Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Ik neem dan gelijk een nieuwe groomingstone mee, hihi!
ben in Franceee!
Kon je ff chill liggen enzo...
. Vandaag kwamen we om 10:30 aan. Op de heenweg hadden we regen dus dachten we dat het slecht weer zou worden, maar het was hier rond de 20° C & zon! 
Er zijn weinig ramen en de muren zijn kaal, en het is heel stil in de gangen... het is wel een grote school en ze hebben een groot plein met voetbalplein enz.
En dat typt nogal sloom... 
xEsther schreef:2 uur is prima!dan ga ik eerst even langs de divoza (ik rijd er toch zowat langs als ik naar Misty ga)
Ik wilde vorige week al gaan, maar is er niet van gekomen
! Ze hebben bij de divoza wel leuke spullen, daarnietvan, maar ik heb altijd het probleem dat als ik iets wil kopen nooit in mijn maat is
. En sommige dingen zijn ontzettend duur, wat je bijv. bij een andere ruitersportzaak voor 15 euro goedkoper vind (van hetzelfde merk!)
niet zo goed voor m'n portemonnee... maar vind de Divoza ook wel leuk, alleen soms wat duur.
Het is hier echt zo mooi! Heel anders dan in NL... Heb wel veel paardjes gezien, en morgen gaan we naar de Camargue, waar ook die witte wilde paarden zijn. H3b h3laaSz g33n tYdd 0m diieJ h3ngStuhh te t3mmuhh
. En we gaan naar het strand.
Maar heb ook verhalen gehoord...
Hier ook wel hoor! Ik heb trouwens voor de peesjes gekeken en ze hebben m nog (kosten 30 euro).
Ja ik was je vergeten te vertellen dat ik al had poepgeschept
Ging je autorijden goed
?
! 

Fleda schreef:Zo, ik heb mijn oranje outfit bij elkaar! Nog maar 3 dagen en even mijn tas inpakken en dan kom ik ook weer een weekje LC'en!
Lauraaa_ schreef:Ik ga zondag even een buitenritje maken! Heb er zin in!
xoxsannexox schreef:Lauraaa_ schreef:Ik ga zondag even een buitenritje maken! Heb er zin in!
Om half 2 met Celine en Esther iig toch?