Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

l0rdJ schreef:haha, daarom:)
voor de rellers onder ons haha, des te harder je trekt. ja zo kan ik me paard ook leren steigeren haha
viewtopic.php?f=10&t=706121&hilit=
Shenavallie schreef:l0rdJ schreef:haha, daarom:)
voor de rellers onder ons haha, des te harder je trekt. ja zo kan ik me paard ook leren steigeren haha
viewtopic.php?f=10&t=706121&hilit=
Krijg nou wat! Dat is Da Vinci, die zou ik vorig jaar kopen!!!! Het is een kruising shetlander x welsh. Dat was nog in de tijd dat Wesley de paarden ook nog wel interessant vond, dus voor mij een goede reden om een paardje te kopen. Zal wel weer commentaar krijgen als: wat moet je nou weer met een Shetlander????? Maar het is en blijft een paard en wie mij kent, weet dat het me geen ene r**t uitmaakt of dat nou een shetlander of een Clydesdale, een warmbloed of een koudbloed is. Hij is echt heeeeeeel lief!
l0rdJ schreef:Dat eerste stuk, staat wel heel netjes!
) l0rdJ schreef:Dat eerste stuk, staat wel heel netjes!
Hackie schreef:Waar staat, Da Vinci dan ??
Hackie schreef:38% krijgt een suikerziekte (diabetes mellitus). Als een paard suikerziekte heeft, plast hij veel suikers en ruikt zijn stal zoet. ...
Jep
Hackie schreef:l0rdJ schreef:Dat eerste stuk, staat wel heel netjes!
Lekker puh! (dat was voor Shenavallie)
! 
Hackie schreef:@ LordJ even keuren:
Beste mensen,
Bijdeze vragen wij u Maisy niet meer bij te voeren. Hier door wordt ze te dik en kan zij allerlei ziektes op lopen (Bijvoorbeeld hoefbevangenheid, suikerziekte enz. enz.)
Onder bijvoeren verstaan wij: Brood, wortels, appels, suikerklontjes, brood enz.
Haar eigenaresse en verzorgster geven haar genoeg!
Alvast bedankt voor de medewerking,
Mireille & Joyce
Zoiets, ofzo:
Voor mij geen lekkernijen,
daarvan ga ik uitdijen.
Ook heb ik een allergie,
dus wat lekkers voeren... doe maar niet!
Hackie schreef:Niet over me roddelen hoor!
meelen schreef:Hackie schreef:@ LordJ even keuren:
Beste mensen,
Bijdeze vragen wij u Maisy niet meer bij te voeren. Hier door wordt ze te dik en kan zij allerlei ziektes op lopen (Bijvoorbeeld hoefbevangenheid, suikerziekte enz. enz.)
Onder bijvoeren verstaan wij: Brood, wortels, appels, suikerklontjes, brood enz.
Haar eigenaresse en verzorgster geven haar genoeg!
Alvast bedankt voor de medewerking,
Mireille & Joyce
Zoiets, ofzo:
Voor mij geen lekkernijen,
daarvan ga ik uitdijen.
Ook heb ik een allergie,
dus wat lekkers voeren... doe maar niet!
Eet íe 2x per dag brood??????