofzo...

Kom dames, we gaan bedenken wat voor opleiding Sas kan gaan doen... ik zeg loodgieter of dierenarts assistente (van Wendy??)!!

bouwvakster Ja mag je zo'n sexy helm op en legaal met een bouwvakkersnaad lopen. Vork

oké, nee. Fout. Ga iets bedrijfskundigs doen ( HBO ) en doe genoeg ervaring op zodat je een manege op kan zetten Ja of een fokstal ofzo. Dat is toch de droom van elk pennymeisje?

Als ik het zo hoor is het 's avond heel relaxt ja. Misschien moet ik toch ook eens overstappen... Ik ga kijken in de zomervakantie. (zal er denk niet zo snel van komen .. )

HorsefreakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:07

Kom je gezellig op vrijdagavond rijden, Sas?

En Aad zei vrijdag ook dat prins zo vervelend was geweest, waarom merk ik dat dan nooit.
En Bowie en de boel ophouden? Dat ligt gewoon aan de ruiter, net als op Alex, Ginger, Boy en Paco. Bij mij lopen die paarden altijd gewoon door. Met Kanjer heb ik wat meer moeite en Jack heb ik buiten nog niet opgezeten.

En nieuwe opleiding voor Sas, ehm, ga VWO doen en meeloten voor diergeneeskunde, of ehm HBO-Verpleegkunde of Dier- en veehouderij of iets in die richting, Fysiotherapie. Of misschien wel een cursus of iets voor instructrices, past bij Fenna's bedrijfskundig iets.

hestr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:37

Én hoe gaat het met Paco Clown Bloos

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:55

Geloof ik wel goed. Ik heb er nog nooit op gereden Clown Maar hij heeft het naar mijn idee prima naar z'n zin. Buiten lopen vind ie volgens mij ook wel leuk en hij was een ster tijdens de wedstrijden Ja Dus het gaat wel goed met de pony'.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:21

Verpleegkunde is inderdaad echt helemaal iets voor mij Wen Clown Geneeskunde ook niet, ik wordt al misselijk als ik een operatie op tv zie!
Bouwvakster lijkt me heel hip Fen Koe

Ik zeg niet dat Alex, Bowie, Paco etc niet doorliepen, maar dat het gewoon andere paarden zijn dan waar Koos en ik normaal met meegaan. Meestal is het iets van Guus, Lando, Fox, Prins.

En Prins is bij jullie altijd braaf omdat hij zich dan al helemaal heeft uitgeleefd bij iemand anders Nagelbijten / Gniffelen

Je moet wel eens meegaan hoor van de zomer Fen, het is echt zo relaxd, je wil er niet meer weg Knipoog (Nu is het nog wel heel druk, dus even wachten totdat iedereen op vakantie gaat Vork )

HorsefreakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:37

Bij ons is het vaak wel redelijk rustig, hint. Afgelopen keer waren er bij ons 3 vaste lessers en dan mijn vader, een van de dinsdagavond en nog een.

En Paco is niet veel veranderd vind ik, hij verweert zich goed naast het gemeenste paard op stal. Plassen loopt ie nu wel doorheen, maar zee is wel heel erg eng.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:27

Nou, fijn dat je zo lekker gereden hebt hoor Sas!

Ik zou maanag ook gaan rijden.... ja hoor, wat denk je. Gijs belt smiddags op vanuit Luik, kun je een tas met kleding naar het vliegveld brengen??(zou zijn collega dan meenemen) mijn koffer is niet aangekomen.. Met grote dan aan BA.. Gelukkig is de koffer terecht en ga ik maandag gewoon weer ene poging wagen en volgend weekend gaan we de Cldesdales rijden!!!

HorsefreakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 10:46

ow dat is al snel. Wel jammer hoor van Gijs. Nog 2 maanden Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:32

Dat is zeker al snel.

's zomers vind ik de dinsdag altijd wel relaxd, dan is het ook niet zo druk, maar misschien na de zomer wel de vrijdag. Moet denk toch maar een keer 's avonds gaan rijden Knipoog

Vandaag mocht ik op mijn favoriet Oxana Knipoog Eerste groepje reed in de buitenbak, maar omdat wij Prins en Ox in de groep hadden gingen we uit voorzorg maar in de binnenbak. Ze was af en toe wel een beetje sloom, maar verder ging het wel een beetje. Van Prins moest ze niet zoveel hebben vandaag. Het was een mwah lesje. Maar in elk geval heeft ze mijn vinger dichtgelaten, dus toch goed van die Ox Clown
M'n moeder zat op Koos, dus die heb ik lekker gepoetst Haha!
Verder gingen er nog een paar mensen naar dat gebeuren in Rotterdam. Aad met zijn kikkerparaplu Vork

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:32

Lando keek ook nog even actief:
Afbeelding

Tjimme echter niet Vork
Afbeelding

HorsefreakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:54

Wat is Tsjimme klein zo!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:04

Gekrompen in de was!

Zo je had eens moeten horen met hoeveel gekreun en gesteun meneer neer viel Nagelbijten / Gniffelen

HorsefreakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:11

Zullen we Alex en Xandra dan ook maar in de was doen?

Zo vermoeiend dat leven als manegepaard?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:18

klinkt als een lekker lesje toch wel hoor Sas Knipoog

Ik weet het niet wanneer ik wil gaan rijden. Eigenlijk in de zomervakantie liever ook op donderdagochtend en 's avonds lijkt me wel lekker. Maar dan gaat m'n kaart zo snel vol, dus dan zou ik om de week moeten rijden en dat is ook weer zo lastig. Ik moet dus nog maar even nadenken.